Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Acord cadru pentru lucrari si servicii de intretinere curenta si periodica multianuala iarna-vara 2012-2016 a drumurilor judetene aflate in administrarea SPJD Bacau

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAU

Adresa postala: STR. GEORGE BACOVIA, NR. 57, BACAU, JUD. BACAU , Localitatea: Bacau , Cod postal: 600238 , Romania , Punct(e) de contact: LENUTA ARDELEANU , Tel. +40 234588337 , In atentia: VALENTIN PALEA , Email: LENUTAARDELEANU@YAHOO.COM , Fax: +40 234588337



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Acord cadru pentru lucrari si servicii de intretinere curenta si periodica multianuala iarna-vara 2012-2016 a drumurilor judetene aflate in administrarea SPJD Bacau

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: pe drumurile judetene aflate in administrarea S.P.J.D. Bacau

Codul NUTS: RO211 - Bacau

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Da

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

lucrari de intretinere curenta si periodica (tratamente bituminoase,scarificari si reprofilari, covoare bituminoase, reparatii asfalt, etc.) si servicii de deszapezire



Valoarea estimata fara TVA: 113,583,603 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)

90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.08.2012

Durata: 48 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Da

II.8) Informatii suplimentare

Procedura aplicata - licitatie deschisa.

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

plata se va face din bugetul local

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

17.07.2012 14:16
Vizionari 290