Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

ACORD CADRU FURNIZARE MATERIALE SANITARE

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BUZAU

Cod fiscal: 4055750, Adresa: str Stadionului nr.7, Buzau, Telefon: +40 238720223, Fax: +40 238720223

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

In SEAP

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

In SEAP

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Sanatate

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

ACORD CADRU FURNIZARE MATERIALE SANITARE

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru

II.1.4) Informatii acord-cadru

Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu

Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu

Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18

Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti

II.1.5) Obiectul contractului:

Acord cadru care are ca obiect achizitionarea de materiale sanitare 5 loturi: LOT 1- MANUSI CHIRURGICALE STERILE CU PUDRA UNISTRATIFICATE; LOT 2- MANUSI CHIRURGICALE STERILE TRILAMINARE FARA PUDRA; LOT 3 -MANUSI EXAMINARE; LOT 4- VATA - PACHET 200 GR.; LOT 5- BANDA ADEZIVA TRANSPORE.

II.1.6) CPV: 33141420-0 - Manusi chirurgicale (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Da

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 123,350 - 564,900 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Se solicita garantie de participare in cuantum de: LOT 1 - 2064,00 RON, LOT 2 - 720,00 RON, LOT 3 - 1545,00 RON, LOT 4 - 300,00 RON SI LOT 5 - 1020,00 RON. Se poate constitui prin:Orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca /societate de asigurari. Virament bancar ?n contul autoritatii contractante RO83TREZ1665006XXX008642 deschis la Trez. Buzau, Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta ?n perioada de valabilitate a acesteia;fiind declarat c?stigatorul procedurii, refuza sa semneze acordul cadru.Garantia de participare se poate depune si in valuta;echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat. Restituirea garantiei de participare se face ?n termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii acordului cadru. Perioada de valabilitate a garantiei de participare:cel putin 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA. Garantia de buna executie va fi solicitata de autoritatea contractanta ?n conditiile ?n care valoarea unui contract subsecvent este mai mare sau egala cu 15 000 euro. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului subsecvent: in conf. cu art. 90 din H.G. 925/2006, Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract ?n termen de maxim 3 zile calendaristice de la data ?ncheierii contractului subsecvent. ?n situatia constituirii prin virament bancar cuantumul garantiei se va vira ?n contul nr. RO47 TREZ 1665 005X XX00 0319 deschis la Trez. Buzau. Garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 2,5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA pentru IMM-uri.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP. Cerinta obligatorie:Prezentarea Formularului nr.3 din Anexa „Formulare”. 2.Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006, modificata si actualizata de unde sa rezulte ca nu se afla in conflict de interese. Nu au in conducerea/consiliul de administratie sau organe de supervizare a societatii sau actionari/asociati persoane care detin functii de decizie cu privire la achizitiile publice la nivelul Consiliului de administratie sau a Comitetului director din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Buzau sau care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ale acestora. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri ?n cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin p?na la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla ?n relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.\"Prezentarea Formularului nr. 4 din din Anexa„Formulare”. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Buzau, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: dr. Cosmin URSACHESCU -Manager, Ec.Valeriu NEACSU-Director Financiar,As. Rodica VLAD-Director ingrijiri, Ec. Nicolae Ene-Sef Birou Achizitii, Ec. Violeta Postu-Birou Achizitii.3.Declaratia pe propria raspundere privind ?ncadrarea ?n categoria IMM., ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte in original, la vedere Formularul nr.1 din Anexa „Formulare” 4.Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea Formularului nr.5 din Anexa „Formulare” 5.Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 - Completarea Formularului nr.6 din Anexa „Formulare”, 6.Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar. 7.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic Din certificatele mai sus mentionate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. . Se pot depune documentele solicitate in oricare din formele:original,copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea \"conform cu originalul\". ?n cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul teritorial. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in Certificatul costatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. 2.Documente care dovedesc forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. Se pot depune documentele solicitate in oricare din formele:original,copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea \"conform cu originalul\".In etapa de evaluare a ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii,documentul in original sau copie legalizata. 3.Aviz de functionare eliberat de structura de specialitate a Ministerul Sanatatii pentru materiale sanitare conform Legii 95/2006(Titlul XIX – Dispozitive medicale) cu modificarile si completarile ulterioare

Capacitatea economica si financiara

Descriere: 1 Informatii privind cifra de afaceri Ofertantii vor prezenta informatii privind cifra de afacesi globala,ce vizeaza activitatea din ultimii 3 ani .Se va completa formularul 7,,Informatii generale” din sectiunea formulare. Pentru calculul echivalentei cifrei de afaceri in alta valuta se va indica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pt.fiecare an in parte. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate ?n ultimii 3 ani, contin?nd valori, perioade de livrare, beneficiari. Se va prezenta o Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate ?n ultimii 3 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertei). Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar sau orice alt tip de document, prin care sa se confirme livrarea de produse similare. (Formularul nr.8 si anexa la acesta, prevazute la Sectiunea „Formulare”).,Certificat de inregistrare a dipozitivelor medicaleSe va prezenta Certificatul de ?nregistrare a dispozitivului medical eliberat de Ministerul Sanatatii pentru produsele fabricate in Romania, sau Declaratia de conformitate conform marcajului CE – HG nr.54/2009 modificata si actualizata Se pot depune documentele solicitate in oricare din formele: original,copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea \"conform cu originalul\".,Mostre.Ofertantii trebuie sa prezinte obligatoriu mostre. Operatorul economic va prezenta mostre pentru fiecare produs din cadrul lotului pana la data limita de depunere a ofertelor. Pentru o identificare facila in vederea evaluarii tehnice , mostrele vor fi personalizate cu numele ofertantului. Mostrele vor fi depuse la Registratura autoritatii contractante,str.Stadionului,nr.7, Buzau Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate ?n acest sens,care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii SR EN ISO 9001-2008, sau echivalent. Ofertantul trebuie sa prezinte un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul ISO 9001/2008 sau echivalent, emis in favoarea sa. Certificatul trebuie sa fie emis de catre un organism de certificare acreditat a sistemelor de management al calitatii. Acest certificat se solicita in copie certificata prin semnarea pe proprie raspundere a documentului,cu mentiunea “conform cu originalul” si stampila operatorului economic Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.07.2014 15:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2014 14:19
Vizionari 341