Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Acord-cadru de lucrari de reparatii constructii si instalatii in regim de avarie la obiective de invatamânt din patrimoniul Municipiului Timisoara

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Municipiul Timisoara

Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +4 0256408367 , In atentia: Ec. Maria Mezei , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: +4 0256408477/+4 0256204177 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Acord-cadru de lucrari de reparatii constructii si instalatii în regim de avarie la obiective de învatamânt din patrimoniul Municipiului Timisoara

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Obiective de învatamânt din patrimoniul Municipiului Timisoara

Codul NUTS: RO424 - Timis

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Da

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Se vor executa lucrari de: „Reparatii constructii si instalatii în regim de avarie la obiective de învatamânt din patrimoniul municipiului Timisoara”, în conformitate cu cerintele impuse prin Caietul de sarcini nr. 70/2012.



Valoarea estimata fara TVA: 1,800,000 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Durata: 24 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

În baza acordului-cadru,se vor încheia 2 contr. subsecvente, in principiu unul la 12 luni. Contractul se considera finalizat la epuizarea valorii contractului sau la expirarea duratei acestuia.

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Garantia de participare in suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata, valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; garantie de buna executie de max.10% din pretul contractului

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

Procedura aplicata-cerere de oferte cu faza finala de licitatie electronica, criteriul de atribuire-pretul cel mai scazut.Valoarea estimata a contractelor de executie a lucrarilor de reparatii, care urmeaza a fi atribuite in urmatoarele 12 luni, este mai mare decat echivalentul in lei a 4.850.000 euro

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

29.02.2012 09:48
Vizionari 305