Acord cadru de furnizare vopsea, diluant, grund si chit auto
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
UNITATEA MILITARA 01557
Cod fiscal: 25666684, Adresa: Calea Poplacii, nr. 118 - 120, Sibiu, Telefon: +40 0269240358, Fax: +40 0269242361
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Calea Poplacii, nr. 118 - 120, Sibiu, Romania, cod postal: 550157, telefon:+40 0269240358, fax:+40 0269242361, persoana de contact:FLORENTIN CRISTEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Calea Poplacii, nr. 118 - 120, Sibiu, Romania, cod postal: 550157 - compartiment achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Acord cadru de furnizare vopsea, diluant, grund si chit auto.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 20
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului:
Acordul cadru presupune furnizarea de vopsea, diluant, grund si chit auto, (detalii ?n Anexa B – informatii privind loturile si caietul de sarcini).
II.1.6) CPV: 44812100-6 - Emailuri si smalturi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 246,750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare (GP) pentru fiecare lot ?n parte, este precizat ?n Anexa B– 1,5% din valoarea estimata a fiecarui lot. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa loturile pentru care se constituie garantia. GP se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006. Perioada de valabilitate a GP: „este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei” Modalitatea de constituire a garantiei de participare - se vor avea in vedere prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. GP este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat ?n contul RO51TREZ5765005XXX009941 al autoritatii contractante, deschis la Trez. Sibiu. ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria I.M.M, conform Legii nr. 346/2004, GP se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP ?n conditiile art. 87 din H.G. nr. 925/2006. Echivalenta garantiei de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: Depunerea declaratiei pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conform Formular nr. 1. Precizari: In cazul depunerii unei oferte ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei. ?n cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti. Cerinta nr.2: Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: depunerea declaratiei pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare conform Formular nr. 2. Cerinta nr.3: Declaratie pe proprie raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69'1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 69'1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare completata conform Formular nr. 3. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante ?n legatura cu prezenta procedura de achizitie publica: Dascalu Viorel, Bratu Sorin, Petcu Luminita, Ungur Daniela, Bunescu Nicolae, Radu Adrian, Voicu Dumitru, Stoica Ionut, Cristea Florentin, Lomnasan Ovidiu. Cerinta nr.4: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea ?n aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere conform Formular nr. 4. Cerinta nr.5: ?ndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat. Modalitatea de indeplinire: 1.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la termenul de plata al lunii anterioare celei ?n care este stabilit termenul limita de depunere a ofertelor. 2.Prezentarea Certificatului de taxe si impozite (datorii la bugetele locale din care sa reiasa obligatiile exigibile la termenul de plata al lunii anterioare celei ?n care este stabilit termenul limita de depunere a ofertelor. Cerinta nr.6: Declaratie privind informatiile generale. Modalitatea de indeplinire: Formularul nr. 4A – fisa cu informatii generale, din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului. Note: 1.?n cazul asocierii, documentele se vor depune de catre fiecare membru al grupului de operatori economici; 2.?n cazul sustinerii, pentru tertul sustinator se vor depune documentele pentru cerinta nr.1, cerinta nr. 2 (doar pentru lit.a), c1) si d) din art. 181 din OUG 34/2006) si cerinta nr 3. 3.?n cazul subcontractarii, pentru subcontractanti se vor depune documentele de la cerinta nr.3. Documentele de calificare solicitate de catre autoritatea contractanta la cerinta nr. 5 pot fi depuse ?n oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul. a.Pentru persoanele juridice rom?ne Cerinta nr.1: Ofertantii sa fie inregistrati si sa aiba in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor de natura celui care face obiectul procedurii. Modalitatea de ?ndeplinire: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. ?n cazul persoanelor fizice autorizate se va depune autorizatia de functionare. Informa?iile cuprinse ?n acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va solicita oferatantului c?stigator, ?nainte de comunicarea rezultatului procedurii si ?n situatia ?n care aceasta a depus certificatul ?n copie conform cu original, de a depune pentru conformitate ?nscrisurile solicitate ?n original sau copie legalizata. b.Pentru persoanele juridice straine Cerinta nr.1: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?n conformitate cu prevederile din tara ?n care ofertantul este rezident. Persoana juridica straina beneficiaza ?n Rom?nia de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si prestatorul rom?n ?n tara ?n care prestatorul strain este rezident. Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001(sau echivalent) un system de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat pot furniza orice alt document din care sa rezulte ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca operatul sa primeasca in curand certificarea propriuzisa. Acest document poate constitui dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2014 10:59
Vizionari 335