Acord cadru de executie lucrari de constructii cu proiectare inclusa
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON
Adresa postala: Bd. Aviatorilor nr. 34-36, Sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 011863 , Romania , Punct(e) de contact: MARIETA SIMION , Tel. 0760669955 , Email: achizitii@parhon.ro , Fax: 0318057374 , Adresa internet (URL): https://www.parhon.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie Publica-Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Acord cadru de executie lucrari de constructii cu proiectare inclusa
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Institutul National de Endocrinologie C.I.Parhon
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Da
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Lucrari de consolidare,reabilitare, modernizare si reconfigurare corpuri cladiri cu proiectare inclusa din cadrul Institutului National C.I.Parhon
Valoarea estimata fara TVA: intre 3,621,000 si 24,200,000 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.05.2011
Durata: 24 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Lucrari de consolidare,reabilitare,modernizare si reconfigurare
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul de stat si alte surse de finantare.Plata se face pe baza situatiilor de lucrari conform legislatiei in vigiare
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2011 11:32
Vizionari 352