Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Acord-cadru de executie a lucrarilor de INTRETINERE si REPARARE TROTUARE in ZONA de SUD-VEST a municipiului Timisoara

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Municipiul Timisoara

Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 256408478 , In atentia: Ing. Crenguta Oprea , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: +40 256408477 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Acord-cadru de executie a lucrarilor de \"INTRETINERE si REPARARE TROTUARE in ZONA de SUD-VEST a municipiului Timisoara”

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: ZONA de SUD-VEST a municipiului Timisoara

Codul NUTS: RO424 - Timis

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Se vor executa lucrari de intretinere si reparare a trotuarelor in zona de SUD-VEST a municipiului Timisoara in conformitate cu cerintele impuse prin caietul de sarcini



Valoarea estimata fara TVA: 6,000,000 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Durata: 48 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

?n baza acordului-cadru,se vor ?ncheia 4 contr. subsecvente, in principiu la fiecare 12 luni. Contractul se considera finalizat la epuizarea valorii contractului sau la expirarea duratei acestuia.

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Garantia de participare in suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata, valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; garantie de buna executie de max.10% din pretul contractului fara TVA.

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

Procedura aplicata-licitatie deschisa cu faza finala de licitatie electronica, criteriul de atribuire-pretul cel mai scazut.Facem precizarea ca A.C. nu doreste sa beneficieze de reducerile de termene prevazute de legislatie.Valoarea estimata a contractelor de executie a lucrarilor de intretinere a trotuarelor, care urmeaza a fi atribuite in urmatoarele 12 luni, este mai mare decat echivalentul in lei a 4.850.000 euro

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia ?n domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

27.02.2012 08:50
Vizionari 248