Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Acord-cadru de executie a lucrarilor de

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Municipiul Timisoara

Adresa postala: Bv. C.D. Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 256-408453 , In atentia: Petricescu Calin , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: +40 256-408477/204177 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Acord-cadru de executie a lucrarilor de \"Întretinere si reparare strazi in Municipiul Timisoara\"

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Pe raza Municipiului Timisoara

Codul NUTS: RO424 - Timis

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Da

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Se vor executa lucrari de intretinere si reparare strazi in Mun. Timisoara, in urmatoarele sectoare: Lot 1 - SECTORUL I; Lot 2 - SECTORUL II; Lot 3 - SECTORUL III; Lot 4 - SECTORUL IV; Lot 5 - SECTORUL V; Lot 6 - SECTORUL VI.



Valoarea estimata fara TVA: 90,000,000 RON

Impartire in loturi

Da

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)

45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Durata: 48 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Da

II.8) Informatii suplimentare

In baza acordului-cadru se vor incheia 4 contracte subsecvente, de regula la fiecare 12 luni. Acordul-cadru se considera finalizat la epuizarea valorii acordului sau la expirarea duratei acestuia.

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Garantia de participare: in suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata; valabilitate: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; garantia de buna executie: maxim 10% din pretul acordului-cadru fara TVA.

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

Procedura aplicata: licitatie deschisa, cu faza finala de licitatie electronica; criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut. Facem precizarea ca autoritatea contractanta nu doreste sa beneficieze de reducerile de termene prevazute de legislatie. Valoarea estimata, fara TVA, a contractelor de executie a lucrarilor de intretinere si reparare strazi, care urmeaza a fi atribuite in urmatoarele 12 luni, este mai mare decat echivalentul in lei a 4.845.000 euro.

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

25.10.2012 12:29
Vizionari 425