Acord-cadru de executie a lucrarilor de
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D. Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 256-408453 , In atentia: Petricescu Calin , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: +40 256-408477/204177 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Acord-cadru de executie a lucrarilor de \"Întretinere si reparare strazi in Municipiul Timisoara\"
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Pe raza Municipiului Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Da
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Se vor executa lucrari de intretinere si reparare strazi in Mun. Timisoara, in urmatoarele sectoare: Lot 1 - SECTORUL I; Lot 2 - SECTORUL II; Lot 3 - SECTORUL III; Lot 4 - SECTORUL IV; Lot 5 - SECTORUL V; Lot 6 - SECTORUL VI.
Valoarea estimata fara TVA: 90,000,000 RON
Impartire in loturi
Da
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Durata: 48 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8) Informatii suplimentare
In baza acordului-cadru se vor incheia 4 contracte subsecvente, de regula la fiecare 12 luni. Acordul-cadru se considera finalizat la epuizarea valorii acordului sau la expirarea duratei acestuia.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Garantia de participare: in suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata; valabilitate: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; garantia de buna executie: maxim 10% din pretul acordului-cadru fara TVA.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura aplicata: licitatie deschisa, cu faza finala de licitatie electronica; criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut. Facem precizarea ca autoritatea contractanta nu doreste sa beneficieze de reducerile de termene prevazute de legislatie. Valoarea estimata, fara TVA, a contractelor de executie a lucrarilor de intretinere si reparare strazi, care urmeaza a fi atribuite in urmatoarele 12 luni, este mai mare decat echivalentul in lei a 4.845.000 euro.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2012 12:29
Vizionari 425