Acord acces, Conducta de racord si S.R.M.P. pentru alimentarea cu gaze naturale a localitatii Corabia, jud. Olt
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 365926 / 14.10.2014
Denumire contract: Acord acces - Conducta de racord si S.R.M.P. pentru alimentarea cu gaze naturale a localitatii Corabia, jud. Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Cod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803333, Fax: +40 269839029
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon:+40 269803203, fax:+40 269844832, persoana de contact:Mihaela Hentea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Sediul SNTGN Transgaz SA Medias piata CI Motas nr 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Acord acces - Conducta de racord si S.R.M.P. pentru alimentarea cu gaze naturale a localitatii Corabia, jud. Olt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Acord acces - Conducta de racord si S.R.M.P. pentru alimentarea cu gaze naturale a localitatii Corabia, jud. Olt. Valoarea estimata a contractului este de 814.949,00 lei ( valoarea estimata include si valoarea de diverse si neprevazute, respectiv suma de 66.422,00 lei conform devizului general al proiectului ). Cheltuielile diverse si neprevazute in suma de 66.422,00 lei, reprezinta 8% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute. Valoarea estimata a contractului fara cheltuielilor diverse si neprevazute este de 748.527,00 lei
II.1.6) CPV: 45231221-0 - Lucrari de constructii de conducte de alimentare cu gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 814,949 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare G.P.:14.970,00 lei.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor la cursul stabilit de BNR, valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, dar cel putin egala cu valabilitatea ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11 - virament bancar , in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias; - Depuneri la caseria Transgaz - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a ?ncasa ?n nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierz?nd suma constituita, atunci c?nd acesta din urma se afla ?n oricare din urmatoarele situatii: • revoca oferta ?n perioada de valabilitate a acesteia; • fiind declarat c?stigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul ?n termenul stabilit; • fiind declarat c?stigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;
Garantie de buna executie Garantie de buna executie 5 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie : - scrisoare de garantie de buna executie, - sau retineri succesive din facturile partiale In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale : in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea : Se va completa Formularul 12 A; Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta):Ofertantii vor completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 12 B Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006,modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta,: se va completa Formularul 12 D; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata:Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata. Persoanele de decizie din cadrul SNTGN Transgaz SA sunt : -VADUVA PETRU ION – Director General al SNTGN Transgaz SA;HATEGAN GHEORGHE – Director General Adjunct; TATARU ION – Director Departament; -SORIN DEAC – Director Directie;LUPEAN MARIUS VASILE – Director Directie;-IDU OLGA – Director Directia;-LUCA BOGDAN AVRAM- Consilier Juridic;-PINZAR ADELA – Director Aj. Directie;-HADAMBAS OVIDIU GH. – Sef Serviciu;-FILIPAS LAURA – Sef Birou;-BACIU ELENA MARIOARA – Sef Serviciu;-HENTEA MIHAELA–Economist;-SUCIU NICOLAE – Consilier Juridic; -PINTEA ANA – Consilier Juridic;-SZOMBOTI ANDREEA – Consilier Juridic;-LIVIU ANCAS - Sef Atelier;-RADU MOLDOVAN- Sef Colectiv; -ANDREI GHEORGHE- Inginer; -DAN STROI - Sef Colectiv;-ALBU MARIA - Econmist;-MARGINEAN MARIUS – Economist;-POPOVICIU OVIDIU - Subinginer;-TATOMIR MIHAELA - Inginer;-SIMESCU VIORICA – Tehnician;-TANIA PUSCAS – Inginer;-ION ANDI MARIAN – Sef Serviciu;. Formular 12 E Aceasta declaratie se va completa si de catre tertii sustinatori ai capacitatii economico financiara si respectiv ai capacitatii tehnico si/sau profesionala si de catre subcontractanti, daca este cazul. Formularul 12 E. Tertii sustinatori, daca e cazul, vor depune o declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a,c indice 1 si d, art.180 si art 69 ind.1. Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului,sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC. Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele fizice / juridice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident; In cazul ofertei comune:Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus pentru partea de contract pe care o va realiza. -Operatorii economici vor prezenta in mod obligatoriu autorizatiile ETC,ETR emisa de ANRE(conform Legii 123/2012 si a Ord. ANRE 89/2009): (pentru a se preveni un eventual risc de ne?ndeplinire a contractului ca urmare a lipsei autorizarii necesare).Operatorii economici vor prezenta in mod obligatoriu atestat tip Be pentru instalatii electrice de 0,4 KV sau echivalent emis de ANRE, conform Ordinului 23/17.04.2013. In cazul ofertei comune: aceste conditii se considera indeplinite daca unul dintre semnatarii asociatiei detine aceste autorizatii/ atestat.Asociatii trebuie sa prezinte aceste autorizatii pentru partea din contract pe care o vor executa.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil ( 2013 ) vizat de organele in drept si dovada depunerii acestuia, se vor respecta prevederile art. 36 din Legea 82/1991; Ultimul bilant contabil vizat de organele in drept se vor respecta prevederile art. 36 din Legea 82/1991; In conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, capacitatea economica-financiara a ofertantului poate fi sustinuta – in vederea indeplinirii contractului –si de alta persoana ^. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, prin prezentarea unui angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180si 181 lit a c^1 si d) si 69 indice 1.- declararea cifrei medii globala de afaceri pe ultimii 3 ani( 2011, 2012, 2013)din care rezulta cifra medie de afaceri globala, de minim 748.527,00lei pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual leu / alta valuta comunicat de BNR. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Se va prezenta o lista a lucrarilor executate ?n ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, lucrari similare in valoare cumulata de cel putin 748.527,00lei( pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual leu / alta valuta comunicat de BNR ),la nivelul unui contract/cel mult 3 contracte. Lista lucrarilor va fi ?nsotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate ?n conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sf?rsit,- Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. In conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006, capacitatea tehnica si sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta – in vederea indeplinirii contractului – si de alta persoana. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica /profesionala, invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in sit. art. 180 si 181 lit a c^1 si d si va fi completata declaratia pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.69 ind.1 din OUG nr 34/2006, modificata. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca cele declarate corespund cu situatia reala,- Se va prezenta lista de utilaje aflate in dotare proprie/inchiriere sau alta forma de detinere.-O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca cele declarate corespund cu situatia reala. -Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca cele declarate corespund cu situatia reala. Ofertantii vor prezenta : -documente de certificare a sistemului calitatii ISO 9001:2008, sau echivalent, pentru activitati ce fac obiectul contractului; - documente de certificare a sistemului de management de mediu ISO 14001:2005, sau echivalent, pentru activitati ce fac obiectul contractului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2014 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2014 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.10.2014 14:17
Vizionari 366