Achizitionarea la cheie a unei instalatii de transport pe cablu tip telegondola: Telegondola Sinaia Tronson 2, Cota 1400 Varful Furnica
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRANSPORT URBAN SINAIA S.R.L.
Adresa postala: CALEA PRAHOVEI, NR.22 , Localitatea: Sinaia , Cod postal: 106100 , Romania , Punct(e) de contact: BOGDAN MIHNEA FALCESCU , Tel. +40 244310224 , Email: contact@tusinaia.ro , Fax: +40 372876407 , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala cu raspundere limitata
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitionarea ,,la cheie” a unei instalatii de transport pe cablu tip ,,telegondola”: Telegondola Sinaia Tronson 2, Cota 1400-Varful Furnica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sinaia, Cota 1400-Varful Furnica
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea ,,la cheie” a unei instalatii de transport pe cablu tip ,,telegondola”: Telegondola Sinaia Tronson 2, Cota 1400-Varful Furnica
Valoarea estimata a contractului este calculata pe baza devizului general, inclusiv cheltuieli diverse si neprevazute si este de 45141270 lei fara TVA
din care:- Valoarea estimata a cheltuielilor diverse si neprevazute este de 4.049.790 lei, fara TVA, -respectiv 8,97% din valoarea estimata a contractului;
- valoare estimata conform Cap 3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica, pct. 3.3 Proiectare si inginerie este de 242300 lei, fara TVA.
Obiectul contractului:
1-realizare proiect tehnic si detalii de executie pentru instalatia de transport pe cablu tip ,,telegondola” cu cabine de 8 locuri: Telegondola Sinaia Tronson 2, Cota 1400-Varful Furnica”;
2 -obtinerea avizelor necesare pentru obtinerea autorizatiiei de construire, inclusiv ISCIR-izarea;
3- achizitia utilajelor, echipamentelor tehnologice si functionale cu montaj
4- lucrari de constructii – montaj pentru realizarea ,,la cheie” a instalatiei tip telegondola, inclusiv dotari;
5- punerea in functiune a instalatiei, autorizarea ISCIR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234210-1 - Sisteme de transport pe cablu cu cabine (Rev.2)
71327000-6 - Servicii de proiectare a structurilor portante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea ,,la cheie” a unei instalatii de transport pe cablu tip ,,telegondola”: Telegondola Sinaia Tronson 2, Cota 1400-Varful Furnica
Valoarea estimata fara TVA: 45,141,270 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
345 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 800000 lei. In cazul prezentarii garantiei in alta moneda, cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se poate constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. (Formular 15). In cazul constituirii garantiei de participare prin virament, contul de lei este RO41BUCU1552231159014 RON, deschis la ALPHA BANK SINAIA in beneficiul SC TRANSPORT URBAN SRL, CUI RO 21610575. In orice situatie dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Perioada de val. a garantiei de participare este de 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul asocierilor, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii. Ofertantii care vor constitui garantia de participare ?n conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 vor atasa Formularul nr.16 - Declaratie privind ?ncadrarea ?ntreprinderii ?n categoria IMM, completat., formular ?n concordanta cu prevederile actului normativ specificat. Pentru a putea beneficia de prevederile art.16 alin. (2) din Legea 346/2004, ?n cazul asociatiilor, este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca sunt IMM. Garantia de participare se va restitui in conf. cu art.88 din HG 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire se va face in conformitate cu art. 90 din HG nr. 925/2006, modificata si completata prin HG 1045/2011. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2066 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET PROPRIU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 1 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, de tertul sustinator, dupa caz.
Cerinta 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare- Formular nr.2 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, de tertul sustinator, dupa caz. Tertul sustinator va declara doar ca nu se afla in situatia prevazuta de art.181 lit.a, c^1 si d.
Cerinta 3
Declaratie pe proprie raspundere ca nu are ?n cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin p?na la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr. 3 completat, in original, cu nominalizarea persoanelor de decizie enumerate mai jos. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, de tertul sustinator, de subcontractant, dupa caz.
?ncadrarea ?n una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura.
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii contractante ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, ?n sensul articolului mentionat sunt urmatoarele:
1. Falcescu Bogdan - Administrator-Director General,
2. Luta Nusia, - Contabil Sef;
3. Chiritescu Floriana - Art director publicitate;
4. Gladca Dragos - Director de program - Domeniul Schiabil:
5. Comisia de evaluare a ofertelor:
a) LUTA NUSIA-presedinte cu drept de vot;
b) TIU DANA - membru
c)HARAPU CRISTINA PETRONELA - membru
d)BUNEA AURORA MIHAIELA- membru
e)GEANA ELENA- membru;
Membrii de rezerva:
1. Cotofana Costanta
2. Apostol Adriana Mihaela
3. Chiritescu Viorel Nicolae
4. Gladca Dragos
Cerinta 4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea ?n aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Formularul 5 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, dupa caz.
Cerinta 5
Certificatul privind impozitele si taxele locale, eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor – in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Cerinta 6
Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor – in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, ?n conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Documentele se vor prezenta ?nsotite de traducerea autorizata a acestora in limba rom?na.
Cerinta 7
Pers. jurid./fizice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Documentele se vor prezenta ?nsotite de traducerea autorizata a acestora in limba rom?na. 1)Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ?n raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate al respectivului operator economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC), – in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Vor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu au activitati corespunzatoare obiectului achizitiei, respectiv nu sunt inregistrate ?n domeniul de activitate codurile CAEN necesare realizarii contractului supus achizitiei, conform Cod CAEN rev.2. sau perioada de valabilitate a acestora a expirat. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat astfel).
2) Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de ?nregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?n conformitate cu prevederile din tara ?n care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
3) - Certificatul de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic ?n curs.
Conditie de calificare: persoanele juridice straine trebuie sa detina un certificat de rezidenta fiscala sau o declaratie valabila in acest sens.
4) Certificat de atestare eliberat de Autoritatea Nationala de Reglementare sau echivalent ?n Domeniul Energiei de tip C1 B, C2B, Conform Regulamentul din 20 iulie 2007 (Regulamentul din 2007) pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei, publicat in Monitorul Oficial 604 din 3 septembrie 2007 (M. Of. 604/2007), copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” valabila la data limita de depunere a ofertelor,
4.1-C1B –pentru proiectare de linii electrice ,aeriene sau subterane cu tensiune nominala de 0,4 kv+110 kv si posturi de transforamare cu tensiune nominala superioara de cel mult 20 kv
4.2.-C2B –pentru executare de linii electrice,aeriene sau subterane cu tensiune nominala de
0,4 kv +110 kv si posturi de transforamare cu tensiune nominala superioara de cel mult 20 KV
In cazul unei asocieri, cerintele de la punctele 1 si 2 sunt considerate indeplinite daca unul dintre asociati – respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
a).Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani: 2011, 2012, 2013 -
Cerinta minima:
Cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2011, 2012 si 2013) trebuie sa fie de minimum 82. 000.000,00 lei;
Pentru echivalenta se va avea ?n vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Curs valutar mediu lei/euro pt. anii:
2011-1euro=4,2379 lei
2012- 1euro= 4.4287 lei
2013 -1euro= 4.4847 lei
Modalitatea de indeplinire
a)Completare Formular nr.6- Informatii generale, in original.
Nota 1: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate mai sus, conditia fiind indeplinita prin cumul.
Nota 2: Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale lei/valuta stab. de BNR.
Disponibilitati banesti, resurse reale, negrevate de datorii linii de credit, in suma de 10.700.000 lei pe o perioada de 90 de zile de derulare a contractului, conform graficului de executie, destinata exclusiv prezentului contract.
Modalitatea de indeplinire
Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca, la data incheierii contractului, acesta va avea acces (va dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumate de minim 10.700.000 lei pentru a realiza cash-flow -ul necesar si suficient desfasurarii activitatii si care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de minim 90 de zile de la data semnarii acestuia cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
?n cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza situatia economica si financiara invoc?nd si sustinerea acordata, ?n conformitate cu prevederile art.186 si 190 din O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele financiare. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle ?n situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1 si d) din OUG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Completare Formular nr. 23, in original - Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului /grupului de operatori economici.
Completare Formular nr. 1 in original, Declaratie privind eligibilitatea
Completare Formular nr. 2, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181, in original. Sustinatorul va declara doar ca nu se afla in situatia prevazuta de art.181 lit.a, c^1 si d.
Completare Formular nr. 3, in original, Declaratie pe proprie raspundere ca nu are ?n cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin p?na la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu nominalizarea persoanelor de decizie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari executate ?n ultimii 5 ani;
- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca:
-a executat in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor)lucrari similare, de natura si complexitatea celor care fac obiectul prezentului contract (lucrari de instalatii de transport pe cablu) in valoare totala cumulata cel putin egala sau mai mare decat suma de 40.000.000,00 lei, fara TVA, in cadrul unui contract sau in cadrul a cel mult trei contracte
-a prestat in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) servicii de proiectare similare (proiectare instalatii de transport pe cablu) cu o valoare cel putin egala sau mai mare decat suma de 200.000,00 lei, fara TVA, in cadrul a cel putin un contract;
Modalitatea de indeplinire
se va prezenta:
a) Formularul nr. 7 (si anexa la formular 7) – Declaratie privind lista principalele lucrari executate ?n ultimii 5 ani
Formularul nr. 7.1 (si anexa la formular 7.1) – Declaratie privind lista principalelorservicii prestate in ultimii 3 ani.
b) Se vor prezenta fise de experienta similara conform modelului din Formularul nr. 8 (se completeaza doar pentru contractul/contractele considerate relevante pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime, atat pentru activitatea de proiectare cat si pentru activitatea de executie). Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare documente care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate/serviciile au fost prestate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit: Sunt acceptate copii ale contractelor sau partilor relevante din contracte, certificari de buna executie, procese-verbale de receptie la terminarea lucrarilor/serviciilor, procese verbale de receptie finala sau documente constatatoare eliberate de beneficiarul/clientul respectiv.
Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul/clientul (indiferent daca este autoritate contractanta sau client privat), denumirea contractului, valoarea (inclusiv elemente de identificare a pricipalelor categorii de lucrari/servicii, cantitativ si valoric), obiectul, perioada, locul executiei acestora. Dovada indeplinirii cerintelor minime se poate realiza prin prezentarea a unuia sau mai multor documente din care sa rezulte executarea lucrarilor/prestarea serviciilor.”
Utilaje/Dotari
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr. 11, in original.
Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate/leasing/cu contract de
inchiriere/comodat sau alte forme de punere la dispozitie, a utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Minim de utilaje necesare: automacara, ?ncarcator telescopic echipat pentru lucrarile electrice buldozer, excavator, autocamion, autobasculanta, autobetoniera, picamer, cilindru compactor, mai mecanic
Modalitatea de indeplinire
a) Pentru utilajele detinute in proprietate se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, Lista de inventar pe care vor fi marcate utilajele necesare.
b)Pentru utilajele care nu sunt detinute in proprietate se va depune in copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” contractul de inchiriere/comodat/ sau alte forme de punere la dispozitie.
Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate mai sus, conditia fiind indeplinita prin cumul.
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului si al cadrelor de conducere ?n ultimii trei ani
Modalitatea de indeplinire
Se va completa:
Formularul 17 - Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului si al cadrelor de conducere ?n ultimii trei ani;
Formularul nr.17.1, Angajamentul ofertantului privind resursele umane, in original.
Formular 18, Personal ce va fi angajat in contract;
Schimbarea personalului cheie se face numai ?n cazuri bine justificate si numai cu acordul scris al autoritatii contractante, cu specialisti care ?ndeplinesc aceleasi conditii.
Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, .conditia fiind indeplinita prin cumul.
1. Coordonator proiect cu experienta profesionala ?n domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
Modalitatea de indeplinire
-Diploma studii
- Curriculum vitae
- Declaratie disponibilitate
-dovada participarii la proiecte similare
2. Sef santier cu experienta profesionala ?n domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
Modalitatea de indeplinire
- Diploma inginer/subinginer – absolvent Facultate de Constructii, specializarea Constructii civile, industriale si agricole/Instalatii/Utilaj tehnologic sau echivalent
- Curriculum vitae
- Declaratie disponibilitate
- dovada participarii la proiecte similare
3. Responsabil tehnic cu executia (RTE) pentru domeniul I – Constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere
Modalitatea de indeplinire
- Atestat RTEsau echivalent
- Legitimatie RTE – viza valabila sau echivalent, conform ,,Regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor, aprobat prin Hotar?rea Guvernului nr. 925/1995, ?n temeiul prevederilor art. 38 alin. 2 din Legea nr. 10/1995 privind calitatea ?n constructii, cu modificarile ulterioare, Ordinului 777/ 2003, Anexa- Reglementare tehnica \"?ndrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate ?n constructii\",
- Declaratie disponibilitate
4.Responsabil tehnic cu executia-domeniul electric autorizat ANRE
Modalitatea de indeplinire
Legitimatie – viza valabila sau echivalent,Conform Ordinului ANRE/11/martie 2013 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia,precum si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari in domeniul instalatiilor electrice al Autoritatii Nationala de Reglementare ?n Domeniul Energiei, art 1, alin ,,(3)
- Declaratie disponibilitate
5. Electrician gr. II B atestat ANRE;
Modalitatea de indeplinire
- Legitimatie ANRE– viza valabila sau echivalent, Conform Legii Energiei Electrice nr.13/ 2007 si a Ord. 29 /2010 - privind modificarea si completarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, aprobat prin Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare ?n domeniul Energiei Nr. 90/2009.
- Declaratie disponibilitate
6.Inginer topograf atestat ANCPI
Modalitatea de indeplinire
- atestat ANCPI sau echivalent, in conformitate cu Regulamentul privind autorizarea sau recunoasterea autorizarii persoanelor fizice si juridice rom?ne, ale unui alt stat membru al Uniunii Europene sau ale unui stat care apartine Spatiului Economic European ?n vederea realizarii si verificarii lucrarilor de specialitate ?n domeniul cadastrului, al geodeziei si al cartografiei pe teritoriul Rom?niei din 29.03.2010 emis de ANCPI;
- Declaratie disponibilitate.
7. Responsabil Controlul Calitatii, (CQ
cu experienta profesionala ?n domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
Modalitatea de indeplinire
Diploma inginer/subinginer - absolvent Facultate de Constructii, specializarea Constructii civile, industriale si agricole/Instalatii/Utilaj tehnologic sau echivalent
- Curriculum vitae
- Declaratie disponibilitate
- dovada participarii la cel putin un proiect similar
- Decizie interna de numire - responsabil calitate (CQ)
Nota1 : Prin proiect similar se intelege lucrari ce au avut ca obiect: instalatii de transport pe cablu
Nota 2: Pentru persoane juridice straine documenetele se vor prezenta in traducere autorizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.
In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din O.U.G. 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare,
Modalitatea de indeplinire
Completare Formular nr. 24, in original - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici, insotite de declaratiile conform Formularul 22.1 si 22.2
Completare Formular nr. 1 in original, Declaratie privind eligibilitatea
Completare Formular nr. 2, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, in original. Sustinatorul va declara doar ca nu se afla in situatia prevazuta de art.181 lit.a, c^1 si d.
Completare Formular nr. 3, in original, Declaratie pe proprie raspundere ca nu are ?n cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie,respectiv sot/sotie, ruda sau afin p?na la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu nominalizarea persoanelor de decizie.
Informatii privind asocierea
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
Modalitatea de indeplinire
1. Completare Formular nr. 13 (Acord de asociere), in original
2. Completare Formular nr.13.1, (declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora), in original
3. Completare Formular nr. 13.2 (Declaratie privind legalizarea asocierii), in original
4. Completare Formular nr. 14 (imputernicire pentru liderul de asociere de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire), in original
Nota 1: ?n conditiile ?n care ofertantul este contractant unic acesta are totusi obligatia de a prezenta formularele, mention?ndu-se „Nu este cazul”.
Nota 2: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Informatii privind subcontractantii.
Declaratie privind subcontractantii.
Declaratie pe proprie raspundere ca nu are ?n cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie,ruda sau afin p?na la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire
Completare Formular nr. 9– Declaratie privind subcontractantii, in original.
Acord de subcontractare, formular 10
Completare Formular nr. 3, in original (Declaratie pe proprie raspundere ca nu are ?n cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie,respectiv sot/sotie, ruda sau afin p?na la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu nominalizarea persoanelor de decizie.)
Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), ?n domeniul ce face obiectul contractului.
?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa ?ndeplineasca aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Modalitatea de indeplinire
Se va atasa copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor.
Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta certificatele/documentele relevante, in copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Nota : ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa ?ndeplineasca aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001:2005 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului), ?n domeniul ce face obiectul contractului. ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa ?ndeplineasca aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Modalitatea de indeplinire
Se va atasa copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor.
Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta certificatele/documentele relevante, in copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Nota : ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa ?ndeplineasca aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 70 %
Descriere: Componenta financiara
2. Durata de executie (De) 20 %
Descriere: COMPONENTA TEHNICA
3. Durata de proiectare (Dp) 10 %
Descriere: COMPONENTA TEHNICA
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2014 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2014 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2014 11:00
Locul: S.C Ttransport Urban Sinaia S.R.L., judetul Prahova, oras Sinaia, Calea Brasovului, nr. 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti, observatori ANRMAP, UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in cap. III.2 din prezenta Fisa de date a achizitiei, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, in conformitate cu prevederile HG nr.925/2006, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal sau dupa caz, de catre alta persoana autorizata sa-l reprezinte, prin care sa confirme ca indeplineste criteriile de calificare-Anexa nr.58–Model de declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare, astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi ?nsotita de o anexa ?n care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de ?ndeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Daca uzeaza de acest drept ofertantul are obligatia de a prezenta certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens. Conditiile pentru participarea la sedinta de deschidere: ?mputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului (formular 2.1), copie act identitate. IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri, de garantia de participare si de garantia de buna executie. Ofertantul care se incadreaza in categoria IMM-urilor conform Legii 346/2004 va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens (Formularul nr.16). In cazul ofertelor cu punctaje egale situate pe primul loc, modalitatea de departajare o va constitui pretul cel mai scazut. In cazul in care egalitatea persista ofertantii vor prezenta o noua oferta financiara, in plic inchis. Ofertantul cu pretul cel mai scazut va fi declarat castigator. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire ?ncarcate ?n SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL SC TRANSPORT URBAN SINAIA SRL
Adresa postala: Calea Brasovului, nr. 4 , Localitatea: Sinaia , Cod postal: 106100 , Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2014 18:00
Vizionari 614