Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Achizitionarea de robineti, vane, clapete si flanse necesare la retelele de transport apa potabila

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Compania de Apa Arad S.A.

Numar invitatie: 361239 / 11.06.2014

Denumire contract: Achizitionarea de robineti, vane, clapete si flanse necesare la retelele de transport apa potabila

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Compania de Apa Arad S.A.

Cod fiscal: RO 1683483, Adresa: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Telefon: +40 257270853, Fax: +40 257270981

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Romania, cod postal: 310178, telefon:+40 257214882/+40 372782686/+40 257270843, fax:+40 257270981, persoana de contact:-parte tehnica: ing. Pavel Mircea, ing. Ciprian Anghel, parte procedurala: Bandur Gheorghina

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Sediul SC CAA SA, Arad, str. Sabin Dragoi Nr. 2-4,

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da

I.2.2) Tip Activitate: Ap?

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Achizitionarea de robineti, vane, clapete si flanse necesare la retelele de transport apa potabila

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Achizitionarea de robineti, vane, clapete si flanse necesare la retelele de transport apa potabila, conform caietului de sarcini anexat. Valoarea estimata a produselor achizitionate p?na la data de 31.12.2014 care fac obiectul prezentului contract este de 183.000 lei fara TVA. Valoarea estimata a produselor ce vor fi achizitionate in primele 4 luni ale anului 2015 este de 46.000 lei fara TVA Valoarea totala a produselor ce vor fi achizitionate in 2014 impreuna cu suplimentarile pe 2015 este de 229.000 lei fara TVA. Valoarea estimata fara TVA: intre 183.000 lei si 229.000 lei. Ofertele se vor ?ntocmi cu ?ncadrarea ?n valoarea estimata a produselor achizitionate p?na la data de 31.12.2014, respectiv, suma de 183.000 lei fara TVA, valoare care nu poate fi depasita de ofertanti in ofertele financiare depuse, depasirea constituind motiv de excludere. Optiuni: Produsele achizitionate suplimentar in primele 4 luni din 2015 conf. art.6 - HG nr. 925/2006

II.1.6) CPV: 42131000-6 - Robinete si vane (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 183,000 - 229,000 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Garantia de participare se const. conf. art.86 din HG 925/2006 si se prezinta in original, in cuantumul, forma si pt perioada prevazuta in documentatia de atribuire (formularul nr. 3). Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Cuantum garantie de participare: 3.660 lei. Pentru garantiile de participare constituite ?n alta moneda dec?t lei, cursul valutar la care se va face echivalenta va fi cursul leu/alta valuta publicat de BNR cu 5 zile ?nainte de data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune garantia de participare este RO72 RNCB 0015 0061 5684 0001 - deschis la BCR Arad. In cazul in care la proc.de achizitie participa ofertanti din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea docum.prev.in Legea 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. In cazul asociatiilor, toti asociatii trebuie sa faca dovada ca reprezinta o IMM, prin atasarea Form.14(Decl.priv.incadrarea in IMM). ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din sit.prev.la art. 87 din HG 925/2006, in cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia si ?n cazul ?n care contestatorul renunta la contestatie, conf.art. 2781 alin. 1 lit. a) si alin. 2 din OUG 34/2006.Garantia de participare se returneaza in conf.cu art. 88 din HG 925/2006.

Garantie de buna executie Garantia de buna executie se constituie ?n conditiile prevazute de art. 89, 90 ale HG 925/2006 si reprezinta 5% din valoarea contractului faraTVA. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie ?n conditiile prevazute de art.90 alin.1 ale HG 925/2006 prin instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada daca activarea garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, conf.art.86 alin. 3 HG 925/2006. ?n cazul ofertantilor care se regasesc ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (fac?nd dovada ?n acest sens) garantia de buna executie se constituie ?n procent de 50% din cuantumul precizat ?n documentatia de atribuire.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006 Conditie de calificare: Va fi exclus ofertantul care a fost condamnat ?n ultimii 5 ani, printr-o hotar?re definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere - completare formular nr.7 in original 2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care se afla in vreuna din situatiile prev. la art. 181 din OUG nr. 34/2006. Modalitatea de indeplinire: a. Declaratie pe proprie raspundere - completare formular nr.8 in original b. Certificat ce atesta achitarea obligatiilor scadente ?n luna anterioara celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor fata de bugetul national si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ?n original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat. c. Certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale scadente ?n luna anterioara celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor emis de Autoritatea Publica Locala ?n original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” In cazul persoanelor fizice/juridice straine se vor prezenta certificatele mai sus mentionate (daca in tara de origine se emite acest gen de inscrisuri), sau documente in echivalent, sau o declaratie pe proprie raspundere referitoare la indeplinirea obligatiilor de plata scadente ?n luna anterioara celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor aferente acestor categorii de datorii si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011 In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat. Nota: i. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse. ii. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind ?ndeplinite ?n masura ?n care operatorii economici prezinta ?nlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente ?n domeniu. 3. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 Conditie de calificare: va fi exclus de la procedura ofertantul care se afa ?ntr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006 In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese, lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inlcusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica, este urmatoarea: ing. Banatean Gheorghe, ec. Madincea Ecaterina, ing. ec. Toma Marius, ing. Militar Adrian, ing. Cernica Traian, Nedelciu Adrian, Cirlugea Cristian–Gheorghe, Grec Marcel, Popa Florin Aurel, Voda Petru – Rares, Pustea Emil – Eugen, Tanase Rares, c.j Goldis Flaviu, c.j. Giugiulan Mihnea, cj. Bandur Gheorghina, ec. Vatany Marius, Cj. Sabau Mihai, Tehn. Costea Valentin-Mihai, ing. Pavel Mircea, ing. Ciprian Anghel, Iotcu Petru Nicolae, Gutu Romulus Remus, Tolea Adrian-Florin, Achim Zeno Catalin, Ardelean Aurel, Boloni Gyorgy, Budiu Simion, Chambre Dorina- Rodica, Covaliv Valentin, Damian Vasilica, Durus Daniel-Sorin, Enachiuc Dumitru –Florian, Feies Cristian, Gligor Ioan, Iorgovan Simona-Lucia, Lucaci Cornel-Stefan, Micle Ioan, Mot Petru, Negrea Daniel, Onea Micea Laurentiu, Parpala Caius- Mihai, Pereteatcu Cosmin Nicolae, Plaveti Ioan, Popa Garofita, Purcaru Mircea, Sabau Gheorghe, Seculi Ioan Gheorghe, Sulincean Marius-Mircea, Sipos Gyorgy, Tripa Florin Dan, Ulici Ion, Vesa Teodor, Harlau Dacian Modalitatea de indeplinire: Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 691 din OUG nr. 34/2006 – completare formular nr. 9 in original Nota: 1. ?n situatia ?n care din documentele solicitate reiese ca ofertantul/asociatul/ tertul sustinator se afa ?ntr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura. 2. In cazul unei asocieri dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata de fiecare asociat. Tertul sustinator va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006. 4. Declaratie \"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta\" Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere - completare formular nr.12 in original Neprezentarea documentelor solicitate mai sus atrage dupa sine excluderea din procedura. Pentru persoanele juridice rom?ne Documente de confirmare: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului care va cuprinde informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, si din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. art. 15 din Legea nr. 359/2004. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa ?n certificatul ORC la pct. “Sedii si/sau activitati autorizate”, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte certificatul constatator din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza. Pentru persoanele juridice straine Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cerinta nr. 1 Cerinta minimala: valoarea minima impusa a cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv 2011, 2012, 2013 sa fie de cel putin 366.000 lei Documente de confirmare: - fisa de informatii generale: denumire ofertant, sediul/adresa, numar de telefon si fax, cod postal, persoana de contact, codul fiscal, contul bancar, care sa contina si cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani respectiv 2011, 2012, 2013. - bilantul contabil sau extrase de bilant, ?nregistrat la organele competente, pentru anii 2011, 2012, 2013 sau orice alte documente echivalente - in copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. Pentru conversia ?n RON, daca situatiile financiare sunt ?ntocmite ?n alta moneda, se va lua ?n considerare cursul mediu anual leu/valuta publicat de BNR pentru anii: 2011, 2012, 2013 In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat, cerinta privind capacitatea economica si financiara, va fi evaluata cumulativ.,Tert sustinator economic si financiar. In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(2) din OUG nr. 34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69^1, art. 180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006 actualizata. In cazul unei oferte cu sustinator, cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita fie de catre ofertant fie de catre sustinator. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada furnizarii de produse similare, in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), in baza a maxim doua contracte, a caror valoare cumulata a fost de minim 183.000 lei fara TVA Documente relevante: - lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa ateste furnizarea de produse similare, in baza a maxim doua contracte, a caror valoare cumulata a fost de minim 183.000 lei fara TVA. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic Pentru echivalenta leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita cumulativ.,Cerinta nr. 2 - Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens (agrement tehnic), care sa ateste conformitatea produselor cu standardul ISO 7005-2 (EN 1092-2: 1997, DIN 2501) sau echivalent,Informatii privind asocierea. In cazul unei asocieri se va depune: - declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora - acordul de asociere din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea. - imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire; Asociatii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. prev. art. 691 , 180 si 181 si din OUG nr.34/2006 actualizata. Nota: ?n cazul asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici, fiecare din acestia ?ncadr?ndu-se ?n categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004. Totodata, precizam ca ?n situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiv nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.,Tert sustinator tehnic si/sau profesional. In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 alin.(2) din OUG nr. 34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 691 , 180 si 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata. In cazul unei oferte cu sustinator, cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita de catre un singur sustinator. Certificarea conform standardului ISO 9001 sau echivalent, a sistemului de management al calitatii implementat la nivelul organizatiei Ofertantului Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit. Nota: Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca ?ndeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Certificatele vor fi valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii cu exceptia societatilor care dovedesc prin prezentarea unui raport de audit finalizat ca urmeaza a primi certificarea. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza. Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.06.2014 09:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.06.2014 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2014 10:02
Vizionari 321