Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Achizitionare utilaje si echipamente activitati de deszapezire si intretinere drumuri din cadrul serviciului public de salubrizare al comunei Dofteana

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: COMUNA DOFTEANA

Numar invitatie: 365963 / 14.10.2014

Denumire contract: Achizitionarea de utilaje si echipamente pentru infiintarea activitatilor de deszapezire si ?ntretinere drumuri din cadrul serviciului public de salubrizare al comunei Dofteana.

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMUNA DOFTEANA

Cod fiscal: 4278116, Adresa: comuna Dofteana, jud. Bacau, Dofteana, Telefon: 0234352001, Fax: 0234352347

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Comuna Dofteana, jud. Bacau, Dofteana, Romania, cod postal: 607160, telefon:+40 234352001, fax:+40 234352347, persoana de contact:TOMA BOURITA, GEORGIANA ?NSURATELU

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

U.A.T. COMUNA DOFTEANA, NR. 920, SAT DOFTEANA, JUDETUL BACAU.

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice locale)

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Achizitionarea de utilaje si echipamente pentru infiintarea activitatilor de deszapezire si ?ntretinere drumuri din cadrul serviciului public de salubrizare al comunei Dofteana.

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Obiectul contractului il constituie furnizare bunuri – utilaj buldoexcavator dotat cu lame de zapada si instalatie de maturat strazile si un utilaj multifunctional de mici dimensiuni, dotat cu sararita, freza de zapada si instalatie de spalat strazile, conform caietului de sarcini care face parte integranta din prezenta documentatie de atribuire.

II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Da

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 457,296 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul gar. de part. pentru lotul 1. achizitie buldoexcavator este de 6770 lei (3385 lei pt IMM), iar cuantumul gar. de part. pentru lotul 2. achizitie utilaj multifunctional este de 2374 lei (1187 lei pt IMM). Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original la sediul AC. GP se poate depune fie in contul deschis de AC la Trez. Mun. Onesti, jud. Bacau, RO15TREZ0625006xxx002443, CUI Com. Dofteana: 4278116, fie prin depunere a unui OP, fila CEC sau ?n numerar la casieria AC. In orice situatie, dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai t?rziu la data si ora stabilita pt deschiderea ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa ?n alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a GP este de min. 90 zile de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelor. GP se va restitui in termen de 5 zile de la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator. ?n cazul ofertantilor din cat. IMM-urilor, ofertantul va prezenta pana la data limita stabilita pentru dep. ofertei si decl. privind ?ncadrarea ?n categoria IMM-urilor,Formularul nr. 3, Sectiunea Formulare. Dovada incadrarii in cat. IMM-urilor se va prezenta obligatoriu in exteriorul plicului si se va depune in original la sediul AC cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru dep. ofertelor. Grupul format exclusiv din op. ec. incadrati in categoria IMM, persoane fizice sau juridice romane ori straine care depun o oferta comuna beneficiaza de aceeasi reducere a gar. de part.In cazul dep. de oferte ?n asociere, gar. de part. trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor Ne?ncadrarea ?n prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Se solicita: - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata ?n conformitate cu modelul - Formularul nr. 12 - Declaratie privind eligibilitatea din sectiunea formulare. Atentie! a) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti. b) In cazul depunerii unei oferte ?n asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei. c)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei. Incadrarea oricaruia dintre asociati sau sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Se solicita: • Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art.181 din O.U.G.34/2006 completata ?n conformitate cu modelul Formular nr. 13 din sectiunea formulare. • Pentru persoane juridice romane: Certificate fiscale privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor catre Bugetele consolidate de stat si Bugetele locale pentru punctul de lucru implicat ?n derularea contractului. Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. • Pentru persoanele juridice straine se vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, ?n conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, la care va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora ?n limba rom?na. Atentie! ?n cazul ?n care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Atentie! ?ncadrarea oricaruia dintre asociati ?n oricare din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Atentie! Pentru demonstrarea ?ndeplinirii obligatiilor prevazute la art. 181 lit. c) din OUG, ofertantul/candidatul are dreptul de a prezenta initial o declaratie semnata de reprezentantul sau legal, prin care sa confirme ca nu se afla ?n situatia respectiva; ofertantul/candidatul are ?nsa obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind ?ndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, ?n masura ?n care astfel de documente sunt emise ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit, atunci c?nd primeste din partea autoritatii contractante o solicitare ?n acest sens, dar nu mai t?rziu de data adoptarii deciziei de atribuire. Documentele solicitate pentru ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 lit. a, c)1 si d din O.U.G. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. Cerinta: Certificatul de participare cu oferta independenta – (Ordinul nr.314/2010.) Se solicita: • Certificatul de participare cu oferta independenta Formular nr. 14 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta emis in conformitate cu ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al presedintelui ANRMAP din sectiunea Formulare Atentie! a) In cazul depunerii unei oferte ?n asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei. Ne?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G.34/2006: Se va prezenta de catre ofertant, ofertant asociat subcontractant cat si de tertul sustinator. Se solicita: • Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G.34/2006 completata ?n conformitate cu modelul - Formular nr. 16 din Sectiunea Formulare. Persoanele cu functii de decizie din cadrul AC: -Ioan Bujor – primar -Dana Camara – viceprimar CONSILIERI LOCALI: Amarinei Ion, Baciu Sebastian Gabriel, Balcanu Mircea Adrian, Bertalan Mihai, Boboc Gheorghita Emanuel, Covaci Florin, Clopotaru Ion, Desrobitu Maricel, Diaconu Mihaita, Heghesi Stefan, Iorga Vasile, Melinte Gheorghe, Muraru Ioan, Spoiala Gheorghe, Othozi Vasile, Zaharia Ionut Florin. SECRETARUL COMUNEI – dna. Mariana Spoiala SEF BIROU CONTABILITATE – Aurica Pintilie INSPECTOR ACHIZITII PUBLICE: Insuratelu Georgiana SEF BIROU MANAGEMENT PROIECTE, URBANISM SI AMENAJAREA TERITORIULUI - Bourita Toma. Cerinta: Operatorul economic trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru ?ndeplinirea contractului respectiv. Se solicita: •Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. In cazul in care ofertantii (ofertantul) a/au prezentat Certificatul Constatator in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata. •Persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de ?nregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?n conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, fiind traduse in limba romana - traducere autorizata si legalizata. Atentie! ?n cazul ?n care exista subcontractanti, in vederea neincadrarii in art 69^1 din OUG 34/2006 se poate solicita certificatul constatator si subcontractantului. Atentie! Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Informatiile cuprinse in certificatul constator trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani (2011,2012,2013) trebuie sa fie cel putin 660.000 lei pentru LOTUL 1 si 200.000 lei pentru LOTUL 2. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Dovedirea experientei similare: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a furnizat produse a caror valoare/valoare cumulata a fost de min. 330.000 lei pentru LOTUL 1 si min. 100.000 lei pentru LOTUL 2, la nivelul unui - maxim 3 contracte, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.,Cerinta: informatii privind asocierea. Management al Calitatii, ?n conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitatile care compun obiectul contractului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2014 09:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2014 13:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da

VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect

Program / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR

Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2014 09:02
Vizionari 480