Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Achizitionare elemente de capat pentru parapete metalice (inclusiv suruburi, piulite, saibe)

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA

Cod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Directia Regionala de Drumuri si Poduri BUCURESTI, B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6,, Bucuresti, Romania, cod postal: 061101, telefon:+40 0213186684, fax:+40 0213186704, registratura, etaj 1, persoana de contact:DRDP Bucuresti , Biroul Organizare Derulare Achizitii

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Directia Regionala de Drumuri si Poduri BUCURESTI, B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6,, Bucuresti, Romania, telefon:+40 0213186684, fax:+40 0213186704, parter-Biroul Organizare Derulare Achizitii

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Achizitionare elemente de capat pentru parapete metalice (inclusiv suruburi, piulite, saibe)”

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Achizitionare elemente de capat(laba de urs) pentru parapete metalice existente inclusiv suruburi, piulite, saibe, necesare montarii acestora pe parapetele existente

II.1.6) CPV: 34928110-2 - Parapete rutiere (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 429,600 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare 6.000 Lei; Note: 1. Garantia de participare va avea valabilitate minim 105 zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor; Garantia de participare se poate constitui prin : - scrisoare de garantie de participare (Formularul nr.1) emisa in numele ofertantului de catre o societate bancara/societate de asigurari; - virament bancar la BCR Unirea RO56 RNCB 0082 0441 8412 0001(RON); - numerar la casieria autoritatii contractante. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in limba romana. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Pentru determinarea echivalentei de curs leu-valuta se are in vedere cursul comunicat de BNR cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertei. 2. Ofertantii IMM care beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004 ;

Garantie de buna executie 10% din valoarea de contract acceptata, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu cerintele articolului 90 alin.(1)-(3), din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta Formularul nr. 2 – Scrisoare de garantie bancara de buna executie, in cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie sub forma de scrisoare bancara. Nota: Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun in oferta documente conform Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Cerinta 1-Formularul nr. 3 - Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se va prezenta atat de Ofertant/Ofertant asociat/Subcontractant/Tert Sustinator. Persoanele ce detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii contractante sunt, la data initierii prezentei proceduri urmatoarele: Mina Marian –Director DRDP Buc., Chiuaru Vasile-Director adj. Intretinere, Cristea Daniela- Director adj. Economic, Druica Gheorghe- Director adj. Investitii, Munteanu Radu – Sef Departament Intretinere, Petre Silviu – Sef Departament Juridic, D?rdala Teodora – Sef Compartiment CFP, Costache Marius Inocentiu – Economist Compartiment CFP, Grigorescu Vica- Sef Serviciu Siguranta Circulatiei, Fonea Roxana -Sef Birou Contracte, Stefan-Dona Maria -Sef Serviciu Pregatire Documentatii Achizitii si Bucur Camelia-Sef Birou Organizare Derulare Achizitii. Cerinta 2-Formularul nr.4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 ; Cerinta 3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Ofertantul/Tertul Sustinator va prezenta Formularul nr.5; Cerinta 4-Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul va prezenta Formularul nr.6, ?nsotit de certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor la buget de stat consolidat (ANAF) scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Tertul Sustinator va prezenta Formularul nr. 6, privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in original/copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul”, avand stampila si semnatura reprezentantului legal/imputernicit; Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din Certificatul constatator emis de ONRC, sa rezulte obiectul principal si secundar de activitate al respectivului operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cerinta 1-Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013), in valoare minima de: 700.000 lei. Operatorul economic poate dovedi ?ndeplinirea cerinta in functie de informatiile si documentele disponibile. Se va prezenta Formularul nr.8. Declaratia privind Cifra de Afaceri Globala. Pentru determinarea echivalentei de curs leu-valuta se are in vedere cursul mediu anual lei-valuta comunicat de BNR (2011 -1euro= 4,2379 lei, 2012 - 1 euro=4,4560 lei, 2013-1euro=4,4190 lei),Informatii suplimentare la Cerinta 1 1.Ofertantii de tip IMM beneficiaza de reducere de 50%, cu conditia respectarii conditiilor si prezentarii documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. 2. Indeplinirea cerintei se poate realiza prin tert sustinator; persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire. In cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza capacitatea economica si financiara invoc?nd si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea, in 2 exemplare originale, a unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Tertul sustinator va asuma: Formularul nr. 9, Formularul nr. 3, Formularul nr. 5, Formularul nr. 6 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Cerinta 1 - Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze ca, in ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, a livrat produse similare cu cele supuse procedurii, printr-un numar maxim de 2 contracte confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, in care participarea ofertantului la acesta sa fi fost in valoare cumulata de cel putin: 400.000 lei. Lista livrarilor efectuate in ultimii 3 ani, contin?nd valori, perioade livrare, beneficiari, chiar daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, conf. art.188 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006. Daca beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, op. economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari, probarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a op. economic. Dovada similitudinii produselor livrate in cadrul contractelor prezentate ca exp. similara, cu cele supuse procedurii, revine op.economic.,Cerinta 1 -Informatii suplimentare: La calculul echivalentei, se va aplica cursul mediu anual lei-valuta comunicat de BNR. Ultimii 3 ani solicitati ?n vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta Formularul nr.14 si Formularul nr.15, orice alte certificari/documente care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul livrarii produselor.,Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Se va prezenta Formularul nr. 10, Formularul nr. 11. Note 1: ?n conditiile ?n care ofertantul este contractant unic acesta are obligatia de a prezenta Formularul nr. 10 cu mentiunea “Nu este cazul”, precum si Formularul nr. 11 cu mentiunea “Nu este cazul”; 2: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.,Informatii privind sustinerea prin terti: Capacitatea tehnica si/sau profesionala poate fi dovedita prin sustinere in conformitate cu prevederile art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; In cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invoc?nd si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea, in 2 exemplare originale, a unui angajament ferm al persoanei respective. Angajamentul trebuie sa fie explicit, scris si neconditionat, precizand fara echivoc faza procedurala de la care intelege tertul sa acorde sustinerea, precum si care parte/parti a/ale ofertei sunt sustinute de acesta, in conditiile legii. Angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele care sunt aduse in sustinere si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza ?n functie de necesitatile care apar pe parcursul ?ndeplinirii contractului ?n cauza, in conditiile si in termenele acestuia.,Informatii privind sustinerea prin terti (continuare): Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle ?n situatiile prevazute de art 69^1, art. 180 si art. 181 lit a) c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Tertul sustinator va prezenta Formularul nr.16 inclusiv anexa 1 si/sau anexa 2 dupa caz, Formularul nr.3, Formularul nr.5, Formularul nr. 6. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.si www.drdpb.ro/achizitiipublice/2014/proceduri in continuare/produse

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2014 09:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2014 10:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 105 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2014 08:23
Vizionari 304