Achizitionare de material dendro-floricol si alte materiale necesare spatiilor verzi
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Lacuri Parcuri si Agrement Bucuresti
Adresa postala: sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 8b sector 1 Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 013692 , Romania , Punct(e) de contact: sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 8b sector 1 Bucuresti , Tel. +40 212245860 , In atentia: Duran Mariana , Email: irina.balan@alpab.ro, duran@alpab.ro , Fax: +40 212245862 , Adresa internet (URL): www.alpab.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare de material dendro-floricol si alte materiale necesare spatiilor verzi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 8B sector 1 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 8,634,400 si 27,117,620 RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor ?ncheia 4(patru) contracte subsecvente, c?te unul pentru fiecare an de furnizare. Valorile estimate, minima si maxima, fara TVA, pentru acordul cadru, sunt 8634400 RON, respectiv, 27117620 RON; valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent, fara TVA, este 2,158,600.00 RON, iar valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, fara TVA, este 6,779,405.00 RON. Cantitatile minime si maxime pentru acordul cadru se gasesc in Anexa 1 la Caietul de sarcini, iar pentru contratele subsecvente, in Anexa 2 la Caietul de sarcini atasat.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare material dendro-floricol si alte materiale necesare spatiilor verzi(turba, pamant vegetal, etc.)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03451300-9 - Arbusti (Rev.2)
03117200-6 - Seminte de plante cu utilizare specifica (Rev.2)
03451100-7 - Plante de inmultire (Rev.2)
03451200-8 - Bulbi de flori (Rev.2)
03452000-3 - Arbori (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare material dendro-floricol si alte materiale necesare spatiilor verzi
Valoarea estimata fara TVA: 27,117,620 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare (GP) este: 542.352,40 lei. Scrisoare de garantie bancara ?n ORIGINAL . Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-ordin de plata–vizat de banca in vederea decontarii, in contul autoritatii contractante nr. RO71TREZ7015006XXX005079 deschis la Trezoreria Sector 1. Viramentul bancar trebuie confirmat de catre banca emitenta, p?na la data deschiderii ofertelor.?n masura ?n care un ofertant ?nainteaza o contestatie, iar C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, aprob.cu modificarile si completarile ulterioare. I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare ?n valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantia de participare, dovezile privind calitatea de I.M.M. Autoritatea contractanta va retine GP, ofertantul pierz?nd astfel suma constituita, atunci c?nd acesta din urma se afla ?n oricare dintre urmatoarele situatii: a) ?si retrage oferta ?n perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita c?stigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica ?n perioada de valabilitate a ofertei. ?n cazul ?n care, ?n urma unei contestatii depuse de ofertant, CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine ofertantului din GP suma de 10271.762 lei, conform art.2781, alin.(1) din OUG nr.34/2006. Echivalenta pentru G.P. depusa in alta valuta se va face la cursul comunicat de BNR, cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Garantia de buna executie ?n cuantum de 5% din valoarea contractului fara T.V.A.. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform. art.90 alin.(1), alin(2) din HG nr.925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, conform art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006. ?n acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul ?n contul deschis la dispozitia autoritatii va fi de 0.5% din pretul contractului. Ofertantul declarat c?stigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie ?n conditiile de mai sus cel mai t?rziu ?n termen de 10 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea va elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 91- 92 din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata
prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, - Formularul nr. 1
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii:
Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu
modificarile si completarile ulterioare, - Formularul nr. 1
Nota:
Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru orice ofertant despre care are cunostinta ca, ?n ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotar?rea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani (art. 180 din OUG nr. 34/2006).
-Cazier judiciar pentru administratorul/ administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza documentele din cadrul ofertei
-Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil).
?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Prezentarea documentelor se va face ?n oricare dintre cele 3 forme prevazute la art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011 si valabile la termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din O.U.G 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile la art. 181 din OUG nr. 34/2006, Formularul nr. 2.
Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea acordului cadru orice ofertant care se afla ?n oricare dintre situatiile mentionate la art. 181 din OUG nr. 34/2006.
?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Prezentarea ?n original, ?n copie certificata de ofertant “Conform cu originalul”, cu semnatura si stampila, sau copie legalizata pentru persoanele juridice romane, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:
-Certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat consolidat
- Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local eliberat de Primarii- Directia taxe si impozite locale.
In cazul existentei sediilor secundare si punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certificate eliberate de Autoritatile
publice locale pe teritoriul carora ?si desfasoara activitatea (sediul principal, sediile secundare, punctele de lucru) pentru punctele de lucru implicate in derularea contractului.
Se pot prezenta ?n original, ?n copie certificata de ofertant “Conform cu originalul”, cu semnatura si stampila, sau copie legalizata pentru persoanele juridice romane, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente ?n luna anterioara celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
In cazul in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formularul 15
Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006-Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile la art. 69^1 din OUG 34/2006- Formularul nr. 4.
Persoane ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire :
1. Bogdan Peter Tanase – Director General
2. Georgiana Branza – Sef Birou Juridic si Relatii Publice
3. Mihai-Constantin Sandulescu – Sef Serviciu Tehnic
4. Valentina Ghita – Sef Serviciu Intretinere Spatii Verzi si Tratamente Fitosanitare
5. Monica Coban-Sef Serviciu financiar -contabilitate
6. Tudorel Bira - Sef Serviciu Intretinere Exploatare Utilaje si Mijloace de Transport
7. Robert-Ionut Malusanu – Consilier Juridic
8. Mariana Duran-Inspector specialitate
9. Irina-Gabriela Balan – Inspector de specialitate Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice/fizice rom?ne: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Furnizorul va prezenta dupa caz : autorizatie de comercializare a semintelor si materialului saditor / autorizatie pentru producerea semintelor si materialului saditor emise de Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, in conformitate cu prevederile Legii nr. 266/2002, modificata in anul 2014. Autorizatia trebuie sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor.
Documentele trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, iar prezentarea lor se va face in conformitate cu prevederile art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Completarea: Formular .nr.5–Informatii generale
b)Se vor prezenta.?n copie bilanturile pe ultimii 3ani,si dovada depunerii acestora la organele abilitate sau orice alte doccumente contabile.
Copiile vor fi certificate “Conform cu originalul”,cu semnatura si stampila.Cifra medie de afaceri globala a ofertantantului pe ultimi 3 anii trebuie sa fie mai mare sau egala cu 13.558.810 lei.Valorile vor fi exprimate ?n lei,la cursul/euro mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Ofertantul care trebuie sa efectueze conversia altor monede dec?t euro sau lei, pentru echivalenta leu/alta valuta se va utiliza cursul comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte
Nota:
1.Pentru a ?ndeplini cerinta minima de calificare referitoare la valoarea cifrei de afaceri,operatorii economici.–indiferent de data la care a fost ?nfiintat trebuie sa prezinte o cifra de afaceri medie la nivelul solicitat de autorit.contractanta.
2. Ofertantii nerezidenti vor prez.documente similare ?n care sunt mentionate datele contabile ale operatorului economic ,inclusiv cifra de afaceri,?nsotite de dovada depunerii acestora la organele abilitate, sau orice alt document contabil.
.3 Documentele in copie vor fi certifficate “Conform cu originalul“
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Se va completa: Formularul nr.5–Informatii generale. b)Se vor prezenta ?n copie bilanturile contabile pe ultimii trei ani , ?nsotite de dovada depunerii acestora la organele abilitate sau orice alte documente contabile. Copiile vor fi certificate de ofertant “Conform cu originalul”,cu semnatura si stampila. Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 13.558.810 lei, echivalent a vor fi exprimate ?n lei,la cursul /euro mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede dec?t euro sau lei, pentru echivalenta leu/alta valuta se va utiliza cursul comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte. Nota:1.Pentru a ?ndeplini cerinta minima de calificare referitoare la valoarea cifrei de afaceri,operatorii ec.–indiferent de data la care a fost ?nfiintat trebuie sa prezinte o cifra de afaceri medie la nivelul solicitat de autorit.contractanta. 2.Ofertantii nerezidenti vor prez.documente similare ?n care sunt mentionate datele contabile ale operatorului ec.,inclusiv cifra de afaceri,?nsotite de dovada depunerii acestora la organele abilitate, sau orice alt document contabil. 3.Documentele vor fi atasate ?n copie certificata de ofertant“Conform cu originalul”,cu semnatura si stampila,precum si ?n traducere legalizata la notariat.Daca se demonstreaza faptul ca unele documente nu pot fi legalizate,se va accepta numai o traducere certificata,?nsotita de un alt document,?n orig.,care sa dovedeasca faptul ca nu se poate efectua traducere legalizata ?n limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Se va atasa:Formularul nr.6– Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare ?n ultimii 3 ani,care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
. b)ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani, la nivelul a minim un contract – maxim 3 contracte, produse similare celor ce fac obiectului contractului a caror valoare cumulata sa fie de minim 6,779,405.00 leifara TVA sau echivalent euro la cursul mediu anual comunicat de BNR din anul respectiv, pentru echivalenta leu /alta valuta se va folosi cursul mediu anual comunicat de BNR din anul respectiv.
c) Se va atasa:Formularul 7 – Fisa privind experienta similara
d)Se vor prezenta mostre pentru urmatoarele tipuri de plante: ACER 20 -25 cm AESCULUS 20-25 cm ALBIZIA 20-25 cm BETULA 20-25 cm CARPINUS 20-25 cm CASTANEEA 20-25 cm CATALPA 20-25 cm CERCIS 20-25 cm CRATAEGUS 20-25 cm FAGUS 20-25 cm FRAXINUS 20-25 cm LIQUIDAMBAR 20-25 cm LIRIODENDRON 20-25 cm MAGNOLIA GRANDIFLORA 2 – 2,5 m MAGNOLIA 2,5 - 3 m MORUS 20-25 cm PAULOWNIA 20-25 cm PLATANUS 20-25 cm PRUNUS 20-25 cm QUERCUS 20-25 cm ROBINIA 20-25 cm SALIX 20-25 cm SOPHORA 20-25 cm TILIA 20-25 cm ULMUS 20-25 cm
Ofertantul trebuie sa detina un certificat emis de organisme independente acreditate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Se va atasa:Formularul nr.6– Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare , din ultimii 3 ani,care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. b)ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani, la nivelul a minim un contract – maxim 3 contracte, produse similare celor ce fac obiectului contractului a caror valoare cumulata sa fie de minim 6,779,405.00 leifara TVA sau echivalent euro la cursul mediu anual comunicat de BNR in anul respectiv. c) Se va atasa:Formularul 7 – Fisa privind experienta similara Ofertantul va atasa: Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar care sa demonstreze o experienta similara , in domeniul obiectului contractului. Nota: ?n cazul ?n care beneficiarul este un client privat si,din motive obiective, ofertantul nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundera ofertantului,?n forma autentica (la un notar). d) Autoritatea contractanta va vizualiza mostrele solicitate la locatia indicata de catre fiecare ofertant. La sfarsitul vizualizarii mostrelor se v-a completa un proces verbal in care se v-a mentiona daca mostrele corespund cu cerintele autoritatii contractante la care se vor atasa poze Mostrele vor fi etichetate, continand inclusiv denumirea produsului si numele ofertantului. ?n cazul ?n care oferta nu respecta cerintele prevazute ?n documentatia de atribuire, comisia de evaluare are dreptul de a o respinge, conform prevederilor art. 170 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii – “Ofertantul are obligatia de a elabora oferta ?n conformitate cu prevederile din documentatia de atribuire”. Ofertele care se ?ncadreaza ?n prevederile art. 36, alin. 1, din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare vor fi declarate inacceptabile, iar cele care se ?ncadreaza ?n prevederile art. 36, alin. 2 din aceeasi hotarare vor fi declarate neconforme. Prezentarea Certificatului ISO 9001/2001 sau alte documente echivalente acceptate. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1) Invitatia de participare va fi transmisa pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile; 2) Se reoferteaza numai pretul total ; 3) Nr.de runde ale licitatiei electronice 1; 4) Daca ofertantul nu modifica ?n cadrul fazei de licitatie electronica oferta, ramane valabila oferta depusa initial; 5) Licitatia electronica va ?ncepe la cel putin doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei; 6) Durata unei runde: 1 (una) zi; 7) In termen de 48 de ore de la finalizarea licitatiei electronice, se va depune formularul de oferta aferent noii valori, ?nsotit de o scrisoare de ?naintare; 8) In cazul in care vor fi doua de oferte egale, clasate pe primul loc , se va solicita reofertarea in plic inchis.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2014 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2014 14:00
Locul: Sos. Bucuresti Ploiesti nr. 8B, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de catre fiecare ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. Modalitate departajare oferte: ?n cazul ?n care, dupa derularea fazei finale de licitatie electronica, vor exista doi sau mai multi operatori economici pe primul loc, ?n vederea departajarii acestora si stabilirii ofertantului c?stigator, autoritatea contractanta va solicita acestora o noua oferta financiara ?n plic ?nchis. Pe baza noilor oferte financiare primite se va stabili oferta c?stigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile ?ncep?nd cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti nr.8B, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 013692 , Romania , Adresa internet (URL): www.alpab.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2014 13:47
Vizionari 782