ACHIZITIONARE 3 GRUPURI ELECTROGENE
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Numar invitatie: 367017 / 05.11.2014
Denumire contract: ACHIZITIONARE 3 GRUPURI ELECTROGENE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Cod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: +40 244529602, Fax: +40 244511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
ACHIZITIONARE 3 GRUPURI ELECTROGENE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
achizitionare 3 grupuri electrogene, astfel: - un grup electrogen de 220 KVA - 2 grupuri electrogene de 80 KVA Furnizorul va face la livrare inclusiv instruirea personalului de exploatare.
II.1.6) CPV: 31121000-0 - Grupuri electrogene (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241,900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare: 2.700 lei. Perioada de valabilitate a garantiei sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor prelungirea acestei perioade. ?n cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, ofertantul are obligatia sa extinda si perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ?n mod corespunzator.Garantia de participare se depune in original la sediul autoritatii contractante si pe SEAP pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.Echivalenta lei/valuta se va face la data publicarii invitatiei de participare, la cursul BNR .?n cazul ofertantilor care se asociaza ?n vederea depunerii unei oferte comune,garantia de participare poate fi constituita de oricare dintre dintre operatorii economici asociati in numele asocierii. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din H.G.nr.925/2006.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului : 1.prin retineri succesive din sumele datorate pentru plata facturilor partiale. 2.prin scrisoare de garantie bancara ?n cuantumul solicitat si valabila p?na la expirarea perioadei de garantie de buna executie. sau 3.prin instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si valabil p?na la expirarea perioadei de garantie de buna executie. pentru IMM-uri - garantia de buna executie este de 50% - in conditiile legii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa si prezenta Formularul nr.1 - Declaratie privind eligibilitatea ( disponibil ?n sectiunea formulare), de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator dupa caz.?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. b) Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- se va completa si prezenta Formularul nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ( disponibil ?n sectiunea formulare), de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Declaratia privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile prin Legea nr.337/2006) si Declaratia pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 lit.a), lit. c) indice 1 si lit. d ), din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile prin Legea nr. 337/2006), se vor solicita si tertului sustinator. c) Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea ?n aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - se va completa si prezenta Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ( disponibil ?n sectiunea formulare), prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta ?n concordanta cu regulile de concurenta;In cazul unei asocieri aceasta declaratie va fi prezentata ?n numele asocierii de catre asociatul desemnat lider. d) Certificatul fiscal privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat - bugetul de stat, ?n conformitate cu prevederile legale ?n vigoare ?n Rom?nia sau ?n tara ?n care este stabilit - Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente ?n luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat. ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie ?ndeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse. in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin. (4) din HG nr.925/2006;intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011 (Notificarea ANRMAP 191/2014) e) Certificatul fiscal privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de Autoritatile Publice Locale ale administratiei locale, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a ?ndeplinit obligatiile de plata catre bugetul local scadent ?n luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat. ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie ?ndeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin. (4) din HG nr.925/2006;intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011 (Notificarea ANRMAP 191/2014) f) Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69^1 din ordonanta O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Completarea si prezentarea Formularului nr. 5 - Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69^1 din ordonanta O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta declaratie va fi depusa de ofertant / fiecare membru a asociatiei ?n cazul unei oferte comune / tertul sustinator / subcontractant, daca este cazul. Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membrii ?n cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin p?na la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla ?n relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii contractante, ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent Consiliului Judetean Prahova, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata prin Legea nr. 279/2011, respectiv: Mircea Cosma-presedinte Consiliul Judetean Prahova; Danielescu Sebastian - consilier; Toader Bogdan Andrei - vicepresedinte; Fabioara Ionescu – administratorul public al judetului Prahova; Pavel Mihail – secretarul judetului Prahova; Sepsi Daniel – consilier judetean; Ciolac Dan – consilier judetean; Cord Ovidiu– consilier judetean; Cornea Danut Marcel-consilier judetean; Costin Zaharia – consilier judetean; David Simona – consilier judetean; Dobre Adrian Florin – consilier judetean; Donache Gheorghe – consilier judetean; Dosaru Elena Iuliana – consilier judetean; Dragomir Florin Auras – consilier judetean; Enescu Rares Dan– consilier judetean; Ionescu Radu Cezar Liviu- consilier judetean; Ionica Ion – consilier judetean; consilier judetean; Manta Adrian- consilier judetean; Mesca Darius Dumitru –consilier judetean; Mitrea Laurentiu Daniel – consilier judetean; Moraru Romu- consilier judetean; Neaga Gheorghe –consilier judetean;Neagoe Dumitru Daniel – consilier judetean; Negoi Constantin – consilier judetean; Nicolai Marius– consilier judetean; Niculescu Georgiana Diana– consilier judetean; Nita Catalin Razvan– consilier judetean; Patrascu Vasile- consilier judetean; Pintoiu Toma – consilier judetean; Popovici Elisabeta- consilier judetean; Sandu Ana – consilier judetean; Sfirloaga Ludmila – consilier judetean; Tabacu Jenica- consilier judetean; Tudora Dorin– consilier judetean; Vasile Viorica– consilier judetean; Viter David Andrei -consilier judetean; Maria Dovinca-director Directia Economica; Elena Popescu-director adjunct Directia Economica; Marius Constantin Nicolae - Director executiv Directia Absorbtie Fonduri Europene; Tinca Alina Georgiana - Sef serviciu juridic; Bratosin Gheorghe -Director Adjunct - Directia Absorbtie Fonduri Europene; Gheorghe Emanuel Catalin- Consilier – Directia Absorbtie Fonduri Europene; Andrei Maria Cerasela – consilier DAFE;Padurariu Pamfelia – consilier DAFE;Duricu Mihaela – consiler DAFE; Berteanu Vasile – Consilier –Directia Absorbtie Fonduri Europene; Tanase Florin-Directia Absorbtie Fonduri Europene; Alecu Ion–consiler–DAFE; Duta Camelia-Consiler DAFE, Satmar Ligia - Consiler DAFE; Berinde Mihaela –consiler DAFE; Stoian Mariana- consilier DAFE, Ion Iordachescu – Director executiv Directia Tehnica; Anca Popa- Sef Serviciu – Directia Tehnica; Ionita Corneliu – Sef serviciu – Directia Tehnica; Stanescu Adrian – Referent – Directia Tehnica;Miclea Constantin - Sef Serviciu ISU Prahova; Barbulescu Constantin - ofiter specialist tehnic ISU Prahova -Toate documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate ?n oricare din formele: ?n original, ?n copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. -Certificatele fiscale depuse de ofertant vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. -Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat ?nlesniri la plata de catre organele competente si ?n masura ?n care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care ?nregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ?n luna anterioara celei ?n care este prevazut termenul limta de depunere a ofertelor. -Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie ?ndeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse. -Persoanele juridice straine vor prezenta ?n original sau copie legalizata orice documente edificatoare pentru dovedirea ?ndeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, ?n conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile din tara de origine(certificate,caziere fiscale sau alte documente echiv.). - ?n cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, ofertantul va prezenta ?n acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens. 1. Documente edificatoare pentru dovedirea apartenentei la categoriile profesionale de ?ndeplinirea contractului de servicii. Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din certificatul constatator.Se va prezenta de catre ofertant/ofertant asociat. ?n cazul asocierii unui grup de operatori economici ?n scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, iar cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (?nregistrare) trebuie sa fie ?ndeplinite de fiecare asociat ?n parte pentru partea de contract pe care o realizeaza. Documentele se vor prezenta ?nsotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora ?n limba rom?na. Documentele se vor prezenta ?n una din formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la cererea autoritatii contractante, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul ?n original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Prezentarea Fisei de informatii generale. Cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta, comunicat de Banca Centrala Europeana (www.ecg.int): Se vor prezenta informatiile generale aferente ultimilor trei ani( ANUL I, ANUL II, ANUL III, respectiv 2011,2012,2013) prin completarea si prezentarea Formularului nr. 6 – informatii generale, (disponbil ?n sectiunea formulare). ?n cazul unei asocieri media cifrei de afaceri se va demonstra de grupul de asociati princumulare (?nsumare). Conditie de calificare: Cifra medie de afaceri globala ?n ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu 300.000 lei Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - prezentarea Listei privind principalele livrari de produse ?n ultimii 3 ani. Completarea si prezentarea Formularului nr. 7 - Lista privind principalele livrari ?n ultimii 3 ani:, contin?nd valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.,-prezentarea fisei de experienta similara. Din Lista pricipalelor livrari de produse, operatorul va extrage unul sau mai multe contracte de furnizare pentru care se vor ?ntocmi fise de experienta similara.Ofertantul va face dovada ca a furnizat, la nivelul unuia sau mai multor contracte, produse similare in valoare cumulata de cel putin 200.000 lei. Pentru demonstrarea experientei similare de natura si complexitatea produselor care se supune procedurii de furnizare, documentele depuse vor respecta prevederile art. 188 alin. 1 lit. a din O.U.G. 34/2006. Experienta similara poate fi dovedita de ofertant/asociati/un singur tert sustinator, dupa caz. Se va completa si prezenta Formularul nr. 8.- Experienta similara, disponibil ?n sectiunea formulare. Se va preciza denumirea contractului, beneficiarul, perioada desfasurarii contractului, valoarea ?n lei/ euro, descrierea succcinta a naturii produselor care au facut obiectul contractului,Operatorii economici trebuie sa prezinte informatii privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului si persoanele responsabile cu instruirea personalului de exploatare. ofertantii vor prezenta sistemul de management al calitatii reglementat de standardul ISO 9001 sau echivalent Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.11.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2014 12:00
Vizionari 328