Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Achizitionare 1 buc. cilindru compactor vibrator

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: CITADIN ZALAU SRL

Numar invitatie: 361225 / 11.06.2014

Denumire contract: Achizitionare 1 buc. cilindru compactor vibrator

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

CITADIN ZALAU SRL

Cod fiscal: RO 27243753, Adresa: STR. FABRICII, NR. 28, Zalau, Telefon: +40 260612837, Fax: +40 260611543

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

STR. FABRICII, NR. 28, Zalau, Romania, cod postal: 450081, telefon:+40 260612837, fax:+40 260611543, persoana de contact:LAVINIA ILDIKO BOSZORMENYI

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

SC CITADIN ZALAU SRL,localitatea Zalau, str.Fabricii, nr.28, judetul Salaj.

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Altele (Reparatii si intretinere strazi , amenajari si intretinere zone verzi, ecarisaj, salubrizare, iluminat public)

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Achizitionare 1 buc. cilindru compactor vibrator

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Achizitionarea 1 buc. cilindru compactor vibrator

II.1.6) CPV: 43312400-7 - Cilindri compresori rutieri (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 261,830 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Valoarea garantiei de participare:5000 lei Nota: In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, valoarea ptr. garantia de participare este de 50% din valoarea mentionata - completare Formular anexa - Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita a depunerii ofertelor -Forma de constituire a garantiei de participare: Toate optiunile de la art. 86- HG 925/2006, actualizata; contul nostru in lei nr. RO87BRDE320SV12115963200, iar echivalenta lei / valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile, in contul nr:RO11BRDE320SV12994363200, deschis la BRD Zalau; CF RO27243753 Daca se va utiliza scrisoare de garantie bancara, se va completa conform Formular indicat in sectiunea Formulare; Suma ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Completare Formular Declaratie privind eligibilitatea Nota: In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.De asemenea cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator , daca este cazul. 2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Completare Formular anexa Nota: In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Cerinta pentru neincadrarea in preved. art. 181 lit. a), lit.c^1) si lit. d), trebuie indeplinita si de tertul sustinator, daca este cazul. 3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 ( evitarea conflictului de interese ) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Completare Formular anexa Nota: In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Cerinta se va prezenta de ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator. Persoane de decizie in cadrul CITADIN ZALAU SRL ref. la prezenta procedura:Director executiv- ing.Nicora Virgil,Jrs Sabadas Dan, Sef at. mecanic-ing. Chifelea Florian, Subinginer Belteki Stefan, Inginer Pop Paul,Economist Breda Judit si Boszormenyi Lavinia - biroul achizitii. 4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata : a) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa ateste ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturiilor, la bugetul consolidat, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul. b)Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale ale unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa ateste ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturiilor, la bugetul consolidat, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul. In cazul in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorui economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11,alin.4 din HG nr.925/2006 (Formular E). Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentele in traducere autorizata si legalizata cu prezentarea documentului in original(cel emis de statul de resedinta al ofertantului) sau copie conform cu originalul. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii ec. prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Nota :In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei. 5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr 310/ 2010 - Completare Formular anexa Nota: In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna ,completarea Formularului se va face in numele asocierii si va fi semnata de fiecare asociat. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale, actuale la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte documentul pentru conformitate in original sau copie legalizata. Nota: In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: 1 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani(2011.2012.2013) in valoare de minim 300.000 lei Completare formula anexa - Fisa informatii generale Pentru calculul valorii cifrei de afaceri se va lua in considerare un curs valutar mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv: 2011,2012,2013. Nota: in cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, valoarea pentru cifra de afaceri se accepta in procent de 50% din cuantumul precizat. Nota: In cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta privind cifra medie globala de afaceri pe ultimi 3 ani va fi indeplinita prin cumul (de catre membrii asociatiei) Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: 1 Informatii privind asociatii Completare Formular anexa- Acord de asociere Nota:Indeplinirea cerintelor se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea unei/unor terte persoane, va prezenta un angajament ferm al persoanei respective , prin care acesta confirma punerea la dispozitia ofertantului resursele invocate.,2 Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani,la nivelul a cel putin 1 contract, livrare confirmata prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate contractanta sau client beneficiar. In cazul in care operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea beneficiarului, demonstrarea livrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Completare formular anexa Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2014 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2014 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2014 08:23
Vizionari 712