Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Achizitie utilaje: buldoexcavator si autoutilitara 3,5 tone cu echipament pentru imprastiat material antiderapant

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: PRIMARIA COMUNEI SOTANGA

Numar invitatie: 367398 / 13.11.2014

Denumire contract: "Achizitie utilaje - buldoexcavator si autoutilitara 3,5 tone cu echipament pentru imprastiat material antiderapant in vederea dotarii serviciului voluntar pentru situatii de urgenta al Comunei Sotanga "

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

PRIMARIA COMUNEI SOTANGA

Cod fiscal: 4344570, Adresa: STR. CONSTANTIN BRANCOVEANU NR. 373, sotanga, Telefon: 0245229013, Fax: 0245229013

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

STR. CONSTANTIN BRANCOVEANU NR. 373, sotanga, Romania, cod postal: 137430, telefon:+40 245229013, fax:+40 245229013, persoana de contact:Cristina Zoie

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

STR. CONSTANTIN BRANCOVEANU NR. 373, sotanga, Romania, cod postal: 137430, telefon:+40 245229013, fax:+40 245229013,

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

"Achizitie utilaje - buldoexcavator si autoutilitara 3,5 tone cu echipament pentru imprastiat material antiderapant in vederea dotarii serviciului voluntar pentru situatii de urgenta al Comunei Sotanga "

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Achizitie utilaje - buldoexcavator si autoutilitara 3,5 tone cu echipament pentru imprastiat material antiderapant in vederea dotarii serviciului voluntar pentru situatii de urgenta al Comunei Sotanga

II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 465,301 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantum: 9.306 Lei sau echivalent la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor (120 de zile). Modalitatea de constituire a garantiei: Cf. art.86, alin.1 din HG 925/2006. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO74 TREZ 2715 006X XX00 0257, trezoraria Targoviste sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Se va tine cont si de prevederile OUG 51/2014. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-2, inclusiv documentele justificative aferente, in original, vor fi respinse.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Formular 5 – Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord ANRMAP nr 314/2010 Formular 6 – Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006 . Persoanele implicate in derularea procedurii sunt: Primar: Stroe Constantin; Secretar: Zoie Cristina; Contabil: Camelia Elena Plesa Consilieri locali: Negoescu Viorica, Tanse Marian, Zegheru Ion, Spinu Pojor, Visan Nicolae,Bucaloiu Mariana Mihaela, Orbeci Sebastian, Treica Iosif, Bobeica Dumitru Georgian, Tache Maria, Plesa Victor, Negrea Vasile, Ene Ion, Dragomir Roxana, Chioveanu Gheorghe Formular 7 – declaratie privind eligibilitatea Formular 8 – Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 Certificate de atestare fiscala emise de DGFP si de primariile in raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract, care sa confirme lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului – din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. - Pentru persoanele juridice straine – autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de catre traducator autorizat, la data depunerii ofertei. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Fisa de informatii generale si declararea cifrei de afaceri Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2011,2012, 2013) trebuie sa fie cel putin egala 930.602 lei Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Declaratie privind principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantii vor face dovada ca au furnizat in ultimii trei ani produse similare in valoare cumulata de cel putin 465.301 lei fara TVA. la nivelul a maxim 2 contracte (cumulandu-se valoarea lor). Data la care se face echivalenta leu-valuta este cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anul respectiv Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2014 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2014 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da

VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect

Program / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR

Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2014 08:23
Vizionari 470