Achizitie utilaj tip Autospeciala multifunctionala
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Craiova
Numar invitatie: 367675 / 20.11.2014
Denumire contract: “Achizitie utilaj tip Autospeciala multifunctionala”
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Municipiul Craiova
Cod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiova jud. Dolj, Craiova, Telefon: +40 251415907, Fax: +40 251411651
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
“Achizitie utilaj tip Autospeciala multifunctionala”
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Achizitia autospecialei multifunctionala are ca scop pe timp de vara colectarea si transportul deseurilor menajere precum si spalarea mecanizata a strazilor din municipiul Craiova, iar pe timp de iarna indepartarea stratului de zapada de pe carosabil precum si ?mprastierea materialului antiderapant lichid ?n perioadele de ?nghet, conform cerintelor caietului de sarcini nr. 159069/03.11.2014.
II.1.6) CPV: 34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 546,516 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare: 10.000 lei. Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire (conform prevederilor art.86 alin (1) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): virament bancar/O.P. ?n contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original (Formular 3 din Sectiunea Formulare). Copia scanata a garantiei de participare se va incarca/depune in SEAP si orig.la sediul aut.contractante pana la data limita de depunere a ofertelor(exceptie facand viramentul bancar).Echivalenta unei garantii de participare depusa ?n EURO/ALTA VALUTA se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice. - Ofertantii tip I.M.M. care ?ndeplinesc prevederile legislatiei ?n vigoare (Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM,astfel cum a fost si completata ulterior) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.- Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip IMM din Romania. -In cazul in care un grup de op.ec. depune oferta comuna, sunt considerati ofertanti de tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii grupului detin calitatea de IMM. -In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, instrumentul de garantare va fi emis in numele asocierii si va acoperii in mod solidar toti asociatii.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului (exclusiv TVA). Mod de constituire: conform prevederilor art.90 alin (1) , alin (3), din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (1) din H.G. 925/2006. ?n situatia ?n care se va opta pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor avea ?n vedere prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.1 din Sectiunea Formulare; 2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.2 din Sectiunea Formulare; 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare; 4. Declaratie privind ne?ncadrarea ?ntr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare. a) Lia Olguta Vasilescu - Primar, Nedelescu Gheorghe – Administrator Public, Miulescu Nicoleta - Secretar, Pascu Nicolae - Director executiv economic, Stefan Lucia–Director executiv adjunct economic, Nuta Maria - Director Investitii, Achizitii si Licitatii, Cretu Cristina-Sef Serviciu Licitatii, Ungureanu Elena, Chesoiu Vasile, Dole Teodora, Bica Ileana, Mihalcea Gabriela, Paduraru Mioara, Culcea Monica, Podeanu Nicolita, Steliana Nicoleta Pirvulescu, Alin Glavan-Director executiv adj. Servicii Publice, Rosca Gabriel - Sef Serviciu AMSUP, Mircea Marian. b) Persoane cu functii de decizie (consilieri locali) care aproba bugetul autoritatii contractante sunt: Albastroiu Gheorghe, Badea Pavel, Betiu Traian Alexandru Corneliu, Calangiu Cristina Mariana, Cherciu Dan Adrian, Cilibiu Mihai, Cotescu Nicusor, Dasoveanu Dan, Dindirica Lucian Costin, Genoiu Mihail, Gheorghita Vasilica, Manda Marian Sorin, Marinescu Dorel-Cosmin, Nanu Andrei Gheorghe, Pana Ionel, P?rvu Gheorghe, Popescu Nicoleta Laura, Predescu Bianca Maria, Radu Marin Traian, Sas Teodor Nicusor, Socoteanu Razvan Florentin, Stefanescu Dragota Silviu Cristian, Stefarta Emilian, Toader Vergil, Vasile Marian, Voicu Dorel, Nicoli Marin. 5.Certificate de atestare fiscala privind ?ndeplinirea obligatiilor de plata: -Persoanele juridice/fizice rom?ne trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind ?ndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local; b) certificate de atestare fiscala privind ?ndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat. Din Certificate trebuie sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatele vor fi prezentate ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatele se vor prezenta doar pentru punctul/punctele de lucru implicate ?n derularea contractului. In masura in care, procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG 925/2006. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Din documentele edificatoare trebuie sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele edificatoare se vor prezenta doar pentru punctul/punctele de lucru implicate ?n derularea contractului.Documentele vor fi prezentate ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul”, ?nsotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora ?n limba romana. In masura in care, procedura de emitere a acestor documente edificatoare nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG 925/2006. Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie ?ndeplinite de fiecare membru al asocierii. Declaratiile solicitate se vor prezenta ?n original. Dupa caz, declaratiile privind neincadrarea in prevederile art.180 si art.181 lit.a), c1) si d) se vor prezenta si de tertul sustinator, iar declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69 1 din O.U.G. nr.34/2006 se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator. 1.Persoane juridice /fizice rom?ne: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, ?n original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul”. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN autorizat din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. ?n cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent ?n codul CAEN autorizat din certificatul constatator emis de ONRC. Persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional,?n conformitate cu prevederile din tara ?n care ofertantul este rezident, ?n limba ?n care au fost emise, ?n original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul”, ?nsotite de o traducere autorizata a acestora ?n limba romana. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n domeniile de activitate ?nscrise ?n documentele prezentate. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent ?n domeniile de activitate ?nscrise ?n documentele prezentate. Nota: Autoritatea contractanta ?si rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire pentru confirmarea documentelor prezentate ?n copie, documentul ?n original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri Se va completa Anexa nr.11- Informatii generale din Sectiunea Formulare cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013). Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala pe ultimii trei ani (2011, 2012,2013) trebuie sa fie egal sau mai mare cu 1.000.000 lei . ?n cazul ?n care ofertantul face dovada ca se ?ncadreaza in categoria I.M.M, ?n conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea ?nfiintarii si dezvoltarii ?ntreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va completa Anexa nr.11 din Sectiunea Formulare. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse efectuate ?n ultimii 3 ani Se va completa Anexa nr.12 - Lista principalelor livrari de produse efectuate ?n ultimii 3 ani din Sectiunea Formulare . Din Lista principalelor livrari de produse trebuie sa rezulte ca ?n ultimii 3 ani au fost livrate produse similare, in valoare cumulata de minim 500.000 lei (excl.TVA), la nivelul unui contract - maxim 3 contracte. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei de calificare se vor prezenta documente/certificari emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta sau de catre clientul privat beneficiar din care sa rezulte cel putin urmatoarele informatii: beneficiarul, denumirea produselor livrate, valoarea acestora, perioada de livrare si daca au fost indeplinite clauzele contractuale. ?n cazul ?n care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei /alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an, respectiv 2011,2012,2013. Pentru anul 2014 se va lua in considerare cursul euro/alta valuta din data de 05.11.2014. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Anexa nr.12 - Lista principalelor livrari de produse efectuate ?n ultimii 3 ani. Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.,2.Lista unitatilor de service autorizate, pe raza municipiului Craiova. Se va prezenta Lista unitatilor de service autorizate, pe raza municipiului Craiova.,3. Descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata ?n cazul ?n care autoritatea contractanta solicita acest lucru. Se vor prezenta Descrieri si/sau fotografii ale produselor ofertate a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata ?n cazul ?n care autoritatea contractanta solicita acest lucru. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent) Se vor prezenta fie certificate, fie orice alte probe sau dovezi,in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii ofertantului pentru activitati care fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent), in copie cu mentiunea „conform cu originalul”. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului , pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2014 16:18
Vizionari 392