Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Achizitie tractor minim 150 CP echipat forestier

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:



REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA

Adresa postala: str. Petricani, nr. 9A, sector 2 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 70164 , Romania , Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU , Tel. +40 213171005 , Email: daniel.robu@rnp.rosilva.ro , Fax: +40 213169745 , Adresa internet (URL): www.rosilva.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Directia Silvica Tulcea

Adresa postala: Str.Isaccei nr.25 , Localitatea: Tulcea , Cod postal: 820166 , Romania , Punct(e) de contact: compartiment achizitii , Tel. +40 240517712 , In atentia: ec.Nadrag Mocanu Daniela , Email: office@tulcea.rosilva.ro , Fax: +40 240516425

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Directia Silvica Tulcea

Adresa postala: Str.Isaccei nr.25 , Localitatea: Tulcea , Cod postal: 820166 , Romania , Punct(e) de contact: compartiment achizitii , Tel. +40 240517712 , In atentia: ec.Nadrag Mocanu Daniela , Email: office@tulcea.rosilva.ro , Fax: +40 240516425

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Directia Silvica Tulcea

Adresa postala: Str.Isaccei nr.25 , Localitatea: Tulcea , Cod postal: 820166 , Romania , Punct(e) de contact: compartiment achizitii , Tel. +40 240517712 , In atentia: ec.Nadrag Mocanu Daniela , Email: office@tulcea.rosilva.ro , Fax: +40 240516425

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



REGIE NATIONALA

Activitate (activitati)

Altele: silvicultura

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta

Achizitie tractor minim 150 CP echipat forestier

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor



Furnizare

Cumparare

Locul principal de livrare: Ocolul Silvic Macin

Codul NUTS: RO225 - Tulcea

II.1.3) Anuntul implica

Un contract de achizitii publice

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Tractor cu putere minim 150 CP echipat forestier cu blindaje motor,rezervor,protectie cabina conform caietului de sarcini

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)



16710000-5 - Tractoare agricole cu insotitor uman (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Nu



II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

1 Tractor forestier conform cerintelor din caietul de sarcini



Valoarea estimata fara TVA: 375,644.75 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare

28 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate

Garantia de participare este stabiliota conform prevederilor art.43^1,alin.2,lit.a din OUG 34/2006 si este de 7.500 lei sau alta valuta la cursul BNR din data stabilita cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei,respectiv este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constiture a garantiei de participare conform prevederilor art.86,alin.(1) din H.G.nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare,respectiv printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari,virament bancar(ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor,in urmatorul cont al A.C.:RO 80 RZBR 0000 0600 0035 2809-Raiffeisen Bank-sucursala Tulcea,cod fiscal RO 1590120).Instrumentul folosit pentru achitarea garantiei de participare va fi prezentat A.C.in original cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Fonduri propii DS Tulcea

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Declaratie privind eligibuilitatea;

Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;

Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G 34/2006;

Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Persoane cu functii de decizie in cadrul A.C. privind procedura de achizitie:ing.Enescu Paula,ec.Benga Carmen,ing.Petcu Costel,ec.Nadrag Mocanu Daniela,ing.Lupu Paul,consilier juridic Apahidean Felicia;

Certificat eliberat de autoritatile legale competentev care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor;

Certificat eliberat de autoritatile legale competentev care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor locale,in conformitate cu prevederile legale,scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor; Certificat constatator eliberat de ORC in original,copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Informatiile trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in contul CAEN din certificat

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Nivelul minim solicitat 751288 lei sau valuta.Se va completa cifra medie de afaceri globala in formularul "Informatii generale",Se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani 2011,2012 si 2013 atat in lei cat si in valuta.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

Se va completa cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani:2011,2012 si 2013 in formularul"Informatii generale".Pentru stabilirea echivalentei se va utiliza cursul de referinta comunicat de BNR(http://www.bnr.ro/Cursul -de-schimb-3544.aspx) 2011-4,2379 lei 2012-4,4560 lei 2013-4,4190 lei

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani,din care sa rezulte ca a furnizat produse similare a caror valoare/valoare cumulata a fost de minim 375644 lei sau valuta,la cursul mediu anual lei lei-valuta stabilit de BNR.Lista va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate contractanta sau client beneficiar.

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 aniPentru stabilirea echivalentei se va utiliza cursul de referinta comunicat de BNR(http://www.bnr.ro/Cursul -de-schimb-3544.aspx) 2011-4,2379 lei 2012-4,4560 lei 2013-4,4190 lei

III.2.4) Contracte rezervate



Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii



Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire



Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)



Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2014 16:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

15.09.2014 11:00

IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati

IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare



Romana

IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 15.09.2014 12:00

Locul: sediul Directiei Silvice Tulcea :Tulcea,Str.Isaccei nr.25,sala de sedinta

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

Persoane imputernicite ale ofertantilor

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Alte fonduri

VI.3) Alte informatii

In cazul in care doua sau mai multe oferte au acelasi pret si sunt clasate pe primul loc,acestor ofertanti li se va solicita sa depuna o noua propunere financiara in plic inchis,caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are cel mai mic pret ofertat. Se vor depune formularele:Informatii generale si Declaratie privind calitatea de participant la procedura

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac



Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac



Compartimentul juridic al Directiei Silvice Tulcea

Adresa postala: Str.Isaccei nr.25 , Localitatea: Tulcea , Cod postal: 820166 , Romania , Tel. +40 240517712 , Email: office@tulcea.rosilva.ro , Fax: +40 240516425

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

25.08.2014 17:59
Vizionari 355