Achizitie tractor minim 150 CP echipat forestier
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: str. Petricani, nr. 9A, sector 2 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 70164 , Romania , Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU , Tel. +40 213171005 , Email: daniel.robu@rnp.rosilva.ro , Fax: +40 213169745 , Adresa internet (URL): www.rosilva.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Tulcea
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25 , Localitatea: Tulcea , Cod postal: 820166 , Romania , Punct(e) de contact: compartiment achizitii , Tel. +40 240517712 , In atentia: ec.Nadrag Mocanu Daniela , Email: office@tulcea.rosilva.ro , Fax: +40 240516425
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Tulcea
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25 , Localitatea: Tulcea , Cod postal: 820166 , Romania , Punct(e) de contact: compartiment achizitii , Tel. +40 240517712 , In atentia: ec.Nadrag Mocanu Daniela , Email: office@tulcea.rosilva.ro , Fax: +40 240516425
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Tulcea
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25 , Localitatea: Tulcea , Cod postal: 820166 , Romania , Punct(e) de contact: compartiment achizitii , Tel. +40 240517712 , In atentia: ec.Nadrag Mocanu Daniela , Email: office@tulcea.rosilva.ro , Fax: +40 240516425
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE NATIONALA
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie tractor minim 150 CP echipat forestier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ocolul Silvic Macin
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tractor cu putere minim 150 CP echipat forestier cu blindaje motor,rezervor,protectie cabina conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16710000-5 - Tractoare agricole cu insotitor uman (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 Tractor forestier conform cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 375,644.75 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este stabiliota conform prevederilor art.43^1,alin.2,lit.a din OUG 34/2006 si este de 7.500 lei sau alta valuta la cursul BNR din data stabilita cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei,respectiv este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constiture a garantiei de participare conform prevederilor art.86,alin.(1) din H.G.nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare,respectiv printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari,virament bancar(ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor,in urmatorul cont al A.C.:RO 80 RZBR 0000 0600 0035 2809-Raiffeisen Bank-sucursala Tulcea,cod fiscal RO 1590120).Instrumentul folosit pentru achitarea garantiei de participare va fi prezentat A.C.in original cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri propii DS Tulcea
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibuilitatea;
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G 34/2006;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Persoane cu functii de decizie in cadrul A.C. privind procedura de achizitie:ing.Enescu Paula,ec.Benga Carmen,ing.Petcu Costel,ec.Nadrag Mocanu Daniela,ing.Lupu Paul,consilier juridic Apahidean Felicia;
Certificat eliberat de autoritatile legale competentev care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor;
Certificat eliberat de autoritatile legale competentev care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor locale,in conformitate cu prevederile legale,scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor; Certificat constatator eliberat de ORC in original,copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Informatiile trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in contul CAEN din certificat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Nivelul minim solicitat 751288 lei sau valuta.Se va completa cifra medie de afaceri globala in formularul "Informatii generale",Se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani 2011,2012 si 2013 atat in lei cat si in valuta.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani:2011,2012 si 2013 in formularul"Informatii generale".Pentru stabilirea echivalentei se va utiliza cursul de referinta comunicat de BNR(http://www.bnr.ro/Cursul -de-schimb-3544.aspx) 2011-4,2379 lei 2012-4,4560 lei 2013-4,4190 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani,din care sa rezulte ca a furnizat produse similare a caror valoare/valoare cumulata a fost de minim 375644 lei sau valuta,la cursul mediu anual lei lei-valuta stabilit de BNR.Lista va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate contractanta sau client beneficiar.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 aniPentru stabilirea echivalentei se va utiliza cursul de referinta comunicat de BNR(http://www.bnr.ro/Cursul -de-schimb-3544.aspx) 2011-4,2379 lei 2012-4,4560 lei 2013-4,4190 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2014 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2014 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2014 12:00
Locul: sediul Directiei Silvice Tulcea :Tulcea,Str.Isaccei nr.25,sala de sedinta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte au acelasi pret si sunt clasate pe primul loc,acestor ofertanti li se va solicita sa depuna o noua propunere financiara in plic inchis,caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are cel mai mic pret ofertat. Se vor depune formularele:Informatii generale si Declaratie privind calitatea de participant la procedura
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Directiei Silvice Tulcea
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25 , Localitatea: Tulcea , Cod postal: 820166 , Romania , Tel. +40 240517712 , Email: office@tulcea.rosilva.ro , Fax: +40 240516425
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2014 17:59
Vizionari 355