Achizitie telemetre laser cu utilizare in silvicultura
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 367809 / 25.11.2014
Denumire contract: Achizitie telemetre laser cu utilizare in silvicultura - DS Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Cod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si alte activitati forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Achizitie telemetre laser cu utilizare in silvicultura - DS Bacau
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Achizitie telemetre laser cu utilizare in silvicultura confor caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 30233000-1 - Dispozitive de stocare si citire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 23,700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de 462 lei b) Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. c) Modul de constituire a garantiei de participare: -virament bancar -scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea AC original (aceasta trebuie adusa/expediata la sediul DS Bacau pana la data limita de depunere a ofertelor ) -plata in numerar la caseria DS Bacau, chitanta datata pana cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor -ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor (cont RO20 BRDE 040SV 1840 1150 400, deschis la BRD S.A. Bacau) Pe ordinul de plata se va face mentiunea:„Garantie de participare – cerere de oferta achizitie telemetre laser cu utilizare in silvicultura”. -fila cec confirmata de banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor d) Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR (leu/alta valuta) din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata la sediu, in cazul scrisorii de garantie , pana la data limita de depunere a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si prezentarea urmatoarelor formulare: - " Declaratie de eligibilitate ", " Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare" , " Declaratie privind neincadrarea in prevderile art 69 din OUG34/2006 (persoanele din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea , derularea si finalizarea actualei proceduri sunt: Ghelasa Viorel-director, Manaila Gheorghe-diector tehnic, Tabacaru Ion-diector economic, Melania Rusu-sef Birou Contabilitate, , Neculai Popa-sef Birou Investitii, Dumitru Ionel - Sef birou Fond forestier - Paza, Iftime Marius- Birou Paza, Arsinte Neculai- sef birou productie, Dudas Carmen - Oficiu Juridic, Olteanu Gheorghe- Responsabil Paza, Radu Nicolae- birou productie, Matache Ioan- responsabil fond forestier, Bitir Ioan - Responsabil Investitii, Adelin Gradinaru- resp achizitii) . Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit a),c1)si d) din OUG34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul si " Declaratie privind neincadrarea in prevderile art 69 indice 1 din OUG34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator. Daca este cazul, declaratia privind neincadrarea in prevderile art 69 indice 1 din OUG 34/2006 se prezenta de catre subcontractant - Se va prezenta " Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta " conform prevederilor Ordinului 314/2010.; - Prezentarea certificatului de atestare fiscala eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor de plata , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata , operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata ( amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Certificat constatator, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b. codul unic de ?nregistrare; c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese); d. structura actionariatului; e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f. domeniul de activitate principal; g. domeniile de activitate secundare; Sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala. Datele prevazute in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completarea si prezentarea formularului " Informatii generale". In acest formular se vor inscrie toate datele de identificare si contact ale operatorului economic: denumirea acestuia, codul fiscal, adresa sediului central, telefon, fax, e-mail, certificatul de inmatriculare, contul Iban, obiectul de activitate, birourile filialelor/sucursalelor locale, principala piata a afacerilor; si cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani (2013,2012,2011). Demonstrarea cifrei de afaceri se va realiza prin prezentarea unor extrase de bilant. In cazul, in care, oferta este depusa prin asociere, fiecare operator economic din cadrul asocierii va completa acest formular Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va completa si prezenta formularul „Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani respectiv (2013;2012;2011)”.Completarea formularului "Experienta similara". Prezentarea unor documente/contracte/ procese verbale de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse similare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 23700 lei, pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/ alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Se va depune la sediul DS Bacau o Mostra a telemetrului laser cu utilizare in silvicultura ofertat, pana la data limita de depunere a ofertelor si incarcarea in SEAP a unor fotografii/descrieri pentru mostrele depuse Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.12.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.11.2014 08:14
Vizionari 334