Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Achizitie si montaj elemente de mobilier din lemn masiv: patuturi copii, scaunele copii, masute alimentatie sugari capacitate 3 locuri, bancute tapisate cu spatar pentru copii, bancute de exterior si grilaje pentru calorifere pentru dotare crese

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Centru Bugetar de Administrare Crese Cluj

Numar invitatie: 366036 / 16.10.2014

Denumire contract: Achizitia si montajul de elemente de mobilier din lemn masiv (patuturi copii , scaunele copii, masute alimentatie sugari capacitate 3 locuri, bancute tapisate cu spatar pentru copii , bancute de exterior si grilaje pentru calorifere) pentru dotarea creselor din subordinea Centrului Bugetar de Administrare Crese

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Centru Bugetar de Administrare Crese Cluj

Cod fiscal: 19343123, Adresa: str. Mehedinti nr. 15, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-565587, Fax: 0264-565587

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

str. Mehedinti nr. 15, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400672, telefon:+40 0364116666, fax:+40 0364116667, persoana de contact:Birou Achizitii, tel:+40 0364116666

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

CENTRUL BUGETAR DE ADMINISTRARE CRESE, STR. MEHEDINTI NR.15, LOC. CLUJ NAPOCA (BIROU ACHIZITII)

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Achizitia si montajul de elemente de mobilier din lemn masiv (patuturi copii , scaunele copii, masute alimentatie sugari capacitate 3 locuri, bancute tapisate cu spatar pentru copii , bancute de exterior si grilaje pentru calorifere) pentru dotarea creselor din subordinea Centrului Bugetar de Administrare Crese

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru

II.1.4) Informatii acord-cadru

Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu

Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu

Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36

Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant

II.1.5) Obiectul contractului:

Achizitia si montajul de elemente de mobilier din lemn masiv (patuturi copii , scaunele copii, masute alimentatie sugari capacitate 3 locuri, bancute tapisate cu spatar pentru copii , bancute de exterior si grilaje pentru calorifere) Cantitatile si tipurile de produse sunt evidentiate si detaliate in listele de produse din caietul de sarcini, parte integranta din documentatia de atribuire.

II.1.6) CPV: 39161000-8 - Mobilier pentru gradinite (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 141,830 - 371,420 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantum 2%, respectiv suma de 7428 RON cnf.art.43^1,alin.(2),lit.a)din OUG 34/2006 act.-Perioada de valabilitate a garantiei de participare, este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor,conform art.43^1,alin.(2),lit.b)din OUG 34/2006 act.;-Forma de constituire.a garantiei de participare va fi in conformitate cu art.86 din H.G.925/2006 actualizata;-Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si care se prezinta in original;-In cazul scrisorii de gar.bancara se solicita completarea formular 8;-Contul in care se poate face depunerea gararantiei de participare este:RO74TREZ2165006XXX022194 deschis la Trezoreria Cluj;CUI:19343123.In scopul de a proteja autoritatea contractanta de riscul unui eventual comportament necorespunzator, contestatorul are obligatia de a constitu -Garantia de buna conduita pentru intreaga perioada cuprinsa intre data depunerii contestatiei si data ramanerii definitive a deciziei Consiliului/hotararii instantei de judecata de solutionare a acesteia.Garantia de buna conduita se constitie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se depune in original la sediul autoritatii contractante si in copie la Consiliu sau la instanta de judecata, odata cu depunerea contestatiei/cererii/plangerii În cazul în care se contesta procedura si în masura în care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatatorului in cuantum de 1% din valoarea estimata,conform Art.271^1,alin.(1)lit.4 pct.a)din.OUG 34/2006 actualizata;. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Declaratia privind neincadradarea in prevederile articolului180 din OUG 34/2006 actualizata- Formular 3 -Declaratia privind neincadrarea in prevederile artcolului 181 din OUG 34/2006 actualizata- Formular 4 In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; in original,copie legalizata sau copie conform cu originalul; Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) care sa prezinte situatia datoriilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul,conform Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Daca emiterea acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declararie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ord.509/2011. -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin A.N.R.M.A.P.nr.314/2010 privind punerea în aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta– Formular nr.5 -Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în prevederile articol 69^1 (evitarea conflictelor de interese) din O.U.G. nr.34/2006 actualizata – Formular nr.4, Persoanele cu functii de decizie din cadrul acestei proceduri sunt:director.dr.Neamt Marioara;contabil.sef.ec. Ganj Elena; sef.serviciu administrativ Frent Alexandru;responsabil achizitii inspector de specialitate- Chis Iuliana; insp. de spec.-Trifu Dorina, inspector de specialitate Tusa Camelia, coordonator cresa Duma Mihaela. Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, cnf. Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie . - Certificatul constatator se accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul,informatiile certificatului trebuie sa fie reale/actuale,la data limita de depunere a ofertelor. - Pentru persoanele juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de înregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul(copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate “conform cu originalul

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Informatii generale, conform prevederilor art. 185 lit.(c)/ OUG 34/2006 , privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani: 2011,2012,2013, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; Evaluarea se va face la cursul mediu leu/valuta aferent fiecarui an pentru calculul(prin raportare la cursul mediu anual conform http://www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx): În conformitate cu art. 16 alin. (3) din L 346/2004, IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50%.,Bilantul contabil la data de 30.06.2014, sau orice alte documente prin care ofertantii isi pot demonstra Situatia economica si financiara la data de 30.06.2014. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Conform prevederilor art.188 alin(1)lit.a din OUG 34/2006 - o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani pana la data de depunere a ofertelor. Evaluarea se va face la cursul mediu leu/valuta aferent fiecarui an pentru calculul(prin raportare la cursul mediu anual conform http://www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx)], continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei ertificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a efectuat livrari de produse similare ,in valoare cumulata de minim 141830 lei,fara TVA, in cadru a cel putin un contract sau mai multe contracte.,Se solicita fotografii, descrieri a produselor si esantioane de materiale a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru,in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a produce produse similare celor ce fac obiectul achizitiei in cauza, pentru patuturi copii cu deschidere culisanta din lemn masiv, grilaje pentru calorifere din lemn masiv,bancute de interior tapisate din lemn masiv,bancute de exterior din lemn masiv, masute de alimentatie copii din lemn masiv, scaunele copii tapisate din lemn masiv. Operatorul economic are obligatia de a prezenta fotografii, descrieri a produselor si/sau esantioane de materiale pentru toate produsele prezentate in specificatiile tehnice si in caietul de sarcini. In cazul in care nu sunt intrunite conditiile de ordin calitativ solicitate prin specificatiile tehnice, oferta va fi respinsa ca neconforma. Fotografiile, descrierile produselor si/sau esantioanele de materiale prezentate de catre ofertantul castigator sa se pastreze ca etalon, iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori sa se restituie in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea acordului cadru. Fotografiile, descrierile produselor si/sau esantioanele de materiale se vor depune pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu art.176 lit(e) din OUG.34/2006 se solicita standarde de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta , aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respective, in masura in care probele/ dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in conformitate cu art.193 din OUG 34/2006. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2014 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2014 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2014 14:12
Vizionari 355