Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Achizitie saltele din vata minerala caserate cu alufolie

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti

Cod fiscal: RO 361218, Adresa: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Bucuresti, Telefon: +40 372148000, Fax: +40 213126203 / +40 213108132

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030254, telefon:+40 372148072, fax:+40 213126203 / +40 213108132, persoana de contact:Serviciul Achizitii Publice

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Bucuresti, etaj 7 camera 72

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da

I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Achizitie saltele din vata minerala caserate cu alufolie

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru

II.1.4) Informatii acord-cadru

Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu

Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu

Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12

Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant

II.1.5) Obiectul contractului:

Achizitie saltele din vata minerala caserate cu alufolie.

II.1.6) CPV: 44111520-2 - Materiale de izolatie termica (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 331,440 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare: 6.000 lei/alta valuta. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cont de evidenta a garantiilor de participare RADET Bucuresti: cont RO42 RNCB 0074 0064 2303 0326 - BCR Sector 3. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta sau prin ordin de plata ori fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. In cazul instrumentelor de garantare (scrisoare bancara sau polita de asigurare) se va avea in vedere ca acestea sa confirme irevocabilitatea garantiei constituite, astfel cum prevede art.86 alin.2 din HG 925/2006. In baza prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare a operatorilor economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest caz, operatorii economici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Retinerea garantiei de participare se va face potrivit dispozitiilor art. 87 alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului subsecvent fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Documentul privind constituirea garantiei de buna executie va fi prezentat in forma originala. In baza prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie a operatorilor economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest caz, operatorii economici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, furnizorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre furnizor in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite furnizorului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze furnizorul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea furnizorului.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Cerinta nr. 1 Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr. 2). In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, ?n ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotar?rea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala va prezenta declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (formular nr. 2). Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr. 2) se va depune in original. Cerinta nr. 2 Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr. 3). In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla ?n oricare dintre urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; - nu si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, ?n conformitate cu prevederile legale ?n vigoare ?n Romania sau ?n tara ?n care este stabilit; - in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; - a fost condamnat, ?n ultimii trei ani, prin hotar?rea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli ?n materie profesionala; - prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, ?n scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala va prezenta declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, lit a), c) ind. 1 si d) (formular nr. 3). Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr. 3) se va depune in original. Cerinta nr. 3 Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si catre bugetul local. Se vor prezenta urmatoarele documente: - certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat); - certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit operatorul economic. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin.(4) din HG 925/2006 (formular nr. 19). Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Certificatele fiscale se vor depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Cerinta nr. 4 Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69 ind.1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr. 4). Incadrarea ?n situatia prevazuta la art. 69 ind. 1 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului. Tertii sustinatori/subcontractantii (daca sunt), vor prezenta declaratia pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69 ind. 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 (formular nr. 4). Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69 ind.1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr.4) se va depune in original. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: I. Comisia de evaluare: - Violeta Badea – Serviciul Achizitii Publice – presedinte cu drept de vot; - Lucica Gheorghe – Serviciul Achizitii Publice – membru; - Doinita Botez – Serviciul Achizitii Publice – membru; - Elena Tambrescu– Serviciul Achizitii Publice – membru de rezerva; - Florentina Iulia Gaman – Serviciul Achizitii Publice – membru de rezerva; III. Expert cooptat: - Emil Argintaru – Serviciul Proiectare; IV. Compartimentul intern specializat: Vasile Vasile – Consilier juridic Directia Juridica si Recuperare Creante. V. Persoana care aproba documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire: Adrian-Mircea Teodorescu – Director General Interimar, Tosa Iovanovici – Director Interimar Directia Comerciala, Lucian Covrig – Sef Serviciul Achizitii Publice. VI. Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Adrian-Mircea Teodorescu – Director General, Ioana Balan – Director Economic Interimar. Cerinta nr. 5 Prezentarea certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (formular nr. 5). In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Prezentarea documentelor: Documentele/declaratiile emise de operatorii economici se vor prezenta in original, iar documentele emise de alte entitati se vor prezenta in una din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul", conform Ordinului 509/2011 al ANRMAP. Cerinta nr. 1 Se va prezenta certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile din Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depundere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In acest caz, documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Autoritatea contractanta permite depunerea documentului in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cerinta nr. 1 Bilantul contabil aferent anului 2013 In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentul solicitat de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului. In cazul depunerii unei oferte de catre mai multi operatori economici, in asociere, documentele mentionate in aceasta sectiune vor fi completate/prezentate de catre fiecare operator economic in parte.,Cerinta nr. 2 Media cifrei de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) – nivel minim necesar pentru evaluarea respectarii cerintei: 160.000 lei. Prezentarea documentului: - formular nr. 6; - formular nr. 8, daca este cazul. In cazul depunerii unei oferte de catre mai multi operatori economici, in asociere, documentele mentionate in aceasta sectiune vor fi completate/prezentate de catre fiecare operator economic in parte, pragul solicitat urmand a fi calculat prin cumularea cifrelor de afaceri ale tuturor membrilor asocierii. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani Prezentarea documentului: formular nr. 7 – Lista principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati sau clienti privati.,Cerinta nr. 2 Experienta similara (livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani) – nivel minim necesar pentru evaluarea respectarii cerintei: 80.000 lei. Ofertantul va face dovada ca a furnizat la nivelul a maxim 3 contracte produse similare in valoare cumulata de minim nivelul solicitat. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, care sa confirme nivelul minim necesar pentru evaluarea respectarii cerinte. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. In cazul depunerii unei oferte de catre mai multi operatori economici, in asociere, documentele mentionate in aceasta sectiune vor fi completate/prezentate de catre fiecare operator economic in parte, pragul solicitat urmand a fi calculat prin cumularea contractelor similare, prezentate de catre fiecare operator economic in partei. Prezentarea documentelor: - formular nr. 7’; - formular nr. 9, 10, 11, daca este cazul. Numarul de ani solicitati ?n vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.,Cerinta nr. 3 Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatiile sau standardele prevazute in caietul de sarcini ori la standarde echivalente: Certificat de conformitate CE si Declaratie de conformitate emise conform prevederilor Standardului SR EN 14303+A1:2013, anexa Z.A. 2.2. Cerinta nr. 1 Se solicita dovada certificarii sistemului de management al calitatii, conform standardului ISO 9001:2008 (sau echivalent) de catre un organism abilitat. Prezentarea documentului: Se va prezenta copia conforma cu originalul dupa respectivul certificat. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2014 09:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2014 10:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 15.09.2014 15:08
Vizionari 343