Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Achizitie nisip natural spalat 0-4 mm

Achizitie nisip natural spalat 0-4 mm, Nisip, CONFORT URBAN S.R.L.



Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: CONFORT URBAN S.R.L.

Numar invitatie: 387024 / 12.04.2016

Denumire contract: Achizitie nisip natural spalat 0-4 mm

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

CONFORT URBAN S.R.L.

Cod fiscal: RO1875349, Adresa: str.Varful cu Dor nr.10, Constanta, Telefon: +40 241614973, Fax: +40 241672299

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

str.Varful cu Dor nr.10, Constanta, Romania, cod postal: 900745, telefon:+40 0723233913, fax:+40 241672299, persoana de contact:Voda Monica

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

str.Varful cu Dor nr.10, Constanta, Romania, cod postal: 900745, telefon:+40 0723233913, fax:+40 241672299, persoana de contact:Voda Monica

I.2) TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Achizitie nisip natural spalat 0-4 mm

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru

II.1.4) Informatii acord-cadru

Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da

Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu

Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36

Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti

II.1.5) Obiectul contractului:

Nisip natural spalat 0-4 mm > valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de: 29.750 lei pentru cantitatea maxima estimata de 875 to

II.1.6) CPV: 14211000-3 - Nisip (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI / ACORDULUI CADRU

II.2.1) Valoare estimata: 153,000 - 357,000 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare 1) Cuantumul garantiei de participare: 7.100 lei. 2) Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. 3) Modalitatea de constituire: Garantia de participare se constituie In conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1), din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv aceasta va fi emisa de catre o societate bancara sau societate de asigurari sau - virament bancar la BCR Constanta cont nr. RO95RNCB0114032055700001. Ofertantul poate face dovada constituirii garantiei de participare inclusiv la data deschiderii ofertelor. In cazul garantiei de participare depusa in alta valuta, echivalenta se va face la cursul BNR din data publicarii Anuntului de participare in SEAP. In cazul unei garantii de participare emise de catre o societate de asigurari se va prezenta si polita de asigurare, in original. In cazul in care Ofertantul este reprezentat de o Asociere de operatori economici, este obligatorie completarea in continutul garantiei de participare la sectiunea „ofertant – denumire/numele” a numelui Asocierii cu nominalizarea tuturor membrilor Asocierii in conformitate cu Acordul de Asociere si sa se mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa In alta limba decat romana va fi prezentata In original si va fi Insotita de traducerea autorizata/legalizata In limba romana. In cazul constituirii garantiei de participare prin instrument de garantare, garantia de participare se prezinta in original. Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004. Se va completa Formularul nr. 15. Autoritatea va retine/restitui garantia de participare in conditiile art. 87-88 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.

Garantie de buna executie Ofertantul declarat castigator va trebui sa puna la dispozitia AC o GBEx in cuantum de 10% din pretul fiecarui contr subsecvent fara TVA. GBEx se poate constitui in oricare din formele prevazute de art. 90 alin. (1) si alin (3) din H.G. nr. 925/2006, resp: - GBEx poate fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract. GBEx se prezinta in original. - daca partile convin, GBEx se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administ acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBEx in doc de atrib. AC va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al aut contr care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a AC in favoarea careia este constit GBEx, in situatia prev la art. 91 din H.G. nr. 925/2006. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. AC va retine/restitui GBEx in conditiile art. 91-92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: III.2.1. a) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Se va completa Formularul nr. 1 din Sectiunea „Formulare”, semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului. 2. Declaratie privind neIncadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Se va completa Formularul nr. 1A din Sectiunea „Formulare”, semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului. 3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala – Directia Generala a Finantelor Publice). B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii. Nota 2: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” insotite de traducere autorizata/ legalizata in limba romana. Nota 3: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia obligatiilor de plata scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat si bugetul local la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la termenul limita de depunere a ofertelor sau la data deschiderii ofertelor. Data la care expira termenul de achitare este conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota 4: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota 5: Avand in vedere prev art 181 lit c) din OUG 34/2006, in vederea asigurarii corelarii cu legislatia incidenta in domeniu, se va demonstra indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor sociale la sediul social, sediile secundare, precum si punctul/punctele de lucru pentru care exista obligatii de plata . In cazul impozitelor si taxelor locale se poate prezenta o declaratie pe propria raspundere ref la sediile secundare pentru care se inregistraeaza obligatiile de plata, insotita de certificatele emise in acest sens de aut locale. ATENTIE! a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. b. Certificatele/ documentele edificatoare vor demonstra ca ofertantul unic/ ofertantul asociat nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu Notificarea ANRMAP nr. 149/ 24.09.2013 si Ordinul ANRMAP nr.509/2011. c.Cerintele referitoare la obligatiile de plata/ datoriilor sunt considerate ca fiind indeplinite si in situatia in care ofertantul unic/ ofertantii asociati prezinta Inlesniri la plata de genul esalonarilor/ compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) In masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora. d.Autoritatea contractanta va lua In considerare, la verificarea Indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma Indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant In urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date. (a se vedea art. 9, alin. (3) din Ordinul ANRMAP nr. 509/ 2011). 4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul nr. 1C din Sectiunea „Formulare” . Personalul cu atributii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finlizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire al SC Confort Urban SRL: Presedinte Consiliu de Administratie-Radulescu Claudiu George- aproba PAAP/presedinte de comisie/director Tehnic, Director general: Farcas Cristinel Viorel, Sef departament productie- presedinte de rezerva al comisiei Andrei Florian Constantin, Director Economic Paruschi Anca Cristina elaboreaza bugetul, Serviciu Financiar Contabilitate Vlasceanu Gheorghita membru in comisie, Sef Serviciu Tehnic Andrei Lucia- membru al comisiei/secretar al CA, Stanca Nelu membru al comisiei, Monica Voda sef birou achizitii si desfacere/membru al comisiei, jr.Caracoti Cristina/membru al comisiei, Mantighian Mariana inginer achizitii/membru al comisiei, Enache Marin Sef laborator/membru al comisiei, Talpau Cristian sef birou resurse umane si arhiva/membru de rezerva al comisiei; Stanciu Florina-Olimpia referent achizitii publice/membru de rezerva al comisiei. • Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat, subcontractant, tert sustinator, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire conform art. 68 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nota 1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare – se va prezenta de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractantul/tertul sustinator 5. Ofertantii vor prezenta un Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul nr. 1B din Sectiunea „Formulare”. In cazul in care of va subcontr o parte din contr resp of are obligatia de a preciza partea/partile din contr pe care urmeaza sa le subcontr, proc pe care-l realiz precum si datele de recunoastere ale subcontr propusi. Of va prezenta Form 9 si Form 9A aferent acestuia semnat de reprezentatul imputernicit al ofertantului. Subcontractantul/tii va/vor prezenta Form 1C prin care se atesta faptul ca acesta nu are drept membri in cadrul consiliului de adm/organ de conducere sau de supervizare si/sau nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prev la art 69 lit a din OUG nr 34/2006, cu pers ce detin functii de decizie in cadrul aut contr. ATENTIE! a) AC are obligatia de a solicita pt incheierea contr de achiz pub, prezentarea contr incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in of. Contr prezentate trebuie sa fie in concordanta cu of si se vor constitui in anexe la contractul de achiz pub. b) Raspunderea contr in ceea ce priveste modul de indeplinire a contr de achiz pub nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contr sunt indepl de subcontractanti. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor Ofertantul va prezenta: A) Pentru persoanele juridice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. B) Pentru persoanele juridice straine - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, din care sa reiasa informatiile solicitate de Autoritatea contractanta. (se va verifica prin accesarea http://ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do) Nota 1: Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - se va prezenta atat de ofertant cat si de subcontractant/tert sustinator, dupa caz, in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 170/2012. Nota 2: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” insotite de traducere autorizata/legalizata in limba romana. Nota 3: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare, iar un membru/membrii care participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza (in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 509/2011). Nota 4: In etapa evaluarii, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/ copie legalizata, in cazul in care initial a fost prezentat un forma copie conform cu originalul. ATENTIE! Daca exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cerinta nr. 1 Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2013, 2014, 2015) trebuie sa fie egala sau mai mare de: 59.000 lei Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze ca, in ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, a livrat produse similare cu cele supuse procedurii de atribuire in valoare cumulata de cel putin: 29.000 lei Mentionam ca modul de calcul al perioadei nu va fi afectat de eventualele decalari ale termenului limita prevazut in anuntul de participare publicat initial,TERT SUSTINATOR. 1. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv Art. 11 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si H.G. nr.66/2016) Ofertantii trebuie sa prezinte documente care sa dovedeasca implementarea unui sistem de management al calitatii in conf cu SR ISO 9001, in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Certificarea SR EN ISO 9001 sau echivalent, din care sa rezulte activitatea/activitatile ce fac obiectul prezentei procedurii, in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, valabil la data limita stabilita pentru depunerea a ofertelor sau a oricarui document care sa sustina cerinta, de exemplu un certificat emis de un organism de certificare sau alte documente care probeaza in mod concludent indeplinirea cerintei (proceduri/manuale de calitate, activitate procedurala, etc, similare cu cele prevazute dret conditie pentru obtinerea unei certificari SR ISO 9001 Certificarea SR EN ISO 9001 sau echivalent, din care sa rezulte activitatea/activitatile ce fac obiectul prezentei procedurii, in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, valabil la data limita stabilita pentru depunerea a ofertelor sau a oricarui document care sa sustina cerinta, de exemplu un certificat emis de un organism de certificare sau alte documente care probeaza in mod concludent indeplinirea cerintei (proceduri /manuale de calitate, activitate procedurala, etc, similare cu cele prevazute dret conditie pentru obtinerea unei certificari SR ISO 9001 Nota: In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) PROCEDURA

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) CRITERII DE ATRIBUIRE

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) INFORMATII ADMINISTRATIVE

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2016 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2016 12:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) MOD DE FINANTARE

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2016 08:07
Vizionari 644