Achizitie mobilier pentru obiectivul Restructurare CIA Harlau-construire patru casute in cartierul Galata
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi
Adresa postala: str. Vasile Lupu nr. 57 A , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700309 , Romania , Punct(e) de contact: Elvira Rotariu , Tel. +40 232272122 , Email: dgaspc.achizitii@yahoo.com , Fax: +40 232279654
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Achizitie mobilier pentru obiectivul \" Restructurare CIA Harlau- construire patru casute in cartierul Galata str.Azilului nr.1 Iasi\"
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : str.Azilului nr.1 Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 80,000 RON
Achizitie mobilier
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.08.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7) Informatii suplimentare
Cerere de oferte. Criterii de calificare:Certif. de participare la licit. cu oferta independ.-Decl. privind eligibilitatea-Decl. privind neincadrarea in prev.art.180 din OUG 34/2006-Decl. privind neincadr. in prev.art.181 din OUG 34/2006-Decl. privind neincadr in prev art 69^1 din OUG 34/2006 - certif Constat. ONRC - Inf gen - cifra de afaceri pe ultimii 3 ani-Certif priv plata impozitelor si taxelor locale - Certif privind plata impozitelor, texelor si contrib la bugetul gen consolidat-Lista princip livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani - Experienta similara: incheierea a cel putin un contract de furnizare produse similare in ultimii 3 ani -Certif sist. de management al calitatii. Criterii de atribuire:pretul cel mai scazut
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
10.01.2012 15:01
Vizionari 339