Achizitie Lemne de foc
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VRANCEA
Cod fiscal: 17101530, Adresa: Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani, Telefon: 0237230788, Fax: 0237230789
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani, Romania, cod postal: 620104, telefon:+40 0237230788, fax:+40 0237230789, persoana de contact:Sorin Neagu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Focsani, Bdul. Garii, nr 13, Biroul Buget si Achiziti Publice, cam 26 .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Achizitie Lemne de foc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Achizitie Lemne de foc, pentru centrele din subordinea DGASPC Vrancea conform specificatiilor din caietul de sarcini . Incheierea unui contract de furnizare cu valoare estimata pana la 31.12.2014 de 141.700 lei fara TVA ( valoarea in functie de care se vor elabora si evalua ofertele ) , cu posibilitate de prelungire pana la 30.04.2015, pana la valoarea de 175.708 de lei fara TVA ( valoarea posibilelor suplimentari ),conform cantitatilor mentionate in anexa I la formularul de oferta. Suplimentarea cantitatilor de produse este conditionata de existenta resurselor alocate cu aceasta destinatie conform art. 6, alin. (3), lit. b) din HG nr. 925 / 2006 . Optiuni: Aplicarea prevederilor art 6 , alin.( 3) din HG nr. 925/ 2006 .
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 141,700 - 175,708 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare - 2.800 lei - (in lei sau echiv.in alta valuta). Echivalenta leu/alta valuta:la cursul de referinta BNR,valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere oferte.In cazul IMM,se constituie 50% din cuantumul prevazut in doc. de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei - 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare:-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (F 7) ;-depunere numerar la casieria D.G.A.S.P.C.Vrancea ;- O.P ?n contul D.G.A.S.P.C. Vrancea la Trez Focsani :RO42TREZ6915006XXX001565 (extras de cont vizat de trez.) . Garantia de part. se returneaza la solicit ofetantilor, in term de 3 zile dupa semnarea contractului de achiz.publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valab. a ofertei. Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglementarile legislative ,respectiv art.87,alin.1 din H.G 925/2006,actualizata si modificata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea ; Declaratia privind neincadrarea in preved. art.181 .Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata fata de bugetul de stat si bugetul local : Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) care sa prezinte situatia datoriilor din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei; in original,copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul; Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) care sa prezinte situatia datoriilor din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei, in original,copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie( In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data depunerii ofertelor, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere conform art. 11, alin. (4) din H.G. nr. 925 / 2006 ). Declaratie pe proprie raspundere, ?n temeiul art. 69^1 din OUG 34/2006, cuprinzand urmatoarele persoane cu functii de decizie : Daniela Nicolas-Director General DGASPC Vrancea; Nicoleta Vasile Director Economic DGASPC Vrancea; Luminita Liciu-Director General Adjunct Coordonator DPPDC; Chetroiu Ionel-Director Directia Juridica, Contencios Si Relatii Cu Publicul DGASPC Vrancea; Nicoleta Neagu-Sef Serviciu Financiar Contabilitate, Executie Bugetara si Achizitii Publice DGASPC Vrancea; Sorin Neagu -Sef Birou Buget Si Achizitii Publice DGASPC Vrancea; Alina Daraban-Inspector De Specialitate DGASPC Vrancea; Mindroiu Claudia -Inspector De Specialitate DGASPC Vrancea; Maria Marica-Inspector De Specialitate DGASPC Vrancea. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 . Pentru persoane juridice romane - Certificat constatator ORC in original/ copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul . Pentru persoane juridice straine –Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea “conform cu originalul”, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic, insotite de traducere autorizata in limba romana . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC . Mentiune : In cazul in care acest document se prezinta in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul).,Completarea formularului de Informatii generale pentru demonstrarea Cifrei de afaceri ?n domeniul de activitate din ultimii 3 ani ( pentru anii 2011, 2012 si 2013 ) .Declararea cifrei de afaceri in domeniul de activitate pe ultimii 3 ani in lei sau alta valuta ( pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei / valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte) . Operatorul economic va demonstra o cifra de afaceri in domeniul de activitate din ultimii 3 ani ( pentru anul 2011, 2012, 2013 ) de minim 141.700 lei fara TVA ( valoarea estimata pana la 31.12.2014 a contractului de furnizare ) . Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic va dovedi experienta similara prin furnizarea la nivelul unui contract - maxim 3 contracte- de produse similare contractului ce urmeaza a fi atribuit, in valoare cumulata de cel putin 141.700 lei fara TVA ( conform art. 188, alin. (1) lit. a ) din OUG nr. 34/2006 ), insotite de certificate/documente din partea achizitorilor, care sa certifice buna indeplinire a prevederilor contractuale . Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte . Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2014 10:49
Vizionari 419