Achizitie lame de deszapezire si freza de zapada
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 367846 / 24.11.2014
Denumire contract: Achizitie lame de deszapezire si freza de zapada - D.S.Botosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Cod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Achizitie lame de deszapezire si freza de zapada - D.S.Botosani
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
2 buc. lame de deszapezire si 1 buc. freza de zapada
II.1.6) CPV: 43313100-1 - Pluguri pentru zapada (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 29,600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare: pentru Lotul 1 este de 260 lei, pentru Lotul 2 este de 36 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Data pentru care se calculeaza echivalenta in alta valuta, anterior cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor conform cursului valutar comunicat de BNR. Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare va fi constituita ?n conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ?n forma prezentata ?n formularul “Scrisoare de garantie”. Instrumentul de garantare va fi prezentat in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor si va fi depusa scanata in SEAP la sectiunea „documente de clarificare „ conform art. 18 din H.G. 1660/2006. ?n cazul ?n care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei ?ntr-unul din conturile –DIRECTIA SILVICA BOTOSANI (RO1590120, J40/450/1991): cont RO91RZBR0000060007677954 – Raiffeisen Bank suc Botosani, urm?nd ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc) sa fie depusa scanata in SEAP la sectiunea „documente de clarificare „ conform art. 18 din H.G. 1660/2006. Garantia de participare se restituie ?n conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3 din H.G. nr. 925/2006 ?n contul IBAN declarat, ?n situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 de catre ofertant ?n Cererea de restituire a garantiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura ?n calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se ?ncadreze ?n situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (?ncadrarea ?n una sau mai multe situatiile situatia prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica); i) Se va completa formularul nr.1 : Declaratie privind eligibilitatea. Cerinta nr. 2 Operatorii economici participanti la procedura ?n calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se ?ncadreze ?n situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (?ncadrarea ?n una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica) ; La fel se va solicita declaratie de neincadrare in art 181 din OUG 34/2006 si ptr tertul sustinator conform art 181lit a,c si c^1, d din OUG 34/2006. Se va completa formularul nr.2: Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, si se va prezenta ?nsotita de : - certificat eliberat de autoritatile legale competente, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat. - certificat eliberat de autoritatile legale competente, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor privind taxele locale, ?n conformitate cu prevederile legale ?n vigoare ?n Rom?nia sau echivalent. Cerinta nr. 3 Operatorii economici participanti la procedura ?n calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularul nr. 3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta nr. 4 Operatorii economici participanti la procedura ?n calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori, subcontractanti nu trebuie sa se ?ncadreze ?n situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 (?ncadrarea ?n una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica). i) Se va completa formularul nr. 4: Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Persoane cu functie de decizie ?n cadrul Directiei Silvice Botosani: Rusu Gheorghe, Andronachi Viorica, Aprotosoaei Genoveva, Iosub Titiana, Cardas Gabriel, Irimia Maria, Ipser Heinrich, Zamfirescu Cristian, Temneanu Constantin, Havris Catalina, Havris Marius. Prezentarea certificatului constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documente obligatorii : -Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Ofertantul va completa formular 6 "Fisa de informatii generale" din Sectiunea Formulare,2. Bilantul contabil pe anul 2013 cu dovada inregistrarii depunerii Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofertantul trebuie sa prezinte o Declaratie privind Lista principalelor produse livrate ?n ultimii 3 ani, contin?nd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (calculati pana la data limita de depunere ofertei) .,2. Experienta similara Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a livrat produse similare cu produsele supuse prezentei proceduri. Livrarile de produse similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar (document constatator, procese verbale receptie, facturi, etc.). Pentru contractul care sus?ine ?ndeplinirea acestei cerin?e se va completa formularul “Experienta similara”. Nu se solicita un nivel minim. Experienta similara trebuie indeplinita pentru fiecare lot ofertat. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.12.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.11.2014 11:38
Vizionari 315