Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Achizitie dezinfectanti

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL ONESTI

Numar invitatie: 367457 / 14.11.2014

Denumire contract: achizitie dezinfectanti

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

SPITALUL MUNICIPAL ONESTI

Cod fiscal: 4278825, Adresa: STR. PERCHIULUI NR.1, Onesti, Telefon: +40 0234323111, Fax: +40 0234314229

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

STR. PERCHIULUI NR.1, Onesti, Romania, cod postal: 601048, telefon:+40 0234323111, fax:+40 0234314229, persoana de contact:SILVIA GABRIELA ONU

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

STR. PERCHIULUI NR.1, Onesti, Romania, cod postal: 601048, telefon:+40 0234323111, fax:+40 0234314229, persoana de contact:SILVIA GABRIELA ONU

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Sanatate

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

achizitie dezinfectanti

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

dezinfectanti, 12 loturi, conform anexei B;valoarea minima pentru fiecare lot in parte reprezinta valoarea estimata pt.prezenta procedura,pana la 31.12.2014;valoarea maxima reprezinta valoarea estimata cu posibile suplimentari pana la 30.04.2015;eleborarea si evaluarea ofertelor se va face conform cantitatilor specificate in caietul de sarcini si la sectiunea formulare pana la 31.12.2014); Optiuni: suplimentari conform art.6 din HG 925/2006;

II.1.6) CPV: 24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Da

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 55,460 - 69,325 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare 2% din valoarea estimata a fiecarui lot (conform anexei B); perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor;cont de garantii : RO26TREZ0625006XXX002148 deschis la Trezoreria Onesti;pentru ofertantii care doresc sa depuna garntia in alte valute, se va face echivalenta la cursul BNR din data anterioara limitei de depunere a ofertelor cu 5 zile;dovada constituirii garantiei de participare se va posta in SEAP scanata cel mai tarziu la data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor si se va prezenta in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor ;

Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului , fara TVA;• Garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara ( in original), printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, suma in numerar la caseria Spitalul Municipal Onesti, cu OP in contul de garantii al autoritatii contractante RO26TREZ0625006XXX002148, deschis la Trezoreria Onesti.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, completata pe propria raspundere si in conformitate cu Formularul F2; 2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, completata pe propria raspundere si in conformitate cu Formularul F8 Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: a) Manager – Dr. Secara Oana Mihaela b) Comisia de achizitii formata din: - Dr.Branzaniuc Adrian - Director Medical (presedinte); - As.Rosca Sorin – Director Ingrijiri(membru); - Dr.Ionas Iuliu - Medic Coord.Comp.Oncologie(membru); - ec.Onu Silvia Gabriela- Sef birou achizitii(membru); - dr.Coman Raluca -S.S.C.I.N(membru); - Ec. Butnaru Paul – Birou Achizitii Publice(membru); - As. Tiru Liliana – Ingrijiri paliative(membru rezerva); - Dr.Niminet Constantin - Sectia Pediatrie(membru rezerva ); 3.certificat de atestare fiscala(inclusiv privind plata contributiilor sociale) eliberat de Ministerul finantelor Publice sau unitatile subordonate,din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; 4.certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie (Consiliul Local)-copie,din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; 5.certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular F9); 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original ,copie "conform cu originalul" sau copie legalizata), din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;

Capacitatea economica si financiara

Descriere: informatii generale si cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani; Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: aviz sanitar eliberat de Ministerul Sanatatii sau Comisia Nationala pentru produse biocide, valabil la data deschiderii ofertelor sau avizul sanitar expirat insotit de avizul de prelungire.Daca avizul nu contine testarile antimicrobiene se solicita referatul de expertiza tehnica emis de Institutul de Sanatate Publica in baza caruia s-a emis avizul;,dovada inregistrarii produsului - dispozitiv medical in baza de date a Ministerului Sanatatii conform HG 54/2009 art.31, alin.2 si Ordin MS 253/2010, art.10;,experienta similara in ultimii 3 ani-lista principalelor livrari de produse(prezentarea a cel putin unui document/certificat prin care sa se confirme livrarea de produse similare);,declaratie de conformitate CE eliberata de producator din care sa rezulte ca produsul este conform Directivei 93/42/CEE;,atestatul CE de aprobare a sistemului complet de asigurare a calitatii productiei emis in baza Directivei Dispozitivelor Medicale 93/42/CEE;,se solicita cate o mostra pentru fiecare lot in parte; sistemul de management al calitatii conform cerintelor ISO 9001/2005 pentru import si comercializare de substante dezinfectante - biocide si dispozitive medicale pentru ofertant sau echivalent; Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2014 09:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2014 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2014 17:54
Vizionari 423