Achizitie dezinfectanti
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL ONESTI
Numar invitatie: 367457 / 14.11.2014
Denumire contract: achizitie dezinfectanti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
SPITALUL MUNICIPAL ONESTI
Cod fiscal: 4278825, Adresa: STR. PERCHIULUI NR.1, Onesti, Telefon: +40 0234323111, Fax: +40 0234314229
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
STR. PERCHIULUI NR.1, Onesti, Romania, cod postal: 601048, telefon:+40 0234323111, fax:+40 0234314229, persoana de contact:SILVIA GABRIELA ONU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
STR. PERCHIULUI NR.1, Onesti, Romania, cod postal: 601048, telefon:+40 0234323111, fax:+40 0234314229, persoana de contact:SILVIA GABRIELA ONU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
achizitie dezinfectanti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
dezinfectanti, 12 loturi, conform anexei B;valoarea minima pentru fiecare lot in parte reprezinta valoarea estimata pt.prezenta procedura,pana la 31.12.2014;valoarea maxima reprezinta valoarea estimata cu posibile suplimentari pana la 30.04.2015;eleborarea si evaluarea ofertelor se va face conform cantitatilor specificate in caietul de sarcini si la sectiunea formulare pana la 31.12.2014); Optiuni: suplimentari conform art.6 din HG 925/2006;
II.1.6) CPV: 24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 55,460 - 69,325 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare 2% din valoarea estimata a fiecarui lot (conform anexei B); perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor;cont de garantii : RO26TREZ0625006XXX002148 deschis la Trezoreria Onesti;pentru ofertantii care doresc sa depuna garntia in alte valute, se va face echivalenta la cursul BNR din data anterioara limitei de depunere a ofertelor cu 5 zile;dovada constituirii garantiei de participare se va posta in SEAP scanata cel mai tarziu la data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor si se va prezenta in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor ;
Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului , fara TVA;• Garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara ( in original), printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, suma in numerar la caseria Spitalul Municipal Onesti, cu OP in contul de garantii al autoritatii contractante RO26TREZ0625006XXX002148, deschis la Trezoreria Onesti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, completata pe propria raspundere si in conformitate cu Formularul F2; 2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, completata pe propria raspundere si in conformitate cu Formularul F8 Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: a) Manager – Dr. Secara Oana Mihaela b) Comisia de achizitii formata din: - Dr.Branzaniuc Adrian - Director Medical (presedinte); - As.Rosca Sorin – Director Ingrijiri(membru); - Dr.Ionas Iuliu - Medic Coord.Comp.Oncologie(membru); - ec.Onu Silvia Gabriela- Sef birou achizitii(membru); - dr.Coman Raluca -S.S.C.I.N(membru); - Ec. Butnaru Paul – Birou Achizitii Publice(membru); - As. Tiru Liliana – Ingrijiri paliative(membru rezerva); - Dr.Niminet Constantin - Sectia Pediatrie(membru rezerva ); 3.certificat de atestare fiscala(inclusiv privind plata contributiilor sociale) eliberat de Ministerul finantelor Publice sau unitatile subordonate,din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; 4.certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie (Consiliul Local)-copie,din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; 5.certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular F9); 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original ,copie "conform cu originalul" sau copie legalizata), din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: informatii generale si cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani; Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: aviz sanitar eliberat de Ministerul Sanatatii sau Comisia Nationala pentru produse biocide, valabil la data deschiderii ofertelor sau avizul sanitar expirat insotit de avizul de prelungire.Daca avizul nu contine testarile antimicrobiene se solicita referatul de expertiza tehnica emis de Institutul de Sanatate Publica in baza caruia s-a emis avizul;,dovada inregistrarii produsului - dispozitiv medical in baza de date a Ministerului Sanatatii conform HG 54/2009 art.31, alin.2 si Ordin MS 253/2010, art.10;,experienta similara in ultimii 3 ani-lista principalelor livrari de produse(prezentarea a cel putin unui document/certificat prin care sa se confirme livrarea de produse similare);,declaratie de conformitate CE eliberata de producator din care sa rezulte ca produsul este conform Directivei 93/42/CEE;,atestatul CE de aprobare a sistemului complet de asigurare a calitatii productiei emis in baza Directivei Dispozitivelor Medicale 93/42/CEE;,se solicita cate o mostra pentru fiecare lot in parte; sistemul de management al calitatii conform cerintelor ISO 9001/2005 pentru import si comercializare de substante dezinfectante - biocide si dispozitive medicale pentru ofertant sau echivalent; Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2014 17:54
Vizionari 423