Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Achizitie de servicii de curatenie pentru sediul central si centrele teritoriale ale ANARZ

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

AGENTIA NATIONALA PENTRU AMELIORARE SI REPRODUCTIE IN ZOOTEHNIE

Cod fiscal: 4283511, Adresa: Calea Bucuresti, nr. 1, Km. 18,2,, Balotesti, Telefon: 021/ 3501018, Fax: 021/ 312.10.10

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

SEAP

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

In SEAP

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Altele (Ameliorare si reproductie in zootehnie)

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Achizitie de servicii de curatenie pentru sediul central si centrele teritoriale ale ANARZ

II.1.2) Tip contract: Servicii

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Servicii de curatenie pentru sediul central si centrele teritoriale conform specificatiilor din caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractului este de 312.500 lei pe o perioada de cel mult 5 luni (in functie de data la care se va finaliza procedura)dar nu mai tarziu de 31.12.2014. Oferta financiara va fi calculata pe o perioada 5 luni.

II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 312,500 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de 3.500 Ron Valabilitatea garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare:-prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.-In cazul in care garantia se constituie sub forma de Scrisoare de garantie bancara, aceasta va fi completata in conformitate cu Formularul 15. Dovada garantiei de participare va fi postata in SEAP, iar originalul se va prezenta la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor (indiferent de forma de prezentare respectiv prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare).-In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata, suma va fi depusa in contul Autoritatii Contractante: Cont IBAN: RO15TREZ4215005XXX008171, Trezoreria Operativa Ilfov. Garantia pentru participare se constituie ?n favoarea autoritatii contractante ?ntr-una sau mai multe dintre situatiile urmatoare: a) ofertantul si-a retras oferta ?n perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita c?stigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica ?n perioada de valabilitate a ofertei.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 10.07.2014 comunicat de BNR



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. -Formular 1. ?n cazul ?n care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate. De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator declarat prin oferta (daca este cazul)2.Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Formularul nr. 2.De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator prin referire doar la literele a,c1 si d ale art. 181 din OUG nr. 34/2006.Pentru persoane juridice rom?ne: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ?si are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent(copie lizibila conform cu originalul) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale(copie lizibila conform cu originalul) . Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Pentru persoane juridice straine:Operatorul economic va prezenta documente edificatoare(certificate,alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor,taxelor si contributiilor catre buget.?n cazul ?n care exista incertitudini ?n ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti,autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ?n mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus.?n cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca ?n tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere,o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens. ?n cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate dec?t cea rom?na, documentele vor fi transmise ?n limba de origine, ?nsotite de o traducere a acestora ?n limba rom?na,traducerea fiind realizata de catre un traducator autorizat.?n cazul ?n care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate. In situatia ?n care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla ?ntr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. 34/2006,acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.69¹(evitarea conflictului de interese)din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Formularul nr. 3. ?n cazul ?n care oferta este depusa de o asociere,fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat. De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractor sau tert sustinator declarat prin oferta. In situatia ?n care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla ?ntr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006,acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante este urmatoarea:- Bacila Vasile – Director General Iacob Lelior – Director –Directia tehnica pentru implementare si inspectie in zootehnie Maria Vasile – Director- Directia de acreditare si monitorizare Cazanji Mihaela – director economic Nanau Stelian Ciprian – sef birou Dobrin Petra – Control financiar preventiv Ispas Eluta – Sef Birou Aciu Alina Maria – avocat –servicii juridice .Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea ti Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea ?n aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta -Formular 5. ?n cazul ?n care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va semna documentul mentionat mai sus. Pentru persoane juridice/fizice rom?ne:Certificat constatator emis de ONRC, ?n original, copie legalizata sau xerocopie lizibila marcata „conform cu originalul” semnata de reprezentantul operatorului economic, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. ?n cazul ?n care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus pt partea din contract pe care o realizeaza. 2. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de ?nregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ?n limba rom?na ale documentelor solicitate mai sus. ?n cazul ?n care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus pt partea din contract pe care o realizeaza. ?n etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul ?n original/copie legalizata daca certificatul constatator a fost prezentat in ocopie.Certificat de inregistrare emis de ONRC, ?n conformitate cu art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011,2012,2013; Operatorul economic va prezenta cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani (2011,2012,2013), care sa fie de minim 350.000 lei. Conversia din lei/alta valuta se va face la cursul mediu oficial, stabilit de BNR pentru anul respectiv. Orice alte documente care sunt considerate edificatoare, in masura in care acestea reflecta situatia economica si financiara a ofertantului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Ofertantul va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie prin care sa canfirme prestarea de servicii similare.,Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani,Ofertantul va depune o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate ?n vederea asigurarii calitatii si o declaratie referitoare la informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii,Declaratie de disponibilitate,Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ?n ultimii 3 ani impreuna cu lista privind personalul tehnic de specialitate propus pentru implementarea contractului de servicii. Cerinte privind stadardul de mediu ISO 14001, pentru activitati ce fac obiectul contractului, valabil la termenul limita de depunere al ofertelor. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea/recertificarea.,Cerinte privind certificarea sistemului de management al calitatii conform stadardului ISO 9001, pentru activitati ce fac obiectul contractului, valabil la termenul limita de depunere al ofertelor. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea/recertificarea. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.08.2014 15:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 28.07.2014 12:30
Vizionari 340