Achizitie de borne amenajistice din beton armat DB
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 364924 / 19.09.2014
Denumire contract: Achizitie de borne amenajistice din beton armat - DB
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Cod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Achizitie de borne amenajistice din beton armat - DB
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Achizitie de borne amenajistice din beton armat - DB - 500 bucati - conform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 44114200-4 - Produse din beton (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8,000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare 160 lei; Modalitatea de constituire: cf. reglementarilor art. 86, alin.(1), din H.G. nr. 925/2006, prin OP in contul RO55 RZBR 0000 0600 0101 5963 deschis la Raiffeisen Bank - Targoviste,prin virament bancar sau printr-un instrument emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, sau scrisoare de garantie bancara. Dovada constituirii garantiei, se depune atat in SEAP semnata cu semnatura electronica cat in original la sediul AC - pana cel tarziu la data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertei, conform art. 86, alin. (6), din HG 925/2006. Restituirea GP se face conform art. 88 din H.G. 925/2006. Restituirea se va face în baza cererii depuse de catre ofertant (Formularul „Cerere de restituire a garantiei de participare” din Sectiunea Formulare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Cursul leu-valuta la care se va realiza conversia garantiei va fi cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie Valoarea garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: „Declaratie privind eligibilitatea- neincadrarea in prevederile art.180, cu modificarile si completarile ulterioare ” „Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, cu modificarile si completarile ulterioare”, „Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1, , cu modificarile si completarile ulterioare”. Persoane cu functie de decizie: ing. Preda Costel, ec Alexandrescu Mihaela, jr. Toader Alexandra, ing. Petre Marin, ing.Bilcan Adrian. „Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta”, ?Pentru cunoasterea indeplinirii obligatiilor fiscale sunt solicitate de asemenea „Certificatul fiscal”, eliberat de catre Compartimentul Taxe si Impozite Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul isi are sediul si „Certificatul de atestare fiscala”, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul isi are sediul. Din acestea trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art 11 alin.4 din HG 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prev. art.9 alin.3. din ORd nr. 509/2011.Vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va trebui sa prezinte aceste documente. ?Calitatea ofertantului de a desfasura activitatea economica. Este necesara cunoasterea calitatii ofertantului de a desfasura activitatea de producere SI/SAU vanzare borne amenajistice. S-a solicitat prezentarea „Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului”. Datele trebuie sa fie actuale, valabile la termenul limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind „Cifra de afaceri globale pe ultimii 3 ani”. In conformitate cu prevederile legale s-a solicitat declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: •”Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani”.Se solicita lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani si prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse ? Fisa de informatii privind ”.Experienta similara”. ?”Informatii privind asocierea”. Este necesar ca autoritatea contractanta sa cunoasca daca ofertantul va beneficia de sprijin din partea unui asociat pentru îndeplinirea contractului Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2014 09:01
Vizionari 394