Achizitie ciment
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 366290 / 22.10.2014
Denumire contract: Achizitie ciment
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Cod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str. Coriolan Baran nr. 18, Timisoara, Romania, cod postal: 300238, telefon:+40 0256246631, fax:+40 0256246601, persoana de contact:Serviciul Pregatire Organizare si Derulare Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
str. Coriolan Baran nr. 18, Timisoara,Sala de sedinte din cadrul D.R.D.P. Timisoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Achizitie ciment
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Achizitie ciment
II.1.6) CPV: 44111200-3 - Ciment (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13,475 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare va fi eliberata in numele ofertantului si emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari in cuantum de 269 lei. Garantia de participare poate fi eliberata ?n numele ofertantului si ?n alta valuta. Echivalenta pentru garantia de participare depusa ?n alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 zile ?ncep?nd cu termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se constituie conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006 (pentru virament bancar-cont DRDP Timisoara: RO45RNCB0249008094080001; pentru instrument de garantare-conform Formular nr. 14A sau 14B, ?n original). Garantia de participare emisa in alta limba dec?t romana va fi prezentata in original, ?nsotita de traducerea autorizata in limba romana. Ofertantii IMM beneficiaza de 50% reducere si vor prezenta documente prin care dovedesc faptul ca se ?ncadreaza ?n prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare va fi prezentata separat intr-un plic sigilat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta. Ofertele care nu sunt ?nsotite de garantia de participare in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitata vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa men?ioneze ca acopera in mod solidar to?i membri grupului de operatori economici.
Garantie de buna executie In cuantum de 5% din pretul contractului, fara T.V.A. emisa de o societate bancara/soc.asigurari si completata cfm. Formularului nr. 15A/15B sau constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. ?n acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent ?n administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant ?n contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Se va prezenta Autoritatii Contractante ?n termen de 15 zile de la semnarea contractului. In caz contrar, se retine garantia de participare.Garantia de buna executie se prezinta ?n original si devine anexa la contract. Tb. sa fie irevocabila. Nota: Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna 50%din val. garant. de buna exec. vor depune docum. prin care dovedesc ca se ?ncadreaza ?n preved. Legii nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea ?ndeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, in conformitate cu art. 11, alin (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca ?ndeplineste cerintele de calificare, astfel cum au fost solicitate in Documentatia de Atribuire. Declaratia va fi ?nsotita de o anexa ?n care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de ?ndeplinire a respectivelor cerinte. In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul prevazut la art. 11, alin (4) din H.G. 925/2006, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma ?ndeplinirea cerintelor de calificare atunci c?nd primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Cerinta nr. 1 - Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1 – „Declaratie privind ne?ncadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare”, semnat de catre reprezentantul legal. Nota: ?n cazul ?n care, pentru ?ndeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 1 semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator. Cerinta nr. 2 - Ofertantul va prezenta: a) „Declaratie privind ne?ncadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare”- Formularul nr. 2, semnat de catre reprezentantul legal. b) Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma ?ndeplinirea cerintei de calificare si anume: 1. Persoanele juridice rom?ne trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind ?ndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local; - certificat de atestare fiscala privind ?ndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice). Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea certificatelor fiscale din care sa rezulte lipsa obligatiilor scadente la plata ?n luna anterioara celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Persoanele juridice rom?ne vor prezenta Certificatele/documentele edificatoare ?n original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul”. 2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc.) prin care sa dovedeasca ca si-au ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local scadente ?n luna anterioara celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor prezentata ?n original, copii legalizate sau copii lizibile certificate ,,conform cu originalul”, ?nsotite de traducerea autorizata. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Note: a) Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. b) Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse ?n oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente ?n luna anterioara celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica. c) Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind ?ndeplinite ?n masura ?n care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta ?nlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente ?n domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) ?n masura ?n care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora. ?n cazul ?n care, pentru ?ndeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 [ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 litera a), c^1) si d)] semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator. Cerinta nr. 3 - Ofertantul va prezenta Formularul A - „Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta”, conform Ordin ANRMAP nr.314/2010. Cerinta nr. 4 - Ofertantul va prezenta Formularul B – „Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare”, semnat de catre reprezentantul legal. Persoanele cu func?ii de decizie ?n cadrul autoritatii contractante, ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv persoanele care aproba/semneaza documentele emise ?n legatura sau pentru procedura de atribuire): Director Regional - Ing. Horatiu Simion, Director Economic - Ec. Costin Purceld, Director Adjunct Investitii - Ing. Nicoleta Pordea, Director Adjunct Intretinere – Ing. Sorin Ghihor-Izdraila, Sef Compartiment Juridic - C.J. Cosmina Popescu, Sef Serviciu Pregatire Organizare si Derulare Achizitii - Ec. Romana Cacoveanu, ?ef Serviciu Contabilitate - Ec. Dorina Volo?encu, ?ef Serviciu Financiar – Ec. Adrian Lungu, ?ef Compartiment Recuperare Creante - C.j. Flavius Mitar, ?ef Serviciu Drumuri – Ing. Olimpiu Ghilezan, Serviciul Drumuri – tehn. Maria Muntean, Serviciul Pregatire Organizare si Derulare Achizitii - Ing. Cosmina Ion, Serviciul Pregatire Organizare si Derulare Achizitii - Ing. col. Mihaela Baloi, Serviciul Pregatire Organizare si Derulare Achizitii - Ec. Cosmin C?rdu, Serviciul Pregatire Organizare si Derulare Achizitii - Analist Miriana Giurgiu, Serviciul Pregatire Organizare si Derulare Achizitii - Ing. Corina Buga, Serviciul Pregatire Organizare si Derulare Achizitii - Ing. Larisa T?mpu, Serviciul Pregatire Organizare si Derulare Achizitii – Spec. rel. publ. Cristina Enache, Serviciul Pregatire Organizare si Derulare Achizitii - Ing. Melinda Tarniceru. Nota: Se va prezenta Formularul B – “Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare” at?t de subcontractant, c?t si de tertul sustinator. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici, pentru partea din contract pe care o vor realiza. Cerinta 1 - Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul teritorial, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul", care sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertei si din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator. Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de ?nregistrare ?n conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, documente din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertei . Acestea vor fi prezentate ?n original, copie legalizata sau copie lizibila ,,conform cu originalul", semnate si stampilate, ?nsotite de traducerea autorizata. Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul teritorial ?n original/copie legalizata. ATENTIE: a) Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. b) Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi ?ndeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Cerinta nr. 1 Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2011, 2012, 2013) trebuie sa fie in valoare de minim 26.950 Lei. Ofertantul va prezenta: a) „Declaratia privind Cifra de Afaceri Globala” b) Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013), ?nregistrate la organele competente, conform prevederilor legale in vigoare. Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele ?n forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare, pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare.,Cerinta nr. 1 - continuare Bilanturile contabile ?nregistrate la organele competente trebuie prezentate astfel: pentru pers. fizice/juridice rom?ne in copie; pentru pers. fizice/juridice straine ?n copie, ?nsotite de traducerea autorizata ?n limba rom?na.,Informatii suplimentare Nota: a) Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri (pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente prin care dovedesc ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare). b) Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de I.M.M. Sunt considerati ofertanti tip I.M.M. acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de I.M.M.,Tert sustinator Art. 186 - OUG nr. 34/2006, cu modific si complet ulterioare: (1)Capacitatea economica si financiara a ofertant/candidat poate fi sustinuta, pentru ?ndeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente ?ntre ofertant si persoana respectiva. (2) ?n cazul ?n care ofertantul/candidatul ?si demonstreaza situatia economica si financiara invoc?nd si sustinerea acordata, ?n conformitate cu preved. alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, (Formularul nr. 16A), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf preved. art.180 si ale art. 181 lit. a), c^1), d) si art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.,Informatii suplimentare - Tert sustinator - continuare (3) Atunci c?nd un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. ?n cazul ?n care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza ?n conditiile prevazute la alin. (2). Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 „Experienta similara” Ofertantul va prezenta „Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate ?n ultimii 3 ani”, care sa contina valori, perioade de livrare a produselor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.,Cerinta nr. 1 „Experienta similara” - continuare Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a livrat produse similare in ultimii 3 ani (calculati p?na la data limita de depunere a ofertelor), in valoare cumulata de minim 6.737 Lei fara T.V.A. la nivelul unui contract.,Cerinta nr. 1 - continuare ?n acest sens, ofertantul va prezenta: – „Declaratie privind experienta similara a ofertantului in furnizarea unor produse similare in ultimii 3 ani"; – Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, care sa con?ina valori ?i perioade de livrare a produselor ?i care sa confirme furnizarea de produse similare. Nota: ?n cazul ?n care exista incertitudini sau neclaritati ?n ceea ce priveste anumite documente prezentate si ?n masura ?n care aceste documente nu pot fi considerate edificatoare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente mentionate sau detalii, precizari, informatii sau confirmari suplimentare at?t de la ofertantul ?n cauza, c?t si de la autoritatile competente care pot furniza informatii ?n acest sens.,Informatii suplimentare In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei.,Tert sustinator Art.190-OUG 34/2006, cu modific si complet ulterioare (1) Capacit.tehnica si profesionala a ofertant/candidat poate fi sustinuta, pentru ?ndeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (2) In cazul in care ofertant/candidat isi demonstreaza capacit tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conform cu preved alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, (Formular nr. 16B si anexele 1 si 2), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidat/ofertant resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustin tehnica si profes nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire,conf preved. art.180 si ale art.181 lit. a), c^1), d) si art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.,Informatii suplimentare - Tert sustinator - continuare (3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/ candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).,Informatii privind asocierea Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa ?si legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Ofertantul va prezenta Formularul nr. 6 – „Informatii despre Asociere” si Formularul nr. 7 – „Acord de asociere”, daca este cazul. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.10.2014 12:10
Vizionari 389