Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Achizitie BULDOEXCAVATOR PE PNEURI si ECHIPAMENTE

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: COMUNA SALCIILE

Numar invitatie: 361360 / 12.06.2014

Denumire contract: Achizitie BULDOEXCAVATOR PE PNEURI + ECHIPAMENTE

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMUNA SALCIILE

Cod fiscal: 2843914, Adresa: COM SALCIILE, JUD PRAHOVA, Salciile, Telefon: +40 0244444000/0244444028, Fax: +40 0244444120

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

COM SALCIILE, JUD PRAHOVA, Salciile, Romania, cod postal: 107510, telefon:+40 0244444000, fax:+40 0244444000, persoana de contact:Stan Nistor

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

COM SALCIILE, JUD PRAHOVA, Salciile, Romania, cod postal: 107510, telefon:+40 0244444000, fax:+40 0244444000

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Achizitie BULDOEXCAVATOR PE PNEURI + ECHIPAMENTE

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Contractului de furnizare presupune achizita unui “BULDOEXCAVATOR PE PNEURI + ECHIPAMENTE” in conformitate cu prevederile caietului de sarcini

II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 387,088 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare - Cuantumul garantiei de participare: 7741 lei - Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei. - Forma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conform din H.G. 925/2006. Polita de asigurare trebuie sa prevada aceleasi situatii de retinere (integrala sau partiala) a garantiei de participare ca Formularul de scrisoare de garantie de participare. Pentru virament bancar se va utiliza contul RO28TREZ524506XXX000046 deschis la Trezoreria Mizil, Beneficiar:Comuna Salciile cod fiscal 2843914 . Autoritatea contractanta va retine integral garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si parte din garantia de participare, respectiv suma de 3870,88 lei in cazul prevazut de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta. - Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Primariei Comunei Salciile in maxim 3 zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii. Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, o data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda este data 01.06.2014. Se alege cursul de schimb BNR.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Declaratia privind eligibilitatea Cerinta minima obligatorie: completare Formular 12A . ?n cazul asocierii, declaratia va fi prezentata obligatoriu de catre toti asociatii. Declaratia privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 Cerinta minima obligatorie: completare Formular 12 B . ?n cazul asocierii, declaratia va fi prezentata obligatoriu de catre toti asociatii. Declaratia privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 Cerinta minima obligatorie: completare Formular 12 D. ?n cazul asocierii, declaratia va fi prezentata obligatoriu de catre toti asociatii. Personal responsabil cu atribuirea si derularea contractului: Stan Nistor Primar Robescu Cristina Secretar Deciu Madalina contabil Milea Petre Consilier local Anghelache Lucian Consilier local Raducanu Gheorghe Consilier local Radu Marin Consilier local Raducanu Sandel Consilier local Vasilescu Cristian Consilier local Mitrea Alexandru Consilier local Podaru Gheorghe Consilier local Ristea Constantin Consilier local Nedea Gheorghe Consilier local Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta minima obligatorie: completare Formular N. ?n cazul asocierii, va fi prezentat obligatoriu de catre toti asociatii. Certificate constatatoare privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata Cerinta minima obligatorie: -Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. ?n original/copie conform cu originalul, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; -Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local, eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor ?n a caror raza teritoriala activeaza ofertantul ?n original/copie conform cu originalul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor -?n cazul asocierii, vor fi prezentate obligatoriu de catre toti asociatii. Pentru persoane juridice rom?ne/straine Cerinta obligatorie: 1).Prezentarea ?n original/copie conform cu originalul a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii. 2.Ofertantii – persoane juridice straine vor prezenta: - documente care dovedesc o forma de ?nregistrare, in conformitate cu prevederile din tara ?n care ofertantul este stabilit. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora ?n limba rom?na. Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Informatii privind cifra de afaceri Cerinta minima de calificare: media cifrei de afaceri globala in ultimii 3 ani,(2011-2013), va fi egala sau mai mare de 600.000 lei. Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat fie de BNR pentru fiecare an in parte. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Experienta similara Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a ofertelor Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate / documente (constatator/recomandare/proces verbal de receptie) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca furnizarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale Standard pentru sisteme de management. Cerinta minima obligatorie: prezentarea certificatelor de calitate ISO 9001 pentru activitatile specifice contractului sau echivalent de la ofertant, ?n copie conform cu originalul, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2014 09:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2014 13:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da

VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect

Program / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR

Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2014 16:16
Vizionari 381