Achizitie BULDOEXCAVATOR PE PNEURI si ECHIPAMENTE
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SALCIILE
Numar invitatie: 361360 / 12.06.2014
Denumire contract: Achizitie BULDOEXCAVATOR PE PNEURI + ECHIPAMENTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
COMUNA SALCIILE
Cod fiscal: 2843914, Adresa: COM SALCIILE, JUD PRAHOVA, Salciile, Telefon: +40 0244444000/0244444028, Fax: +40 0244444120
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
COM SALCIILE, JUD PRAHOVA, Salciile, Romania, cod postal: 107510, telefon:+40 0244444000, fax:+40 0244444000, persoana de contact:Stan Nistor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
COM SALCIILE, JUD PRAHOVA, Salciile, Romania, cod postal: 107510, telefon:+40 0244444000, fax:+40 0244444000
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Achizitie BULDOEXCAVATOR PE PNEURI + ECHIPAMENTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Contractului de furnizare presupune achizita unui “BULDOEXCAVATOR PE PNEURI + ECHIPAMENTE” in conformitate cu prevederile caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 387,088 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare - Cuantumul garantiei de participare: 7741 lei - Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei. - Forma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conform din H.G. 925/2006. Polita de asigurare trebuie sa prevada aceleasi situatii de retinere (integrala sau partiala) a garantiei de participare ca Formularul de scrisoare de garantie de participare. Pentru virament bancar se va utiliza contul RO28TREZ524506XXX000046 deschis la Trezoreria Mizil, Beneficiar:Comuna Salciile cod fiscal 2843914 . Autoritatea contractanta va retine integral garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si parte din garantia de participare, respectiv suma de 3870,88 lei in cazul prevazut de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta. - Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Primariei Comunei Salciile in maxim 3 zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii. Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, o data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda este data 01.06.2014. Se alege cursul de schimb BNR.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea Cerinta minima obligatorie: completare Formular 12A . ?n cazul asocierii, declaratia va fi prezentata obligatoriu de catre toti asociatii. Declaratia privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 Cerinta minima obligatorie: completare Formular 12 B . ?n cazul asocierii, declaratia va fi prezentata obligatoriu de catre toti asociatii. Declaratia privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 Cerinta minima obligatorie: completare Formular 12 D. ?n cazul asocierii, declaratia va fi prezentata obligatoriu de catre toti asociatii. Personal responsabil cu atribuirea si derularea contractului: Stan Nistor Primar Robescu Cristina Secretar Deciu Madalina contabil Milea Petre Consilier local Anghelache Lucian Consilier local Raducanu Gheorghe Consilier local Radu Marin Consilier local Raducanu Sandel Consilier local Vasilescu Cristian Consilier local Mitrea Alexandru Consilier local Podaru Gheorghe Consilier local Ristea Constantin Consilier local Nedea Gheorghe Consilier local Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta minima obligatorie: completare Formular N. ?n cazul asocierii, va fi prezentat obligatoriu de catre toti asociatii. Certificate constatatoare privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata Cerinta minima obligatorie: -Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. ?n original/copie conform cu originalul, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; -Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local, eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor ?n a caror raza teritoriala activeaza ofertantul ?n original/copie conform cu originalul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor -?n cazul asocierii, vor fi prezentate obligatoriu de catre toti asociatii. Pentru persoane juridice rom?ne/straine Cerinta obligatorie: 1).Prezentarea ?n original/copie conform cu originalul a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii. 2.Ofertantii – persoane juridice straine vor prezenta: - documente care dovedesc o forma de ?nregistrare, in conformitate cu prevederile din tara ?n care ofertantul este stabilit. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora ?n limba rom?na. Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri Cerinta minima de calificare: media cifrei de afaceri globala in ultimii 3 ani,(2011-2013), va fi egala sau mai mare de 600.000 lei. Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat fie de BNR pentru fiecare an in parte. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a ofertelor Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate / documente (constatator/recomandare/proces verbal de receptie) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca furnizarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale Standard pentru sisteme de management. Cerinta minima obligatorie: prezentarea certificatelor de calitate ISO 9001 pentru activitatile specifice contractului sau echivalent de la ofertant, ?n copie conform cu originalul, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect
Program / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2014 16:16
Vizionari 381