Achizitie Buldoexcavator dotat cu atasamente de lucru
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PARAVA (CONSILIUL LOCAL PARAVA)
Numar invitatie: 361355 / 12.06.2014
Denumire contract: Achizitie Buldoexcavator dotat cu atasamente de lucru
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
COMUNA PARAVA (CONSILIUL LOCAL PARAVA)
Cod fiscal: 4535902, Adresa: comuna Parava, judetul Bacau, Parava, Telefon: 0040234252156, Fax: 0040234252165
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
comuna Parava, judetul Bacau, Parava, Romania, cod postal: 607395, telefon:+40 234252156, fax:+40 234252165, persoana de contact:CONSTANTIN ANDREI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
comuna Parava, judetul Bacau, Parava, Romania, cod postal: 607395, telefon:+40 234252156, fax:+40 234252165
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Achizitie Buldoexcavator dotat cu atasamente de lucru
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
A.C. isi propune achizitionarea unui buldoexcator cu urmatoarele echipamente de lucru in dotare: Cupa de incarcare multifunctionala; Cupa de excavare; Cupa de excavare trapezoidala; Cositoare spatiu verde; Cupa de taluzare; Freza de zapada; Lama pamant.
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 389,924 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Valoarea garantiei de participare este de 7798 lei( 50% in cazul IMM ). Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin (1)si(5) din HG nr.925/2006 actualizata: –Virament bancar ?n contul autoritatii contractante: (RO29TREZ0615006XXX000216 Trezoreria Bacau), dovada constituirii garantiei de participare se poate prezenta pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor; –Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. -Prin depunere la casieria autoritatii contractante. In cazul in care Garantia de participare se constituie in alte monede decat moneda nationala, pentru echivalenta se va lua in considerare cursul BNR valabil la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si Decizia CNSC este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului / contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art.278^1 din OUG nr.34/2006 actualizata. Restituirea garantiei de participare, conform HG 925/2006 reactualizata art.88.Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Mentionam faptul ca autoritatea contractanta nu dispune de conturi in alta moneda decat moneda nationala.
Garantie de buna executie Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA (2,5% in cazul IMM). Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant ?n contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dob?nda in favoarea contractantului. Restituirea garantiei de buna executie se va face ?n conformitate cu prevederile HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie completata ?n conformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare. 2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ?n conformitate cu Formularul nr 2 din Sectinea Formulare 3. Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice la care este arondat sediul (bugetul consolidate al statului)– din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin. (4) din HG 925/2006 reactualizata. 4. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia Finantelor Publice Locale – din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin. (4) din HG 925/2006 reactualizata 5. Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ?n conformitate cu Formularul nr 3 din Sectinea Formulare Persoane ce detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: - DEDIU COSTEL – PRIMAR; - BUCA OVIDIU - VICEPRIMAR; - CHIFANE ELENA – SECRETAR; - LEPADATU MARIA – CONTABIL; - DIACONU MIHAELA – CONSILIER ACHIZITII PUBLICE; - ANDREI CONSTANTIN – CONSILIR LOCAL; - ICHIM ION – CONSILIER LOCAL; - TIPORDEI PETRUTA – CONSILIER LOCAL; - DEDIU VASILE – CONSILIER LOCAL; - DIACONU CRISTINEL – CONSILIER LOCAL; - POPA COSTICA – CONSILIER LOCAL; - MANIA STELIAN – CONSILIER LOCAL - BOBOC VALENTIN – CONSILIER LOCAL; - ENACHE CONSTANTIN – CONSILIER LOCAL; - DOBRE ADRIAN – CONSILIER LOCAL; - PISCU FLORIN – CONSILIER LOCAL; - SOARE VASILE – CONSILIER LOCAL; 6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ?n conformitate cu Formularul nr 4 din Sectinea Formulare Pentru persoanele juridice rom?ne Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului. Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul, care sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau copia legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul, pentru partea din contract pe care o realizeaza. Persoane juridice/fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare in tara in care ofertantul este rezident - copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat sau copie conforma cu originalul insotita de traducere autorizata. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala pentru cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 389.000 lei. Se vor prezenta: Formularul Informatii Generale- formularul nr. 6 - cu cifra de afaceri exprimata in mii lei si mii euro (caz in care se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR ). Pentru anii pe anii 2011, 2012, 2013 se vor prezenta bilanturile contabile avizate de catre organele in drept (documentele vor fi prezentate ?n oricare dintre formele: copie legalizata sau copie certificate conform cu originalul). Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu BNR pentru anul respectiv. Pentru alte monede se transforma mai intai in Euro, utilizand cursurile medii pt anii respectivi, publicate pe site-ul: http://ec.europa.eu/budget/inforeuro. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada faptului ca a livrat in ultimii 3 ani bunuri similare cu o valoare cumulata de cel putin 389000 lei, la nivelul unui contract maxim 3. Livrarile se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. ?n cazul ?n care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de bunuri similare se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Documentele prezentate in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in copie\"conform cu originalul\" si vor fi, insotite de o traducere autorizata in limba romana. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.06.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.06.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect
Program / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2014 15:13
Vizionari 334