Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Achizitie balast DS Bacau

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:



REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA

Adresa postala: str. Petricani, nr. 9A, sector 2 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 70164 , Romania , Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU , Tel. +40 213171005 , Email: daniel.robu@rnp.rosilva.ro , Fax: +40 213169745 , Adresa internet (URL): www.rosilva.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



regie autonoma

Activitate (activitati)

Altele: silvicultura si alte activitati forestiere

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta

Achizitie balast -DS Bacau

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor



Furnizare

Cumparare

Locul principal de livrare: Conform caietului de sarcini

Codul NUTS: RO211 - Bacau

II.1.3) Anuntul implica

Un contract de achizitii publice

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Achizitie balast pentru intretinerea si repararea drumurilor forestiere

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)



14212310-6 - Balast (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Da

Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi

II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Achizitie balast destinat pentru intretinerea si epararea drumurilor forestiere conform specificatiilor caietului de sarcini.



Valoarea estimata fara TVA: 450,000 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare

12 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate

Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare: -virament bancar -scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea AC original (aceasta trebuie adusa /expediata la sediul DS Bacau pana la limita de depunere a ofertelor ) -plata in numerar la caseria DS BC, chitanta prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor -ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor (cont RO20 BRDE 040SV 1840 1150 400, deschis la BRD S.A. Bacau) Pe ordinul de plata se va face mentiunea:„Garantie de participare – achizitie balast”. -fila cec confirmata de banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR ( leu/alta valuta) din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Valoarea garantiei de participare este de 423 lei pentru lot1; 421 lei pentru lot2; 731 lei pentru lot3;889 lei pentru lot 4;565 lei pentru lot 5;473 lei pentru lot 6; 484 lei pentru lot 7; 907 lei pentru lot 8; 1023 lei pentru lot 9; 483 lei pentru lot 10; 483 lei pentru lot 11; 828 lei pentru lot 12; 452 lei pentru lot 13; 608 lei pentru lot 14.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

surse proprii

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Completarea si prezentarea urmatoarelor formulare:

- \" Declaratie de eligibilitate \", \" Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006 \" , \" Declaratie privind neincadrarea in prevderile art 69 indice 1 din OUG34/2006 (persoanele din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea , derularea si finalizarea actualei proceduri sunt: Ghelasa Viorel -director, Manaila Gheorghe-director tehnic, Tabacaru Ion-director economic, Neculai Arsinte- sef birou Productie, Melania Rusu – sef Birou Financiar Contabil, Neculai Popa- sef Birou Investitii, Rosca Alexandru – responsbil birou regenerari, Danila Cezar-responsabil drumuri forestiere, Adelin Gradinaru- responsabil achizitii, Ioan Bitir –responsabil Investitii, ) . Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit a),c1)si d) din OUG34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul si \" Declaratie privind neincadrarea in prevderile art 69 indice 1 din OUG34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator. De asemenea tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art 180 din OUG 34/2006.

- Se va prezenta \" Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta \" conform prevederilor Ordinului 314/2010.;

- Prezentarea certificatului de atestare fiscala eliberat de ANAF din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura, in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite corfirmarea datoriilor la data solicitata se poate depune o declaratie pe proprie raspundere, potrivit art. 11 alin 4 din HG 925/2006. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Certificat constatator, in original sau copie vizibila conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte:

a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;

b. codul unic de ?nregistrare;

c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);

d. structura actionariatului;

e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;

f. domeniul de activitate principal;

g. domeniile de activitate secundare;

Sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala.

Inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii , ofertantului de primul loc i se va solicita prezentarea Certificatului Constatator in original sau copie legalizata in situatia in care a prezentat documentul in forma copie cu originalul.

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Declaratie privind cifra de afaceri (2013,2012,2011). Demonstrarea cifrei de afaceri se va realiza prin prezentarea unor extrase de bilant. Pentru echivalenta se va avea ?n vedere cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru anii: 2011; 2012; 2013 In cazul, in care oferta este depusa prin asociere, fiecare operator economic din cadrul asocierii va completa acest formular.

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

Declaratie privind cifra de afaceri (2013,2012,2011). Demonstrarea cifrei de afaceri se va realiza prin prezentarea unor extrase de bilant. Pentru echivalenta se va avea ?n vedere cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru anii: 2011; 2012; 2013 In cazul, in care oferta este depusa prin asociere, fiecare operator economic din cadrul asocierii va completa acest formular.

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Ofertantul are obligatia sa faca dovada ca a furnizat ?n ultimii 3 ani produse similare ?n valoare de : 21700 lei pentru lot1;21600 pentru lot 2; 37500 lei pentru lot 3; 45600 lei pentru lot 4; 29000 lei pentru lot 5; 24300 lei pentru lot 6; 24800 lei pentru lot 7; 46500 lei pentru lot 8; 52500 lei pentru lot 9; 24800 lei pentru lot 10; 24800 lei pentru lot 11; 42500 lei pentru lot 12; 23200 lei pentru lot 13; 31200 lei pentru lot 14.Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani”. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor documente (fisa de receptie, situatii livrari, etc) emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar. Completarea formularului „experienta similara”. Pentru echivalenta se va avea ?n vedere cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR penru anii: 2011; 2012; 2013.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au experienta in domeniul furnizarii de produse similare .

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

Ofertantul are obligatia sa faca dovada ca a furnizat ?n ultimii 3 ani produse similare ?n valoare de : 21700 lei pentru lot1;21600 pentru lot 2; 37500 lei pentru lot 3; 45600 lei pentru lot 4; 29000 lei pentru lot 5; 24300 lei pentru lot 6; 24800 lei pentru lot 7; 46500 lei pentru lot 8; 52500 lei pentru lot 9; 24800 lei pentru lot 10; 24800 lei pentru lot 11; 42500 lei pentru lot 12; 23200 lei pentru lot 13; 31200 lei pentru lot 14.Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani”. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor documente (fisa de receptie, situatii livrari, etc) emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar. Completarea formularului „experienta similara”. Pentru echivalenta se va avea ?n vedere cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR penru anii: 2011; 2012; 2013.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au experienta in domeniul furnizarii de produse similare .

III.2.4) Contracte rezervate



Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii



Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire



Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

6609/19.06.2014

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)



Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2014 16:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

24.07.2014 10:00

IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati

IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare



Romana

IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 24.07.2014 14:00

Locul: sediul D.S. Bacau

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

PERSOANE DESEMNATE DE OFERTANTI.

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Alte fonduri

VI.3) Alte informatii

S-a adoptat procedura de licitatie deschisa deoarece la nivelul RNP Romsilva valoarea cumulata pe acest tip de produse este mai mare de 130.000 euro. In cazul in care se constata ca ofertele admisibile clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita prezentarea de noi documente in plic sigilat, care sa contina noi preturi, in vederea departajarii ofertelor

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac



Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac



Directia Silvica Bacau -oficiu juridic

Adresa postala: sat Lilieci(Parc Dendrologic), com Hemeius, Jud Bacau , Localitatea: Hemeius , Cod postal: 607237 , Romania , Tel. +40 234588959 , Email: office@bacau.rosilva.ro , Fax: +40 234519348

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

03.07.2014 09:33
Vizionari 383