Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Achizitie autobasculanta si remorca platforma

Achizitie autobasculanta si remorca-platforma prin leasing financiar, Autobasculante, COMPANIA DE APA "ARIES" S.A.



Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: COMPANIA DE APA "ARIES" S.A.

Numar invitatie: 388720 / 23.05.2016

Denumire contract: Achizitie autobasculanta si remorca-platforma prin leasing financiar

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMPANIA DE APA "ARIES" S.A.

Cod fiscal: RO 20330054, Adresa: Str.Axente Sever nr.2, Turda, Telefon: +40 0264/311771/109, Fax: +40 0264/311772

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

In SEAP

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

In SEAP

I.2) TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da

I.2.2) Tip Activitate: Ap?

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Achizitie autobasculanta si remorca-platforma prin leasing financiar

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Autoritatea contractanta va achizitiona o autobasculanta si o remorca-platforma a caror caracteristici tehnice sunt mentionate in caietul de sarcini. Acestea se va utiliza de catre Compania de Apa Arie? S.A in activitatea pe care o desfasoara ca operator regional al sistemului de apa si canalizare.

II.1.6) CPV: 34142300-7 - Autobasculante (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI / ACORDULUI CADRU

II.2.1) Valoare estimata: 518,833.2 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Ofertantul va constitui o garantie pentru participare ?n cuantum de 7600 lei,?n conformitate cu art.86 din HG 925/2006. a)Scrisoare de garantie bancara Formular 3-original;b)Instrument de garantare emis in cond. legii de o societate de asigurari-original;sau c)Prin virament bancar in contul:RO93BTRL05101202A7261701,deschis la Banca Transilvania Turda ?n favoarea Autoritatii Contractante. Dovada platii garantiei de participare terbuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor in conformitate cu art.86 alin(6) din HG 925/2006.Perioada de valab. a garantiei pt. particip.:90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.Garantia de particip. emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata n limba rom?na.Ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de particip. ?n cuantum si forma solicitate(Formular 3),cu o alta perioada de valab. decat cea solicitata ?n docum.de atribuire, sunt respinse ?n cadrul sedintei de deschidere. Cursul leu/valuta la care se vor raporta ofertantii pt. cuantum garantie de particip.este cel din data publicarii invita?iei de participare(www.bnr.ro). Retinerea/restituirea garantiei de participare se va face in conditiile art.87 si 88 din HG 925/2006.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Documentele solicitate vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina, de catre reprezentantul/ reprezentantii legali ai ofertantului. ?n cazul ?n care acestea sunt semnate de o alta persoana, ofertantul va prezenta o ?mputernicire care atesta dreptul de reprezentare al semnatarului. Oferta nu va contine prescurtari, r?nduri inserate, sublinieri, stersaturi sau cuvinte scrise peste scrisul initial. ?n cazul documentelor emise de institutii/organisme oficiale abilitate ?n acest sens, documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale. Documentele emise ?n alta limba dec?t limba rom?na vor fi ?nsotite de traducerea autorizata ?n limba rom?na.?n cazul depunerii ofertei de catre o asociere, documentele vor fi emise pentru fiecare dintre asociati.Toate documentele vor fi valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, cu exceptia certificatelor constatatoare si a certificatelor fiscale. Operatorii economici nerezidenti ?n Rom?nia vor prezenta o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul ?mputernicit sa semneze oferta ?n care vor fi mentionate perioadele de valabilitate pentru documentele/certificatele emise de autoritatile competente. Cerinta nr. 1:Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa ?n conformitate cu FORMULARUL 6 si FORMULARUL 6A. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006. ?n cazul ?n care operatorul economic este reprezentat de catre o persoana ?mputernicita, alta dec?t cea mentionata ?n certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, se solicita ?mputernicirea (FORMULARUL 1) respectivei persoane care semneaza Declaratia pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, precum si restul documentelor depuse ?n oferta.Se va completa FORMULARUL 6 si FORMULARUL 6A, dupa caz FORMULARUL 1) 1.1. Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent al autoritatii administratiei publice locale de pe raza careia operatorul economic are ?nregistrate cladiri, terenuri sau mijloace de transport, care sa ateste lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. 1.2. Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia operatorul economic are sediul social, sediile secundare, precum si punctul/punctele de lucru pentru care exista obligatii de plata care sa ateste lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere cu privire la sediile secundare pentru care inregistreaza obligatii de plata, insotita de certificatele emise in acest sens de autoritatile locale. Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care ?nregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)– documentele prezentate trebuie sa ateste lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. ?n cazul unei asocieri, cerinta se considera ?ndeplinita ?n masura ?n care este ?ndeplinita de toti membri asocierii. Pentru persoanele juridice straine, certificatele/ documentele edificatoare, care sa ateste lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor se vor prezenta ?n conformitate cu legislatia nationala a tarii de origine a ofertantului/operatorul economic membru sau a tarii ?n care este stabilit. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si 181, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. In ceea ce priveste certificatele de atestare fiscala, persoanele juridice straine vor prezenta documente justificative care sa dovedeasca indeplinirea cerintelor conform documentatiei. ?n cazul ?n care exista incertitudini cu privire la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta ?si rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente. ?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 2 .Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat ?n conformitate cu FORMULARUL 8.Se va completa FORMULARUL 8 . Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea ?n aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Formularul trebuie prezentat de membrii asocierii si semnat de catre reprezentantii legali ai operatorilor economici care formeaza asocierea. Se solicita un singur document pentru intreaga asociere semnat de catre fiecare reprezentant legal al operatorilor economici care formeaza asocierea. Cerinta nr. 3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, completat ?n conformitate cu FORMULARUL 9. Se va completa FORMULARUL 9. ?n cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invoc?nd si sustinerea acordata de catre o alta persoana, se va prezenta ?n plus Declaratia pe propria raspundere a tertului sustinator privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (FORMULARUL 9). ?n cazul ?n care ofertantul declara ca va subcontracta o parte a livrarilor, se va prezenta ?n plus Declaratia pe propria raspundere a fiecarui subcontractant nominalizat privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (FORMULARUL 9). Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Cristian Octavian Matei – Director General Cristina Burciu – Director Economic Dorin Apahidean- Sef Serviciul Logistica NOTA: ?n cazul depunerii ofertei de catre o asociere, documentele vor fi emise pentru fiecare dintre asociati, cu exceptia Formularului nr. 8 aferent cerintei 2 din prezenta sectiune. In cazul in care, pentru indeplinirea cerintelor de calificare si selectie, operatorul economic invoca sustinerea unui tert, acesta din urma trebuie sa nu se incadreze in niciuna din situatiile descrise la art. 69¹, art. 180 si art. 181 lit a), c1) si d). In acest sens, tertul sustinator va prezenta atat o Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69¹, art. 180 si art. 181 lit a), c1) si d), dupa modelul FORMULARULUI 9. Daca exista incertitudini cu privire la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente. Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a furniza bunurile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta. Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente. Modalitati de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Cerinta 1: prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul judetului ?n care este ?nregistrat operatorul economic. Informatiile cuprinse ?n acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor si trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) – cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Dovedirea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se poate efectua si prin prezentarea certificatului constatator emis de catre O.N.R.C. in forma electronica, avand incorporata, atasata sau logic asociata semnatura electronica extinsa. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca asociatii au ca domenii de activitate cele cu codul corespunzator pentru partea din contract pe care o realizeaza. Tertul nu poate sustine un operator economic ofertant cu codul sau CAEN, din considerentul ca un cod CAEN ii apartine in nume propriu. Persoane juridice/fizice straine: autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta aceste documente traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Persoane juridice/fizice straine: - certificat constator - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident; Atentie! ?n cazul ?n care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate, pentru partea de contract pe care o va realiza. Cerinta nr. 2: Ofertantul nu este obligat sa de?ina firma de leasing ci poate participa ca ?mputernicit al uneia pe baza „scrisorii de ?mputernicire’’ din partea acesteia dar cu prezentarea copiei dupa contractul de colaborare completat pe propria raspundere „CONFORM CU ORIGINALUL”.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Informatii privind situatia economico - financiara In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat, inclusiv liderul, va prezenta acest formular. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari (2013,2014,2015) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin 800000 lei, echivalentul ?n moneda nationala a ofertantului.Se va prezenta declaratia financiara recapitulativa in completarea FORMULARULUI 10. Documente relevante Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe ultimii trei ani 2013, 2014 si 2015, vizate si ?nregistrate de organele competente, ?n conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Pentru prezentarea bilantului contabil inregistrat pe anul 2015 vor fi admise si alte documente in sustinere cifrei de afaceri. Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate ?n copie certificata pentru conformitate cu originalul. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ?n limba rom?na ale documentelor solicitate mai sus. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente Cifra de afaceri se prezinta ?n moneda nationala a operatorului economic si echivalentul ?n euro. ?n vederea facilitarii evaluarii ofertelor se va utiliza cursul mediu anual pentru fiecare dintre cei trei ani.(www.bnr.ro) Valorile vor fi exprimate ?n moneda nationala si ?n euro, la cursul de schimb mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei, pentru anii respectivi (2013,2014,2015). (?n cazul unei Asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera ?ndeplinita ?n mod cumulativ). Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.,Informatii privind incadrarea in categoria IMM: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii. Daca toti asociatii se ?ncadreaza, ?n mod individual, ?n categoria IMM, acestia pot beneficia de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50 %, va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se ?ncadreaza ?n categoria I.M.M.-urilor. (FORMULAR 5) ?n cazul persoanelor juridice fara scop patrimonial, pentru demonstrarea cerintei vor fi luate ?n considerare doar o parte din veniturile din activitati economice, respectiv veniturile realizate din livrarile de bunuri, executarile de lucrari si prestarile de servicii si alte venituri din exploatare, mai putin reducerile comerciale acordate clientilor, conform OMEF1969/2007. Veniturile din activitati fara scop patrimonial nu constituie cifra de afaceri.,Informatii privind sustinerea tertilor: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art 186 din OUG 34/2006), atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art 181 lit a), cˆ1 si d) si art 69ˆ1 din OUG 34/2006, prezentand in acest sens formularele 6 si 9. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Cerinta nr. 1 -Experienta similara Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani. Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa demonstreze ca in ultimii 3 ani, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a furnizat produse similare avand o valoare cumulata de cel putin 400.000 lei, fara TVA, la nivelul a minim un contract sau maxim cinci contracte; insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar. Mentiune: Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa: beneficiarul (autoritati contractante sau clienti privati), denumirea contractului, obiectul, valoarea, perioada (inclusiv data incheierii contractului). Recomandarile/certificarile vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a furnizarii de produse ori de catre clientul privat beneficiar al furnizarii de produse. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ?n limba rom?na ale documentelor solicitate mai sus. Nota: Prin in ultimii 3 ani,se intelege ultimii 3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor inapoi 3 ani calendaristici.,Cerinta nr. 2.Informatii privind asociatii/sub-contractantii.a) Lista cuprinz?nd asociatii si subcontractantii si partea/partile din contract care sunt ?ndeplinite de acestia,FORMULARUL 13: Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor, completata de liderul Asocierii.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere-Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere(FORMULARUL 13A)?n care sa se mentioneze ca toti asociatii ?si asuma raspunderea colectiva si solidara pentru ?ndeplinirea contractului,ca liderul asociatiei este ?mputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni ?n numele tuturor asociatilor si este raspunzator ?n nume propriu si ?n numele Asocierii pentru ?ndeplinirea contractului.?ntelegerea trebuie sa stipuleze,de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ram?na ?n Asociere pe ?ntreaga durata a contractului.?n cazul ?n care oferta sa este declarata c?stigatoare,operatorul economic format dintr-o asociere cu scopul de a depune oferta comuna, va prezenta Autoritatii contractante ?nainte de data semnarii contractului,contractul de asociere. c) Fiecare subcontractant va prezenta un acord de subcontractare preliminar, urm?nd ca ?n cazul ?n care oferta este declarata c?stigatoare sa se prezinte contractul de subcontractare. ?n toate cazurile,contractele de asociere sau de subcontractare nu pot sa prevada clauze contrare contractului de achizitie publica. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatoruluin economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza,prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei sustinatoare,prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate Tertul sustinator isi asuma raspunderea de a indeplini doar obligatiile asumate prin angajament . Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire cf.art. 180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 6,Formularul nr.6A si Formularul 9. Standarde de asigurare a calitatii.Ofertantul va demonstra ca a implementat si mentine un sistem de management al calitatii, prezentand in acest sens un certificat SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent(certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor pentru activitati ce fac obiectul contractului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) PROCEDURA

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online

IV.2) CRITERII DE ATRIBUIRE

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) INFORMATII ADMINISTRATIVE

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2016 15:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) MOD DE FINANTARE

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2016 12:20
Vizionari 545