Achizitie arbori, arbusti si bulbi de plante
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA DE ADMMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIV R.A. CRAIOVA
Numar invitatie: 365922 / 14.10.2014
Denumire contract: Achizitie arbori, arbusti si bulbi de plante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
REGIA AUTONOMA DE ADMMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIV R.A. CRAIOVA
Cod fiscal: RO 7403230, Adresa: Str. Brestei, nr. 129,CRAIOVA,DOLJ, Craiova, Telefon: +40 251411214, Fax: +40 251414205
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Str. Brestei, nr. 129,CRAIOVA,DOLJ, Craiova, Romania, cod postal: 200177, telefon:+40 251411214, fax:+40 251414205, persoana de contact:CLAUDIA COJMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Str. Brestei, nr. 129,CRAIOVA,DOLJ, Craiova, Romania, cod postal: 200177, telefon:+40 251411214, fax:+40 251414205, persoana de contact:CLAUDIA COJMAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Achizitie arbori, arbusti si bulbi de plante
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 2
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului:
Acord-cadru, valabil aprox. 2luni, de la semnare pana la 31.12.2014, un contract subsecv. , val.de la semnare pana la 31.12.2014. Val.min.estim. a acordului-cadru:22204.515 lei, val. max. estim. a acord-cadru 222045.150 lei; cu un contract subsecvent, in valoare de : Lot1-Magnolia pitica:val.min.estim.4181.055 lei-val.max.estim.41810.550 lei, Lot2-Platan:val.min.estim.10797.160-val.max.estim.107971.60;Lot3-Bulbi anemone:val.min.estim.232.6-val.max.estim.2326 lei,Lot4-Bulbi Muscari-val.min.estim.445.9 lei-val.max.estim 4459 lei;Lot5-Bulbi narcise+bulbi zambile:val.min.estim:932.8 lei-val.max.estim.9328 lei;Lot6-Bulbi lalele:val.min.estim:4782 lei-val.max.estim.47820 lei;Lot7-Bulbi Canna Indica:val.min.estim.833 lei-val.max.estim-8330 lei
II.1.6) CPV: 03452000-3 - Arbori (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 222,045.15 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Valoarea garantiei de participare: Lot1=836.21 lei, Lot2:2159.43, Lot3:46.52, Lot4:89.18, Lot5:186.56, Lot6:956.40,Lot7:166.60 Mod de constituire:- virament bancar sau depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, in contul RO58CECEDJ0152RON0525452 CEC Bank Craiova,cod fiscal RO7403230;- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari( in favoarea autoritatii contractante),care se prezinta in original ,in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. -depunerea in numerar,la casieria autoritatii contractante a sumei reprezentand garantia de participare.Nota:Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul si perioada de valabilitate stabilite si conform cerintelor in documentatie,atrage excluderea ofertantului de la procedura de atribuiere a acordului cadru. Perioada de valabilitate a garantiei de participare = 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. cursul de referinta ce va fi luat in calculul echivalentei unei garantii de participare constituite in alta moneda decat leul, va fi cursul BNR leu/alta valuta valabil la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului subsecvent(fara TVA)- conform art.89/HG925/2006 ; modul de constituire a garantiei de buna executie:instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante-in original- sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest sens ,ofertantul are obligatia de a deschide un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se va depune de catre contractant in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din valoarea contractului.Dupa,autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive pana la concurenta sumei stabilite drept garantie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Cerinta nr. 1:Declaratie privind eligibilitatea; formular D Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181/OUG 34/2006 ; formular E Cerinta nr. 3:Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor -in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul; Cerinta nr. 4:Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor -in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul; In situatia in care procedura de emitere a certificatelor mai sus mentionate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depunde o declaratie pe propria raspundere, conform art. 11, alin. 4-HG 925/2006. Cerinta nr. 5:Certificat de participare la procedura cu oferta independenta; formular F Cerinta nr. 6 Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69ˆ-formular G Din partea AC:Filip Aurelia-Director General, Ing.Cricorian Dumitru-Director Tehnic, Ec.Popescu Iuliana-Contabil-Sef, Cojman Claudia-Sef Serv. Achizitii Publice si Marketing, Ec. Cujba Dorin Valeriu-Serviciul Financiar-Contabilitate, Ing. Iordache Marinica-Sef Sectie Zone Verzi, Ing. Grigorie Marinel Cristian-Sef Birou Tehnic-Productie, C.j. Ruiu Carmen Andreea-Serviciul Achizitii Publice si Marketing Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului – original sau copie legalizata sau o copie lizibila semnata si stampilata pt. conformitate cu originalul; Nota:Inainte de transmit.comunic.priv.rezult.proced.de atrib.ofertantul clasat pe primul loc are oblig de a prezenta pt.conformit.docum.in orig/copie legaliz in sit.in care a prezentat in forma copie conf.cu orig.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.7:Informatii privind situatia economico-financiara ,pe ultimii 3 ani din care sa rezulte cifra de afaceri globala Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.8:Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani,Cerinta nr.9 :Anexa la Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.10.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.10.2014 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.10.2014 13:59
Vizionari 309