Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Achizitie arbori, arbusti si bulbi de plante

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA DE ADMMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIV R.A. CRAIOVA

Numar invitatie: 365922 / 14.10.2014

Denumire contract: Achizitie arbori, arbusti si bulbi de plante

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

REGIA AUTONOMA DE ADMMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIV R.A. CRAIOVA

Cod fiscal: RO 7403230, Adresa: Str. Brestei, nr. 129,CRAIOVA,DOLJ, Craiova, Telefon: +40 251411214, Fax: +40 251414205

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Str. Brestei, nr. 129,CRAIOVA,DOLJ, Craiova, Romania, cod postal: 200177, telefon:+40 251411214, fax:+40 251414205, persoana de contact:CLAUDIA COJMAN

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Str. Brestei, nr. 129,CRAIOVA,DOLJ, Craiova, Romania, cod postal: 200177, telefon:+40 251411214, fax:+40 251414205, persoana de contact:CLAUDIA COJMAN

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Achizitie arbori, arbusti si bulbi de plante

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru

II.1.4) Informatii acord-cadru

Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu

Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu

Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 2

Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant

II.1.5) Obiectul contractului:

Acord-cadru, valabil aprox. 2luni, de la semnare pana la 31.12.2014, un contract subsecv. , val.de la semnare pana la 31.12.2014. Val.min.estim. a acordului-cadru:22204.515 lei, val. max. estim. a acord-cadru 222045.150 lei; cu un contract subsecvent, in valoare de : Lot1-Magnolia pitica:val.min.estim.4181.055 lei-val.max.estim.41810.550 lei, Lot2-Platan:val.min.estim.10797.160-val.max.estim.107971.60;Lot3-Bulbi anemone:val.min.estim.232.6-val.max.estim.2326 lei,Lot4-Bulbi Muscari-val.min.estim.445.9 lei-val.max.estim 4459 lei;Lot5-Bulbi narcise+bulbi zambile:val.min.estim:932.8 lei-val.max.estim.9328 lei;Lot6-Bulbi lalele:val.min.estim:4782 lei-val.max.estim.47820 lei;Lot7-Bulbi Canna Indica:val.min.estim.833 lei-val.max.estim-8330 lei

II.1.6) CPV: 03452000-3 - Arbori (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Da

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 222,045.15 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Valoarea garantiei de participare: Lot1=836.21 lei, Lot2:2159.43, Lot3:46.52, Lot4:89.18, Lot5:186.56, Lot6:956.40,Lot7:166.60 Mod de constituire:- virament bancar sau depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, in contul RO58CECEDJ0152RON0525452 CEC Bank Craiova,cod fiscal RO7403230;- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari( in favoarea autoritatii contractante),care se prezinta in original ,in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. -depunerea in numerar,la casieria autoritatii contractante a sumei reprezentand garantia de participare.Nota:Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul si perioada de valabilitate stabilite si conform cerintelor in documentatie,atrage excluderea ofertantului de la procedura de atribuiere a acordului cadru. Perioada de valabilitate a garantiei de participare = 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. cursul de referinta ce va fi luat in calculul echivalentei unei garantii de participare constituite in alta moneda decat leul, va fi cursul BNR leu/alta valuta valabil la data publicarii invitatiei de participare.

Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului subsecvent(fara TVA)- conform art.89/HG925/2006 ; modul de constituire a garantiei de buna executie:instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante-in original- sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest sens ,ofertantul are obligatia de a deschide un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se va depune de catre contractant in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din valoarea contractului.Dupa,autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive pana la concurenta sumei stabilite drept garantie.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Cerinta nr. 1:Declaratie privind eligibilitatea; formular D Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181/OUG 34/2006 ; formular E Cerinta nr. 3:Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor -in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul; Cerinta nr. 4:Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor -in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul; In situatia in care procedura de emitere a certificatelor mai sus mentionate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depunde o declaratie pe propria raspundere, conform art. 11, alin. 4-HG 925/2006. Cerinta nr. 5:Certificat de participare la procedura cu oferta independenta; formular F Cerinta nr. 6 Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69ˆ-formular G Din partea AC:Filip Aurelia-Director General, Ing.Cricorian Dumitru-Director Tehnic, Ec.Popescu Iuliana-Contabil-Sef, Cojman Claudia-Sef Serv. Achizitii Publice si Marketing, Ec. Cujba Dorin Valeriu-Serviciul Financiar-Contabilitate, Ing. Iordache Marinica-Sef Sectie Zone Verzi, Ing. Grigorie Marinel Cristian-Sef Birou Tehnic-Productie, C.j. Ruiu Carmen Andreea-Serviciul Achizitii Publice si Marketing Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului – original sau copie legalizata sau o copie lizibila semnata si stampilata pt. conformitate cu originalul; Nota:Inainte de transmit.comunic.priv.rezult.proced.de atrib.ofertantul clasat pe primul loc are oblig de a prezenta pt.conformit.docum.in orig/copie legaliz in sit.in care a prezentat in forma copie conf.cu orig.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cerinta nr.7:Informatii privind situatia economico-financiara ,pe ultimii 3 ani din care sa rezulte cifra de afaceri globala Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Cerinta nr.8:Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani,Cerinta nr.9 :Anexa la Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.10.2014 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.10.2014 14:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 13.10.2014 13:59
Vizionari 309