Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

ACHIZITIA UNUI BULDOEXCAVATOR SECOND HAND

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: COMUNA BORLESTI

Numar invitatie: 361286 / 11.06.2014

Denumire contract: ACHIZITIA UNUI BULDOEXCAVATOR SECOND HAND

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMUNA BORLESTI

Cod fiscal: R2612898, Adresa: Comuna Borlesti, Borlesti, Telefon: +40 0233297971, Fax: +40 0233297353

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Comuna Borlesti, Borlesti, Romania, cod postal: 617085, telefon:+40 0233297971, fax:+40 0233297353, persoana de contact:Vasile Iliuta

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Primaria comunei Borlesti, sat Borlesti, comuna Borlesti, jud. Neamt

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

ACHIZITIA UNUI BULDOEXCAVATOR SECOND HAND

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

ACHIZITIA UNUI BULDOEXCAVATOR SECOND HAND

II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 224,000 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Garantia de participare are o valoare de 4.480 lei, fiind valabila 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Perioada de valabilitate a GP este egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modalitati de constituire: scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante in original; un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari in original; virament bancar in contul autoritatii contractante ; se va prezenta o copie lizibila dupa OP cu stampila bancii. Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat lei, echivalenta se va face la cursul leu/alta valuta comunicat de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare. In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria IMM (se vor prezenta documente conform Legii 346/2004), valoarea se reduce la 50%. Daca CNSC respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retinere din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract,in termen de maxim 7 zile de la semnarea contractului.Modul de restituire a garantiei. In cazul contractului de furnizare, autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii Procesului – verbal de receptie a produselor (art. 92 din HG 925/2006.)



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Documentele solicitate se vor prezenta ?n oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Cerinta nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1. b) Cazier fiscal al operatorului economic (?n original sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”) al societatii, ?n termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv pentru tert sustinator. Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei. Cerinta nr. 2 Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentul se depune ?n original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul, doar pentru literele a, c1 si d din art.181 din OUG nr.34/2006. Pentru persoane juridice romane: - Certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, emise de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediu social; - Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, de pe raza caruia societatea ofertanta are sediul social. Dovada achitarii impozitelor si taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente din care sa sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Documentele se depun in cadrul ofertei ?n oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna aceste certificate. ?n situatia ?n care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa ?ntr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinta nr.3 Declaratie privind evitarea conflictului de interese. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 4 . Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri ?n cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini p?na la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla ?n relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii contractante, conform art. 691*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Borlesti, dupa cum urmeaza: 1. Iliuta Vasile – primarul comunei 2. Puica Vasile – viceprimarul comunei 3. Staicu Cristina – secretarul comunei 4. Florian Lucica – contabil sef 5. Airinei Mihai – consilier local 6. Andronache Gheorghe – consilier local 7. Axinte Ion – consilier local 8. Ciuperca Constantin – consilier local 9. Constantin Viorel – consilier local 10. David Daniela – consilier local 11. Handaric Ioan – consilier local 13. Macovei Valeru – consilier local 14. Olteanu Constantin – consilier local 15. Purcariu Vasile – consilier local 16. Patrunjel Mihai – consilier local 17. Trifan Vasile – consilier local 18. Turcanu Florin Gheorghe – consilier local 19. Savin Gheorghe – consilier local 20. Popoaia Vasile - ser. urbanism Cerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic va completa Formular nr. 5 Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei. Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici. Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ”conform cu originalul” cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta. Cerinta 1 Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC . Persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident,din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cifra de afaceri Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani 2011, 2012, 2013 : sa fie in valoare de cel putin 448.000 lei, conform cu modelul de Formular anexat. Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri globala incepand de la data infiintarii si pana in prezent. Pentru IMM se va tine cont si de facilitatile oferite de Legea 346/2004, inclusiv de art. 16 alin 2 (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii). Pentru dovedirea indicatorului de cifra de afaceri din ultimii 3 ani (2011,2012,2013), autoritatea contractanta solicita prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani inregistrate si vizate la institutiile abilitate sau a oricaror documente edificatoare care sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara. Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat leul, se va folosi pentru conversie cursul de schimb leu/alta valuta mediu anual comunicat de catre BNR. (www.bnr.ro). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte atat fisele de Informatii generale si copii ale documentelor edificatoare care sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara. Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor gupului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) continand valori, cantitati, beneficiari. Prezentare certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii conform SR EN ISO-9001 - sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor; Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2014 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2014 12:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2014 17:41
Vizionari 421