ACHIZITIA SI MONTAJUL UNOR CONTOARE DE ENRGIE TERMICA IN 11 CENTRALE TERMICE DIN MIERCUREA CIUC
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Numar invitatie: 366039 / 16.10.2014
Denumire contract: ACHIZI?IA ?I MONTAJUL UNOR CONTOARE DE ENRGIE TERMICA ÎN 11 CENTRALE TERMICE DIN MIERCUREA-CIUC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Cod fiscal: 4245747, Adresa: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266315120, Fax: +40 266371137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
ACHIZI?IA ?I MONTAJUL UNOR CONTOARE DE ENRGIE TERMICA ÎN 11 CENTRALE TERMICE DIN MIERCUREA-CIUC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
ACHIZI?IA ?I MONTAJUL UNOR CONTOARE DE ENRGIE TERMICA ÎN 11 CENTRALE TERMICE DIN MIERCUREA-CIUC
II.1.6) CPV: 38551000-2 - Contoare de energie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 221,774 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare: 2000 lei pentru o garantie de participare depusa în valuta, echivalenta în lei se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita de depunere a ofertei - orice oferta cu perioada de valabilitate a garantiei de participare mai mica se respinge - modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin virament bancar la contul RO44TREZ3515006XXX002142 sau printr-uninstrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta în original, în cuantumul si pentru perioada prevazuta în documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Prin exceptie garantia de participare se poate constitui si prin: a) prezentarea a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pâna la data deschiderii ofertelor; b) depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar, In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai târziu, pâna la data si ora stabilita pentru depunerea ofertelor, garantia de participare constituita prin ordin de plata trebuie confirmata de catre banca cel tarziu la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzând astfel suma constituita, atunci când acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) îsi retrage oferta în perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita câstigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica în perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) În cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document 2. Declaratie privind neîncadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent ( anexa nr.65) Nota: a.) În cazul în care în tara de origine sau în tara în care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data în fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente în acest sens. b.) În cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie c) În cazul tertiului sustinator se va depune Declaratia pentru neîncadrarea în prevdederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, daca este cazul. 3. Declaratie privind neîncadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (anexa nr.66) Nota: a.) În cazul în care în tara de origine sau în tara în care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data în fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente în acest sens. b)În cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie c) În cazul tertiului sustinator se va depune Declaratia pentru neîncadrarea în prevdederile art. 181 lit a), lit. c1 si lit. d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, daca este cazul. 4. Certificat de atestare fiscala, dupa cum urmeaza: Pentru persoane juridice/fizice române - certificat fiscal eliberat de Serviciul impozite si taxe locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se înregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie lizibila conforma cu originalul - certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se înregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, in original sau copie lizibila conforma cu originalul Pentru persoane juridice straine: - operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a îndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetele autoritatilor publice locale si nationale conform legii tarii de resedinta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila conforma cu originalul si în traducere în limba româna efectuata de un traducator autorizat. Nota: a). Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind îndeplinirea obligatiilor de plata. b). Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecãrei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003privind Codul fiscal, cu modificãrile si completãrile ulterioare. c) din certificatele de atestare fiscala sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor d) În cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document e) In masura in care procedura de emitere a certificatelor de atestare fiscala nu permite confirmarea situatiilor datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie conform art. 11 alin. 4 din HG nr. 925/2006, astfel fiind aplicabile si prevederile art.9 alin.3 din Ordinul nr. ANRMAP509/2011 Nota: a) Documentele edificatoare prezentate de persoanele juridice straine pot fi : certificate edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; caziere judiciare valabile la data limita a depunerii ofertelor sau alte documente echivalente;Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare aceste documente se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata (in conformitate cu prevederile art. 5(1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP b) Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. c) În cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie d) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind îndeplinite în masura în care operatorii economici prezinta înlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente în domeniu. 5. Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese) Persoanele cu functii de decizie: Primar - Ráduly Róbert Kálmán Viceprimar - Szoke Domokos Viceprimar- Antal Attila Director executiv – Meckl Tünde Sef birou - Orbán Rozália Sef serviciu - Kövér Katalin Consilier juridic - Eross Tünde Consilier juridic - Salamon Lilla Referent – Molnár Maria Referent - Mihályfalvi Jolán consilier – Páll Árpád Consilieri locali Bokor Marton Chindea Traian Füleki Zoltán-Ladislau Fülöp-Árpád Zoltán Kirmájer Eniko Lázár Anna Magyari Zoltán Márk Csucsi Róbert Máthé Tünde Orbán Zsolt Somay Péter Soós Szabó Klára Toke Ervin Tepelus Marius Veress Dávid Vitos Attila Xantus Attila Nota: În cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie Se solicita aceasta Declaratie si de la subcontractant si de la tertul sustinator 1. Certificat constatator, dupa cum urmeaza: Persoane juridice/fizice române Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC Persoane juridice /fizice straine documente care dovedesc o forma de înregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, (traducere legalizata); Nota: 1. Informatiile cuprinse în certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. 2.documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata 3.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasata pe primul loc de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator în original sau pe copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 1. Prezentarea bilanturilor contabile sau a extraselor de bilant sau a oricaror alte documente disponibile pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013), în copie „conform cu originalul” . In ceea ce priveste prezentarea bilantului contabil inregistrat pe anul 2013, vor fi admise si alte documente in sustinerea cifrei de afaceri semnate de reprezentantul legal al ofertantului sau orice alte elemente echivalente 2. cifra medie de afaceri de cel putin 300.000 lei pentru ultimii 3 ani (2011-2013) în domeniul de activitate aferent contractului in ultimii 3 ani; Se va prezenta Anexa nr.11 “Informatii generale” continând informatii privind cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani în domeniul de activitate aferent contractului Nota: a). Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte. b) Ofertantul are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea si a altor documente, decât exercitiu financiar, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului. c) Se va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista furnizarilor similare din ultimii 3 ani care vor contine valori, perioada si locul, modul de îndeplinire a obligatiilor, beneficiari; Experienta sa rezulte din furnizari similare (furnizare contoare) in valoare cumulata de min 100.000 lei la nivelul a cel putin al unui contract sau a mai multor contracte. Valoarea exp similare priveste furnizarile ce fac obiectul contractului si nu contractul in sine Se va prezenta: Furnizarile prestate se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea furnizarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Nota: a). exp similara se raporteaza la data limita a depunerii ofertelor b). In cazul derularii acestor contracte in asociere, partea din valoarea furnizarile contractului ce a revenit ofertantului trebuie sa fie de cel putin nivelurile minime de mai sus c). Echivalenta din lei in alta valuta se va face la cursul BNR. Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2011 ; 2012; 2013). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro. Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.ro Experien?a similara din anul 2014 se va lua considerare prin raportare la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor,Informatii referitoare la personal 1. declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat pe specialitati si al cadrelor de conducere în ultimii 3 ani; -CV- uri semnate în original; -diplome, certificate, etc.; -extrase din Registrul General al Salariatilor – REVISAL,Anexa nr.18 – lista cu subcontractantii si specializarea acestora Nota: Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor În cazul în care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se îndeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Se solicita - Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. La încheierea contractului de achizitie publica ofertantul câstigator va prezenta contractele încheiate cu subcontractantii nominalizati în oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie în concordanta cu oferta si se vor constitui în anexe la contractul de achizitie publica. În cazul asocierii operatorilor economici pentru depunerea ofertei comune, fiecare partener va trebui sa prezinte în mod obligatoriu documentele solicitate privind Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale. 3. anexa nr. 44 (model de acord de asociere) completat, în original sau copie lizibilia - În cazul asociatiilor (consortiilor). Nota: Se va prezenta: -denumirea societatilor asociate; - nominalizarea liderului asociatiei si împuternicirea acestuia de a primi instructiuni de la si în numele asociatilor; -partea din contract pe care o va îndeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, - împuternicirea liderului asociatiei de a semna oferta în numele asociatiei. În cazul în care acordurile de asociere sunt încheiate în alta limba decât limba româna, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata în limba româna dupa acestea. În cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, pentru situatia economica si financiara si pentru capacitatea tehnica se ia în considerare valoarea însumata a capacitatilor partenerilor care formeaza asocierea. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2014 14:24
Vizionari 375