Achizitia de scaune speciale-sala de spectacole Casa Municipala de Cultura Fagaras
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI FAGARAS
Numar invitatie: 361245 / 11.06.2014
Denumire contract: Achizitia de scaune speciale-sala de spectacole Casa Municipala de Cultura Fagaras
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
PRIMARIA MUNICIPIULUI FAGARAS
Cod fiscal: 4384419, Adresa: STR REPUBLICII NR. 3 FAGARAS JUD. BRASOV, Fagaras, Telefon: +40 0268211313, Fax: +40 0268213020
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
STR REPUBLICII NR. 3 FAGARAS JUD. BRASOV, Fagaras, Romania, cod postal: 505200, telefon:+40 268211313, fax:+40 268213020, persoana de contact:FLORINA GABRIELA MICU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Primaria Municipiului Fagaras STR REPUBLICII NR. 3 FAGARAS JUD. BRASOV, Fagaras - sala consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Achizitia de scaune speciale-sala de spectacole Casa Municipala de Cultura Fagaras
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Achizitia si montarea de scaune speciale pentru sala de spectacole- furnizorul are obligatia de a monta sacunele conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 39111200-5 - Scaune de teatru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 280,800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare in valoare de 5600 lei sau 2800 lei pentru IMM-prin completarea Formularului privind declaratia IMM din sectiunea Formulare si va fi constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In confonformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 2808 lei. Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, data la care se va face echivalenta leu/valuta este data publicarii invitatiei de participare la cursul anuntat de BNR
Garantie de buna executie IN VALOARE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA- se va constitui conform prevederilor art.90 din H.G.925/2006:printrun instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006)-completarea si prezentarea Formularului 1; -Declaratie privindeligibilitatea-completarea si prezentarea Formularului 1.a-Documente prezentate si in cazul tertului sustinator. -Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor,in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”; -Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006 si avand in in vedre ordinul ANRMAP nr. 170/2012. - completarea si prezentarea Formularului 2,formular prezentat si in cazul subcontractantului si tertului sustinator. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : 1. CONSTANTIN SORIN MANDUC - Primar - Municipiul Fagaras, 2. CATALIN GEORGE CIRJE - Viceprimar- Municipiul Fagaras 3. LAURA ELENA GIUNCA - Secretar - Municipiul Fagaras 4. VICTORIA PRESCURE - Dir. Economic - Municipiul Fagaras, 5. FLORINA GABRIELA OPRIS - Sef Birou Proiecte, Achizitii Publice si Investitii 6. CLAUDIA MILEA – consilier – Municipiul Fagaras, 7. ANCA IOANA VLAD - sef birou Urmarire Contracte 8. ELENA BAJENAR – director Muzeul Tarii Fagarasului Valer Literat -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010-completarea si prezentarea Formularului 3. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei – Oficiul Registrului Comertului sau echivalent in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor; domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul aferent obiectului contractului. Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana. In cazul asocierii, fiecare asociat va prezenta acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu specificarea cifrei de afaceri in ultimii 3 ani Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.,-Experienta similara se va dovedi prin prezentarea in copie legalizata sau copie lizibila certificata \"conform cu originalul\" de certificate/contracte delivrare/ documente emise /contrasemnate de o autoritate ori de clientul beneficiar care sa confime furnizarea de produse similare de o valoare cumulata de minim 140.000 lei fara TVA.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.,-Pentru dovedirea capacitatii de furnizare a produselor ofertantii vor prezenta mostre similare atat pentru materialul de tapiterie respectand caracteristicele din caietul de sarcini si mostre pentru scaune tapisate similare cu modelul din schita prezentata in caietul de sarcini.Ofertantul trebuie sa prezinte odata cu depunerea ofertei la sediul autoritatii contractante mostre similare pentru produsele solicitate prin caietul de sarcini(tapiserie si scaun).,-Ofertantii vor prezenta o declaratie din care sa reiasa ca dispun de personal de specialitate pentru montarea scaunelor.In cazul in care la realizarea contractului vor fi implicati si subcontractanti, se va completa Formularul 8 din sectiunea “Formulare”si un formular 9 model (acord de subcontractare) cu subcontractantii si specializarea acestora. Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul c?stigator va prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. -certificatul care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001/sau echivalent pentru producerea sau comercializarea scaunelor -prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalent, in copie. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2014 10:55
Vizionari 404