ACCESORII PENTRU CABLURI
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei Electrice ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 365877 / 14.10.2014
Denumire contract: ACCESORII PENTRU CABLURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Filiala de Distributie a Energiei Electrice ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264205435, Fax: +40 0264205425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400380, telefon:+40 0264205435, fax:+40 0264205425, persoana de contact:IOANA MIHAIELA OLTEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Sediul FDEE Electrica Distributie TN,str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
ACCESORII PENTRU CABLURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Achizitia de Accesorii pentru Cabluri
II.1.6) CPV: 44322000-3 - Accesorii pentru cabluri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177,095 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Pentru Lot 1 – 3040 lei (1520 lei pentru IMM-uri), pentru Lot 2-490 lei (245 lei pentru IMM-uri), Mod de constituire: - prin virament bancar in contul autoritatii contractante, RO07 BTRL 0130 1202 891530XX deschis la Banca Transilvania Cluj, sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Echivalenta leu/valuta se face tinand cont de cursul BNR din ziua publicarii Anuntului de participare. Pentru IMM,cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50 % cu conditia prezentarii formularului DECLARATIE privind ?ncadrarea ?ntreprinderii ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare se va prezenta, in original. Nota: restituirea garantiei de participare se face ?n baza cererii depuse de ofertant. Ofertantul pierde garantia de participare daca: - ?si retrage oferta ?n perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind c?stigatoare, nu constituie garantia de buna executie ?n perioada de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; - oferta sa fiind c?stigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica ?n perioada de valabilitate a ofertei;
Garantie de buna executie 5% (respectiv 2,5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de furnizare fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau in conformitate cu art. 90 alin. 3) daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform modeluluii de contract.Valabilitatea instrumentului de garantare va acoperi intreaga perioada de garantie de buna executie; Scrisoarea de garantie bancara va fi intocmita in conformitate cu formularul 18. Ofertantul va specifica ?n oferta, modul ?n care se va constitui garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Completata ?n conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare – ?n original; 2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 - Completata ?n conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare – ?n original; 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - completata in conformitate cu Formularul A1 dinSectiunea Formulare – in original; 4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 - completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare; 5. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) - ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; Nota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. 6. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertelor - ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; Nota*: Operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat, bugetele asigurarilor sociale de stat sau catre bugetul local vor fi exclusi de la procedura conf. art. 181, lit. c) din OUG 34/2006. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor,taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate a fi indeplinite daca operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organelle competente in domeniu, conf. art. 9, alin.(1) din Ordinul 509/2011. Observatii: - Ofertantii/ Candidatii/ Ofertantii asociati vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1, art. 180, art. 181 din OUG nr. 34/2006; - Tertii sustinatori vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, art. 180, art. 181 lit.a),lit. c) indice 1 si lit. d) din OUG nr. 34/2006; - Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Nota: Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt Director General - ing. Vasile Filip, Director Economic - ec. Dora Fataceanu, Director Distributie – ing. Sorin Muresan,Director Tehnic 110 KV - ing. Constantin Buda, Director Dezvoltare - ing. Ladislau Reider,Director Adj. Dezvoltare -ing. Cristian Marius Muresan,Sef SEM 110KV-ing. Bogdan Nicolae, Sef Serv Exploatare MT-JT – ing.Hadrian Bogariu, Sef serv. TIC -ing. Horia Mioscu, Serv. Exploatare MT –JT- ing. Alois Puscasu,SEM 110KV, UCC- Florin Pintea Serv. Tc – ing.Mircea Augustin Turdean, Sef Serv. Juridic - cons. jr. Mihaela Diana Torje, Sef Disc. Contractuala - ec. Maria Magdalena Mandrean, Sef Serv. Achizitii - ing. Ioana Mihaiela Oltean, Serv.Achizitii – ing.Lucian Ilie Popa, Serv.Achizitii – ing. Crina Calugar Certificat constatator. Se va prezenta ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis de OficiulRegistrului Comertului din care sa rezulte faptul ca obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatulconstatator emis de ONRC;informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. 2. Pentru persoane juridice straine - documente edificatoare care sa dovedesca o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punctde vedere profesional, ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale ale ofertantului si media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013). Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta profesionala Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demostrarea livrarilor de produse similare se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.,Declaratie privind capacitatea profesionala care contine informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune, in special pentru asigurarea controlului calitatii;,-Declaratie de conformitate a produselor cu SR EN 61284:2000 Se va prezenta, certificat ISO 9001/2008 sau alte certificate echivalente, emise de organisme independente, care sa confirme ca ofertantul respecta standardul de asigurare a calitatii. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.10.2014 08:39
Vizionari 424