Tigla metalica reprezinta una dintre cele mai folosite solutii pentru invelirea constructiilor, fie ca este vorba de constructii civile sau industriale.
#TotulPentruCasaTa, al doilea concept virtual dezvoltat de ROMEXPO a adus in prim plan creativitatea si originalitatea celor peste 40 de branduri cu specific home & deco care au participat la acest proiect digital unic pentru industrie.
Franke, sponsor al piesei de teatru „Boeing Boeing”, vrea sa le ofere spectatorilor o surpriza placuta prin prepararea a opt tipuri diferite de clatite.
Solar Decathlon Europe este o competitia mondiala singulara, care provoaca echipe universitare ambitioase sa proiecteze, sa construiasca si sa opereze case eficiente din punct de vedere energetic, avansate din punct de vedere tehnic, atractive si responsabile din punctul de vedere al utilizarii resurselor.
De multe decenii sticla ocupa un loc special pe lista celor mai utilizate materiale in diversele constructii si proiecte de design interior, atat ca elemente de constructie, cat si ca obiecte decorative amplasate in locatiile proiectate.
Wienerberger a sustinut financiar organizarea acestui concurs, manifestandu-si astfel, la nivel local, sprijinul in vederea promovarii unei arhitecturi de calitate.
Noile modele si tipuri de vitrine frigorifice indeplinesc o caracteristica aparte: inlocuiesc vechile echipamente de racire si refrigerare, promovand energia verde, cea lipsita de emisii de dioxid.