#TotulPentruCasaTa, al doilea concept virtual dezvoltat de ROMEXPO a adus in prim plan creativitatea si originalitatea celor peste 40 de branduri cu specific home & deco care au participat la acest proiect digital unic pentru industrie.
Preturile avantajoase si livrarile prompte au castigat increderea clientilor pentru produse gen perdele, draperii sau textile si accesorii de decoratiuni interioare
In perioada 8 – 11 aprilie, ROMEXPO organizeaza #TotulPentruCasaTa - un eveniment virtual care reuneste targurile cu tematica home & deco din programul expozitional: Construct - Ambient Expo, Romtherm si Mobila Expo. Manifestarea este gandita ca un ghid digital gratuit al stilurilor de constructie si design interior.
Potrivit Knauf Insulation Romania, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata materialelor izolante, produsele companiei se regasesc in peste 80% dintre cele aproximativ 200 de cladiri certificate verzi din Romania.
GEALAN este tot mai prezent in spatiul online, prin retelele sociale precum Facebook, Twitter sau blog, dorind astfel sa fie cat mai aproape de utilizatorii de ferestre
Gealan, liderul pietei locale de profile din PVC pentru ferestre si usi, lanseaza in perioada 26-29 martie, noul sistem pentru case pasive, acum certificat si pentru varianta colorata.
Clientii Leroy Merlin din toata tara vor avea posibilitatea sa cumpere online sau sa comande telefonic, alegand din cele 30.000 de produse care alcatuiesc gama completa a retailerului. Printre categoriile nou adaugate in magazinul online sunt produsele de dimensiuni mari si medii precum materialele de constructii sau utilajele.
AluKönigStahl, lider pe piata sistemelor din aluminiu si otel a indeplinit, cu succes, toate obiectivele pe care si le-a propus pentru anul 2020, inclusiv o cifra de afaceri peste 20,4 milioane de euro.
Industria sistemelor video de securitate s-a dezvoltat in ultimii ani destul de mult, asa ca pe piata exista numeroase modele de camere de supraveghere.